Legyél Te is vendégíró #2 TOP 10 OneRepublic dal, ami nem lett sláger, pedig lehetett volna - Oh My Songs Blog

Sziasztok!




Ma ismét van egy vendégírónk, aki nem más mint Nita az Oh My Songs blog írója. A blogja hasonló az enyémhez, hiszen főleg zenés bejegyzést láthatunk rajta, szóval szerintem megéri átkattintani hozzá. Ha kíváncsiak vagytok a bejegyzésre, amit írt a blogra, akkor olvassatok tovább!





Sziasztok,

Nita vagyok az Oh My Songs! zenei blog bloggere, ez pedig az én kis vendégbejegyzésem, fogadjátok szeretettel.

Nagy kedvenceim a blog TOP-listái, ezért úgy gondoltam illeszkedve ezekhez én is készítetek egyet, azonban egy picit más szemszögből. 10 olyan dalt szeretnék bemutatni nektek az egyik kedvenc együttesemtől, melyek kevesebb figyelmet kaptak, pedig akár a slágerlisták élén is megállnák a helyüket. Ha azt mondom OneRepublic, fogadni mernék, hogy rengeteg ember fülében megcsendül a Counting Stars, az Apologize, a Good Life vagy a Love Runs Out dallama. Pedig a banda sokkal több, mint ez a pár top-listás sláger… Nézzük az én kedvenceimet a kevésbé ismert dalaik közül.

1. Dreaming Out Loud (Dreaming Out Loud, 2007)
A 2007-ben megjelent Dreaming Out Loud című lemezük címadó dala. Az album hatalmasat szólt, de elsősorban az Apologize az, ami szinte minden slágerlistát meghódított, és ha ezen a Földön élünk, akkor biztosan hallottuk már legalább egyszer. Pedig a lemez tele van jobbnál jobb dalokkal. Ez például egy poposabb dal, de kimondottan kedvelem e dal refrénjében Ryan hangját, nagyon szépen szól ebben a hangtartományban (is).

2. Come Home (Dreaming Out Loud, 2007)
Van egy pár dal, amiről azt gondolom, hogy egyszerűen szüksége van rá a világnak. Annyira jó lenne, ha sokan hallanák ezt a dalt, sőt, nem csak hallgatnák, hanem meghallanák az üzenetét.

3. All We Are (Dreaming Out Loud, 2007)
Nagyon szeretem a hangzásvilágát ennek a dalnak. Visszatekintve az albumra, talán ezen a számon lehet a legjobban érezni, hogy merre is tart az együttes zeneileg.

4. Everybody Loves Me (Waking Up, 2009)
Ha nem tudnám, hogy ez egy OneRepublic dal, nem biztos, hogy elsőre eltalálnám, hogy ki az előadója. Viszont ennek ellenére is imádom! Annyira szívesen hallanám koncerteken még ezt a dalt (ezzel nem vagyok egyedül úgy látszik, Ryanpedig enged a nyomásnak...)

5. Lullaby (Waking Up, 2009)
A linkelt koncert videó elején Ryan mesél róla, hogy gyerekkorában voltak gondjai az alvással és csak pár dal volt, ami segített neki, hogy álomba tudjon merülni. Felnőttként írt egy gyönyörű dalszöveget, Brent Kutzle pedig gyönyörű dalt szerzet hozzá, így fogadni merek, hogy most rengeteg olyan embernek segít ezzel a dallal, akiknek hozzá hasonló gondjai vannak.

6. Life In Color (Native, 2014)
Ezt a dalt eredetileg a Matchbox Twenty számára írta Tedder, de szerintem remek döntés volt, hogy megtartották. Komolyan nem értem, miért nem lett ismertebb ez a dal, szerintem minden meg van benne, ami egy top-listás slágerhez kell.

7. Preacher (Native, 2014)
Imádom, amikor vegyítik a stílusokat. Pop, rock, gospel találkozik ebben a dalban és zseniális végeredmény születik belőle. Imádom a dalszövegét és a mögötte meghúzódó történetet (az énekes nagypapájáról szól a dal, akit szinte magam előtt látok a Preachert hallgatva).

8. Burning Bridges (Native, 2014)
Ez az a dal, ami számomra picit kilóg a 2014-es Native című albumuk egyébként hihetetlenül egységes összképéből, nekem túl lírai ehhez a koronghoz. Viszont így is az egyik kedvenc dalom tőlük, gyönyörű szép dalszöveg, harmonikus hangzásvilág, lenyűgöző vokál teljesítmény.

9. Au Revoir (Native, 2014)
Fájdalmasan szép dal a búcsúszás és újrakezdés keserédes szépségeivel fűszerezve. Imádom a hangzásvilágát, Brent cselló játéka, a zongora halk kopogása, Ryan tiszta hangja, egyszerűen tökéletes nyugalmat áraszt az összhangzás számomra.

10. What You Wanted (Native, 2014)
A Life In Colorhoz hasonlóan abszolút sláger-esélyes dal szerintem, sokkal több figyelmet érdemelt volna.

10-nél húztam meg a határt, de az együttes rengeteg kevésbé ismert dalát említhettem volna. Remélem sikerült megmutatni a banda egy másik arcát, azoknak, akik kevésbé ismerik őket. A rajongóknak biztosan semmi újat nem mondtam, de remélem tetszett nektek ez a kis múltidéző áttekintés. :)




Ez lett volna tehát Nita bejegyzése. Ha kíváncsiak vagytok rá, mit írtam az ő blogjára, akkor kattintsatok ide, és már oda is repültök. 

Köszönöm Nitának, hogy részt vett ebben a Vendégírós dologban, nagyon jó móka volt a bejegyzést készíteni és úgy alapjában. Remélem legközelebb is lesz rá lehetőségünk.

Zenékben gazdag napot!;) 
          XOXO


(Következő bejegyzés: 2016. szeptember 12,) 


Szeretnél látni a blogon egy általad írt bejegyzést? Légy vendégíró! A részletekért olvasd el a bejegyzést

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Köszönöm a lehetőséget, imádtam az együttműködésünket, remélem lesz még rá módunk a jövőben is valamilyen formában. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Természetesen, rajtam nem múlik. :D Imádtam ezt a bejegyzésedet. :)

      Törlés