Szeptemberi kedvencek I2017I

Sziasztok!



Mostmár bőven benne vagyunk az őszben, a nyarat pedig magunk mögött hagytuk. Konkrétan olyannyira, hogy az első őszi hónap már el is repült. Ezért ma, szokásom szerint megmutatom nektek azt a pár zenét, amit szeptemberben szívesen hallgattam. 




#1
Green Day - Wake Me Up When September Ends
Úgy vagyok vele, hogy mostmár harmadjára írok szeptemberi kedvences bejegyzést. Mindig elmondtam, hogy minden év szeptemberében meg kell hallgatnom ezt a dalt. Ezért úgy gondoltam idén ezzel kezdem, és gyorsan letudom a szokásos dolgot. 

#2
Justin Bieber - Friends
Már a zeneajánlóban elmondtam, hogy mennyire imádom a dalt. Ami nem változott azóta, tekintettel arra, hogy mostmár a rádióban is minden másodpercben ezt játszák, szóval ha akarnám sem tudnám kikerülni és nem hallgatni ezt a zenét. De héééé én hallgatni akarom, annyira jó és annyira szeretem. 


#3
Taylor Swift - Look What You Made Me Do
Igen, nem hagyhattam ki ezt a dalt sem. Nekem bejött ez az új Taylor stílus. A refrénes rész még mindig kicsit fura nekem, de azért már kezdem megszokni. Meg amúgy meg nagyon tetszik, szerintem nagyon jó pörgős dal, és az ilyen álmosító időben nekem pontosan erre van szükségem. 


#4
Taylor Swift - Ready for It?
Igen, a másik Taylor zene is bekerült a kedvenceim közé. És szerintem nem hazudok, ha azt mondom, hogy szinte már jobban tetszik ez a dal, mint a Look What You Made Me Do. Már csak pár hét, és szerintem nagyobb kedvenc lesz ez, mint a már előbb említett. De mit tegyek, ha tényleg nagyon ó?
Ja igen, ti is hallgassátok meg, mert ezt nem hallom annyira a rádióban, de szerintem nyugodtan ott lenne a helye. 


#5
Maroon5 ft SZA - What Lovers Do
Sok údonságot ezzel a dallal nem hiszem, hogy tudnék mondani, hiszen hétfőn írtam róla a zeneajánlót. Az abban leírtakhoz pedig még mindig hűen tartom magam. A lényeg úgyis az, hogy nagyon szeretem ezt a dalt és nagy kedvencem lett szeptemberben. 


#6
JP Coope - She's On My Mind

Ha már a rádiót emlegettem, akkor innen is szeretném megköszönni, hogy hallhatom minden nap hazamenet a rádióban ezt a dalt, mert ennek köszönhetően ismertem és szerettem meg. Bevallom, fogalmam sincs kinek a dala, de szégyen nem szégyen nem is nagyon érdekel. A dal maga már annyira belopta magát a szívembe, hogy mindig ezt dúdolom és nem tudok leállni róla. Amikor pedig úra megszólal a rádióban, persz, hogy max hangerőre tekerek. 


#7
Anne Farben & Jenieck - Little Hollywood
Ugyanaz a helyzet ezzel a zenével is, mint az előzővel. Fogalmam sem volt kinek a dala, de azt tudtam, hogy az énekesnek a hangját imádom, és magát a zenét is. Most pedig így elnézve a klippet is nagyon imádom. Nagyobb népszerűséget kérek ennek a dalnak!




Ezek lettek volna tehát azok a dalok, amiket legszívesebben hallgattam szeptemberben. Kíváncsi vagyok, nektek milyen a listátok, szóval ezt mindenképpen írjátok meg kommentben!


Zenékben gazdag napot!:) 
          XOXO


(Következő bejegyzés: 2017. október 9) 

You Might Also Like

0 megjegyzés