Legyél vendégíró!!

Sziasztok!





Teljes bejegyzés Már egy jó ideje tervezem ennek a bejegyzésnek a megírását és nagyon reménykedem benne, hogy tetszeni fog nektek az ötlet, amivel előjöttem. Ha kíváncsiak vagytok a részletekre olvassatok tovább!



Jó, annyira nem eredeti az ötlet, hiszen szinte minden második blogon láthatjátok, hogy lehet vendégírónak jelentkezni. Ezt próbálom egy kicsit tovább fejleszteni. 

A lényeg annyi lenne, hogy bárki írhat bejegyzést az oldalra. Csak jelentkezni kell. Két kategóriában gondolkozok. Az első az, aki maga is blogger és van blogja, a másik pedig az, amelyik csak az olvasókra vonatkozik, tehát aki nem ír maga blogot. 

Részletesen először azzal kezdeném, ami a bloggerekre vonatkozik. Lehet, hogy kicsit túl bonyolítom, de itt is két kategória lenne. Itt a választás már csak rajtatok áll. A lényeg az, hogy mind a ketten írunk egymás blogjára 1-1 posztot. Azt te döntöd el, hogy melyik "típust" szeretnéd. Az első, hogy te írsz az én blogomra egy olyan típusú bejegyzést amilyet szoktál (beauty,könyv, bármi) én pedig egy zene témájú bejegyzést a tiédre.
Másik lehetőség, hogy kicsit belépünk egymás szokásaiba. Tehát én írok olyan témájú bejegyzést amiket te írsz, te pedig zene témájú bejegyzést. Persze ezt egymás blogjára. 

Tehát röviden, dönthetsz, hogy olyan típusú bejegyzést szeretnél írni a blogomra, amit te szoktál, vagy olyat amilyet én szoktam. 

Most pedig jöjjön az, amikor azokhoz szólok, akiknek nincs blogjuk. Igazából, ez nem annyira izgalmas mint az előbbi, de úgy gondolom jó dolog ahhoz, hogy kipróbálják magukat néhányan a blogolásban, olyanok is akik nem mertek eddig egy saját oldalba belevágni. Itt annyi lenne, hogy írsz egy bejegyzést a blogomra. Ennél is eldöntheted, hogy zene témájút szeretnél, vagy pedig olyat amilyet te a legszívesebben írnál. 


Próbáltam normálisan fogalmazni. Remélem minden érthető. Azonban ha mégsem, akkor írjatok nyugodtan. Arra gondoltam, hogy ez egy jó módja annak, hogy több olvasót és feliratkozót szerezzünk mind a ketten. 

Jelentkezni bárki jelentkezhet, e-mailben. Majd egymásnak elküldjük a bejegyzést és valamikor kirakjuk. Én úgy gondoltam, hogy ezek a vendég bejegyzések szombaton kerülnének ki az én blogomra, de persze te bármikor kirakhatod a tiédre (ha blogger vagy) 

Remélem tetszik az ötlet, és lesz rá igény. Jelentkezzetek bátran!! Elküldeni biztosan nem foglak és a bejegyzésedet biztosan kirakom, persze ez oda-vissza megy. 

Köszönöm, hogy elolvastátok és tényleg remélem hogy fogtok jelentkezni. 


Zenékben gazdag napot!:)
       XOXO


(Következő bejegyzés: 2016. augusztus 29) 

You Might Also Like

0 megjegyzés