Hétfői zeneajánló: Shawn Mendes - Treat You Better

Sziasztok!



Ma Shawn Mendes nagyszerű új dalát hoztam el, kicsit később mint szerettem volna, de legalább itt van. Ha kíváncsiak vagytok a véleményemre olvassatok tovább.






Tudom, nagyon el vagyok maradva ezzel a bejegyzésemmel. Van olyan aki nem hallotta még Shawn új -de már nem a legújabb - dalát? Akik szerintem szeretik őt, azok most rázzák a fejüket. Amint már a bevezetőben is írtam, már hamarabb akartam megírni a bejegyzést, de voltak posztok amik már előre be voltak tervezve és nem akartam felrúgni a rendet, különben minek lenne?!


Azt már az eddigi Shawn Mendes két zeneajánlóban is leírtam, hogy mennyire imádom ezt a 18 éves fiút, hogy mennyire jó hangja van. És hogy mennyire jó dalai vannak. Ez a véleményem mára sem változott meg. Inkább erősödött. Amikor meghallottam a dalt, majdnem dobtam egy hátast. Nem azért, mert ez a dal más, mint amit vártam, hanem azért mert velem nagyon ritkán esik meg az, hogy egy előadónak minden dalát szeretem. Még a kedvenc énekesem/énekesnőm/bandám zenéi közül is tudnék mondani legalább 2-3-at amit nem annyira szeretek, és egyáltalán nem hallgatom. Na...Shawn nem ilyen. Ő egy nagy kivétel. Minden dala nagyszerű. Általában a szerelemről szól, így az alap hangulata és ritmusa lassú de mégis mindig van egy olyan aláfestés még vagy "berobbanás" ami tesz valamit hozzá a dalhoz, és nem csak egy lassú, dülöngélve táncolós zene lesz belőle, hanem koncerteken is lehet rá rendesen mozogni. Meg persze otthon is az üres szobában, ha nem szeretnénk másnak mutogatni, hogy ugrálunk. 


A Shawn Mendesről írtakat egy korábbi bejegyzésemben megtekintheted, csak kattints ide. Valamint, ha ezen kívül meg szeretnéd nézni a másik bejegyzést is, vagy csak feleleveníteni azt a dalt és az akkor írtakat, akkor pedig kattints ide.


Sajnos ezt a dalt sem lehet megtalálni még rendes verzióban Youtube-on, de van fent egy nagyon jó élő felvétel, amit érdemes megnézni, mert nekem nagyon tetszik és nagyon jó. Ez a videó június 22.-én lett feltéve Shawn hivatalos youtube csatornájára, és már 3 millió megtekintésnél jár. Persze, ez nem olyan mintha egy eredeti videóklip van feltöltve, de mégis jobb, mint a semmi. Ezen kívül pedig fent van a rendes dal Spotify-on, szóval ott meg tudjuk hallgatni az eredeti verziót is. Sőt...ha rákattintunk, azt is látjuk, hogy a Nemzetközi toplistán jelenleg a 12. helyen áll. Ami szerintem bőven több, mint 3 millió megtekintés. 

Egyébként, ti tudjátok, hogy miért van az mostanában, hogy egy csomó zene nincs fent Youtube-on? Régen mindig ott hallgattunk minden dalt, most meg inkább csak Beauty videókkal van ellátva. Ami persze nem baj, sőt....én is szoktam nézni. Csak olyan fura, hogy egyre többször veszem észre, hogy csak feldolgozásokat láthatunk. Még audió verziót sem. 


MMVA videó

FRISS: Már elérhető az Official Video is



Spotify


Dalszöveg

I won't lie to you
I know he's just not right for you
And you can tell me if I'm off
But I see it on your face
When you say that he's the one that you want
And you're spending all your time
In this wrong situation
And anytime you want it to stop

I know I can treat you better than he can
And any girl like you deserves a gentleman
Tell me why are we wasting time
On all your wasted crying
When you should be with me instead
I know I can treat you better
Better than he can

I'll stop time for you
The second you say you'd like me too
I just wanna give you the loving that you're missing
Baby, just to wake up with you
Would be everything I need and this could be so different
Tell me what you want to do

'Cause I know I can treat you better than he can
And any girl like you deserves a gentleman
Tell me why are we wasting time
On all your wasted crying
When you should be with me instead
I know I can treat you better
Better than he can

Better than he can

Give me a sign
Take my hand, we'll be fine
Promise I won't let you down
Just know that you don't
Have to do this alone
Promise I'll never let you down

'Cause I know I can treat you better than he can
And any girl like you deserves a gentleman
Tell me why are we wasting time
On all your wasted crying
When you should be with me instead
I know I can treat you better
Better than he can

Better than he can
Better than he can

A dalszöveget magyarul ezen a linken érhetitek el: kattints ide

Remélem tetszett nektek a bejegyzés. Hamarosan beállítom az oldal új kinézetét is. Nekem nagyon tetszik, remélem nektek is fog. Csak győzzétek kivárni.


Zenékben gazdag napot!:) 
          XOXO


(Következő bejegyzés: 2016. július 14.) 


Forrás: youtube.com, azlyrics.com

You Might Also Like

0 megjegyzés