Októberi kedvencek I2016I

Sziasztok!



November első csütörtökje a mai, szóval ma a szokásos hónap kedvencei bejegyzésemet hoztam el nektek. Ebben a hónapban összegyűlt jó pár favorit,tehát ha kíváncsiak vagytok, olvassatok tovább. 



#1
Shawn Mendes - Treat You Better
Kezdeném az állandó visszatérő Shawn Mendes-sel. Szerintem már a könyökömön jön ki ez a dala. Sőt már lassan visszafelé is el tudnám énekelni, de egyszerűen nem bírom megunni. Ebből követezően nem hagyhatom ki a mostani kedvences bejegyzésemből sem.

#2
Shawn Mendes - Mercy
Szintén. Akárcsak az előző, ez a dal is hatalmas hatalmas kedvencem lett. Na jó, mit beszélek? Az egész album hatalmas nagy kedvencem lett. 

#3
DNCE - Body Moves
A bejegyzést hónap elején írtam a dalról. A véleményem azóta sem változott róla. Nagyon szerettem a zenét egész hónapban és szerintem az elkövetkező hónapokban is nagyon szeretni fogom. Aláírom, nem olyan jó mint a Cake By The Ocean, de valljuk be, az egy nagyon erős berobbanás volt és nehéz azt felülmúlni. 

#4
Bruno Mars - 24K Magic
Szintén zeneajánlós dal, de értelem szerűen nem hagyhattam ki Bruno Mars új dalát. Már tűkön ülök. Alig várom, hogy hallhassam a teljes új albumot. Eddig nagyon tetszik. Ez alapján az egy dal alapján. Aláírom, hogy más mint az eddigiek, de nekem nagyon tetszik ez a beújítás. 

#5
Maroon5 - Don't Wanna Know
Eskü, hogy az utolsó zeneajánlós dal, de tudjátok mennyire imádom az együttest. Vagy ha nem tudjátok, akkor majd a jövőheti bejegyzésemből megtudjátok (pszt). A lényeg, hogy a Maroon5 is azon együttesek közé tartozik, akinek minden egyes dalát kívülről fújom már kb a megjelenés utáni 5-6.napon. Ez most sincs másképp.

#6
MO - Final Song
Végre végre végre. Olyan sokszor hallottam már részleteket ebből a dalból, de vagy nem hallottam rendesen vagy pont nem a refrén ment. Így nem tudtam meg mi is a zene címe. De végre....végre, köszönhetően a Spotify-nak megtaláltam ezt a zenét is. Amióta rátaláltam 0-24-ben hallgatom és imádom. 

#7
Anne-Marie - Alarm
Hasonlóan vagyok ezzel a dallal is, mint az előbbivel. Azt bevallom, hogy eleinte nagyon kettős érzéseim voltak vele kapcsolatban. Azt gondoltam, hogy nagyon jó zene de szerintem ez nekem nem tetszene. Valahogy nem teljesen olyan stílusú, mint amit én szoktam hallgatni. Aztán, ahogy meghallgattam az egészet rájöttem, hogy van egy kis Rihannás beütése a zenének. Rihannát meg szeretem (kivéve ha a Work-ről van szó) és rájöttem hogy nekem igenis tetszik ez a zene. 

#8
Train - Drive By
Pár hete utaztam a vonaton és nekem jó szokásom ilyenkor rádiót hallgatni és akkor hallottam ezt a zenét. Azt tudtam, hogy valahonnan ismerős a hang amit hallok, a zene azonban nem rémlett. Azt viszont tudtam, hogy ez nagyon jó zene. Utána egész nap ez járt a fejemben, majd ahogy hazajöttem egyből rákerestem és azóta folyamatos lejátszáson van. 

#9
Train - Hey Soul Sister
Az előző dalnak köszönhetően hallgattam sűrűn ezt a dalt is a hónapban. Már nagyon rég óta szeretem ezt a dalt (jó pár éve),de valahogy mostanában teljesen elfelejtettem, meg eléggé háttérbe szorítkozott. De ahogy rákerestem a Drive By-ra az ajánlottak között volt és úgy gondoltam nosztalgiázok kicsi. Aztán az lett belőle hogy naponta agyonhallgatom. 


Ezek lettek volna az én kedvenc dalaim októberben. Ti miket szerettetek ebben a hónapban és mi az, ami a kedvencetekké vált? 

Zenékben gazdag napot!:) 
         XOXO


(Következő bejegyzés: 2016. november 7.) 



Szeretnél látni a blogon egy általad írt bejegyzést? Légy vendégíró! A részletekért olvasd el a bejegyzést. 

You Might Also Like

0 megjegyzés