Őszi TAG

Sziasztok!



Ha jól számolom, akkor kb most tarthatunk valahol az ősz közepe tájékán, ezért úgy döntöttem, hogy az elmúlt pár hónap és az elmúlt 3 évszakhoz hasonlóan, ma elhozok nektek egy őszi tag bejegyzést. Szóval ha kíváncsiak vagytok olvassatok tovább.





#1
What is your favourite lip product?/ Mi a kedvenc ajakterméked?
Képtalálat a következőre: „red lipstick”
Az eddigi tag bejegyzések alapján, azt már tudhatjátok rólam, hogy nagyon szeretem a rúzsokat. Kedvenceim a bordós árnyalatok, mert szerintem ez megy a legjobban a bőrömhöz, illetve a nude árnyalatok. Szóval ilyenkor ősszel nagyon szívesen nyúlok a vörös rúzsaim felé, de ha ezt nem, legalább egy kis labellot mindig viszek fel a számra. Hiszen ahogy közeledik a tél és a hideg idő, nekem úgy szárad ki a szám. 


#2
What is your favourit nail colour for fall / Melyik a kedvenc körömlakkszíned ősszel?
Képtalálat a következőre: „burgundy nail color”
Lila. Van egy ilyen lilás bordós árnyalatú körömlakkom, ami már nagyon a legvégét járja, már vagy hatszor fel kellett kicsit hígítani, de egyszerűen nem tudok megválni tőle. Imádom a színét, a textúráját és mindent. 


#3
What is your favorite fall colour? / Melyik a kedvenc őszi színed?
Képtalálat a következőre: „burgundy sweater”
A bordó. Az utóbbi években nagyon sok bordó ruhát hordok. Nem csak ősszel, egész évben. Emiatt mondanám hogy a bordó a kedvenc őszi színem. De abból is az a nagyon sötét, tudjátok az a tipikus bordó. Nem az, ami inkább vörös. 


#4
What is your favorite fall candle / Melyik a kedvenc őszi gyertyád?
Képtalálat a következőre: „cinnamon apple candle”
Tudjátok,  hogy nagy gyertya mániás vagyok. Ilyenkor a kedvencem egy jó vaniliás vagy fahéjas illat. Vagy lehet kapni almás-fahéjasat is. Az mindent visz. De nem csak ilyenkor, karácsonykor is.


#5
What is your favorite fall accessorie? / Melyik a kedvenc őszi kiegészítőd?
Kapcsolódó kép
Sapka és sál. Vannak nagyon jó vékonyabb kockás sáljaim. Legalább három, és ezeket a hidegebb idő beköszöntével (tehát inkább novemberben) nagyon szívesen hordom. Illetve óriási sapka mániám van, szóval mindig örülök neki, ha eljön az az idő, hogy hordhatom is őket.


#6
What is your favorite halloween film? / Kedvenc Halloween film?
Képtalálat a következőre: „rémrom”
Hm....nem is tudom, nem vagyok annyira nagy Halloween mániás, mivel annyira nem szeretem az ijesztő filmeket stb. De nagyon nagy kedvencem a Rém Rom, ami igaz hogy egy mese, de arról nem tudok leszokni. 

#7
What is your favorite halloween candy? / Kedvenc halloweeni édesség?
Képtalálat a következőre: „caramel apple”
Hát, mivel ezt főleg csak amerikában ünneplik, így nekem nincs ilyen. Meg amúgy sem szoktam sűrűn édességet enni. Mondjuk egy caramellás almának soha nem tudok nemet mondani. 


#8
What are you dressing up as for Halloween?/ Minek öltözöl be Halloweenkor?
Képtalálat a következőre: „witch costume”
Szintén, nem ünneplem a halloweent szóval semminek. Bár, életemben egyszer voltam Halloween bulin, akkor standard boszorkány voltam. Azt szerettem, szerintem az a jelmezem jó lett. Bár bevallom nem túl kreatív, mert voltunk vagy négyen még boszik. De mit tegyek, ha annyira nem izgat ez az ünnep?

#9
What is your favorite thing about fall? / Mi a kedvenc dolgod az őszben?
Képtalálat a következőre: „fall hike”
Húha, ez nehéz kérdés, mert be kell vallanom, hogy sokáig nem szerettem az őszt. Nem szerettem, hogy hidegedik az idő és azt sem, hogy most kezdődik a suli. De mindig is imádtam, ahogy a levelek a színüket változtatják. És hogy mennyi színben tudnak pompázni a fák. Ezt a mai napig imádom, főleg hogy élek-halok a fényképészetért. Így legalább vannak tökéletes alanyaim. Ezen kívül ilyenkor sokat járok túrázni. Szintén erdőben, amiket nagyon imádok. Hiszen ilyenkor már nincs túl meleg, de október-szeptemberben még túl hideg sem. 

#10
What is your favorite Fall youtube video to watch? / Milyen őszi Youtube videókat nézel a legszívesebben?
Képtalálat a következőre: „fall room decor”
Nem tudom mondtam e már, de imádok Youtube-videókat nézni. Napi 1-1,5 órát is el tudok vele néha tölteni. Micsoda pocsékolás igaz? De imádok szobadekor videókat nézni, illetve Bucket list, Miket csinálj ősszel videókat. Persze ezeknek nagy része amerikai csatortnán van, és ami ott ősz, az itt nem igazán úgy van, szóval felét nem tudom megcsinálni, de attól még élvezem nézni. 



Ez lett volna tehát az én rövidke ki Fall Tag bejegyzésem. A kérdéseket erről az oldalról szedtem: kattints ide. Ha kedvet kaptál hozzá, töltsd ki te is ezt a tag-et, és ha megteszed feltétlen küldd el komiban, mert szívesen olvasom, hogy kinek mi a válasza egy-egy kérdésre. 

Zenékben gazdag napot!:) 
             XOXO



(Következő bejegyzés: 2017. október 23) 

You Might Also Like

0 megjegyzés