Hétfői zeneajánló: Green Day - Wake me up, when september ends

Sziasztok!



Az előző bejegyzésem is már a nyár búcsúztatásáról szólt főleg ( ha nem olvastad katt ide), és mivel ez az utolsó hétfő a nyárból, úgy gondoltam ma egy igazán idepasszoló zeneajánlót hozok nektek. A mai zene igazán új, abból a szempontból, hogy mindig pop zenékről írok, most pedig rock irányába indultam el. Nem valami friss zene a Wake me up, when september ends, de én minden évben szeptember 1-től október 1-ig ezt hallgatom. Komolyan. Bár témában nagyon de nagyon eltér az iskolától, de mégis a cím miatt vagy nem tudom, én szeretem ezzel a dallal búcsúztatni a nyarat. Ha ti is velem együtt szeretnétek búcsúztatni, olvassatok tovább.


A Green Day egy 3 tagú amerikai punk rock banda. Billie Joe Armstrong és Mike Drint 1986-ban, alapították a bandát Sweet Children néven, majd pár évvel később nevezték át Green Day-re. John Kiffmeyer volt az eredeti dobos, de csak pár évig, mert utána átvette helyét Tré Cool. Azóta ez a banda eredeti formációja. Sokaknak ismert lehet a Boulevard of my broken dreams, vagy az American idiot című daluk. Ha Szjger vagy, akkor pedig biztos hogy sokat mondd neked a Basket Case cím is.

A Wake me up when september ends egy 2005-ben megjelent dal. A zene az American Idiot című albumról származik. A dal szerzője Billie Joe Armstrong, aki halott édesapja tiszteletére írta a dalt.


Official videó

Lyric videó


A dalszöveget magyarul ezen a linken találhatjátok meg: katt


Zenékben gazdag napot! ;) 
    XOXO

Következő bejegyzés: 2015. szeptember 3.


Forrás: wikipedia.hu, youtube.com

You Might Also Like

0 megjegyzés