Top10: Kedvenc The Black Eyed Peas dalaim

Sziasztok!




Eléggé régen volt már olyan bejegyzés, amiben egy előadótól megmutatom nektek a 10 kedvenc dalomat, és bevallom ez a típusú poszt a kedvenceim közé tartozik. Szóval úgy gondoltam, hogy ma elhozom nektek a 10 kedvenc zenémet a The Balck Eyed Peas nevű együttestől, ami bár ma már így nem létezik, de szerintem nagyon sokan vannak, akik hozzám hasonlóan mai napig imádják az összes dalt, amit a kezük közül kiengedtek. 






#10
A Little Party Never Killed Nobody
Na jó, nem tudom mennyire fér bele, ez a dal ebbe a listába. Elvégre ez nem konkrétan The Black Eyed Peas dal, hanem Fergie dala. De nekem Fergie valamiért nem él külön. Tudom, rossz dolog. Szóval most elfogadjuk ezt a zenét is a listába. Picike csalásnak minősítve. 


#9
My Humps
Régen sokat hallgattam, mára már inkább a kedvences lista végén áll, mivel egyre kevesebb alkalommal hallgatom. Mindezek ellenére kötelező volt felraknom ide, mert a top10-ben határozottan benne van.  Amúgy, segítsete már nekem, ha tudtok. Ez a dal melyik filmben van benne? Mert tudom, hogy valamelyikben hallottam már, de nem tudom miben. 


#8
Don't Stop The Party
Ohhh, azok a régi szép emlékek. Mennyit tomboltunk erre a dalra a barátaimmal egy jó pár évvel ezelőtt. Mondjuk, hogy őszintén megmondjam, ez még most is így van, csak mára már ritkábban. 


#7
The Time
Bár soha nem láttam a Dirty Dancing című filmet (bűn? ), amiben az eredeti dal elhangzik, mégis kedvenceim közé tartozik a Black Eyed Peas verziója. Imádom. És amúgy is, van aki nem tudná fejből a szöveget? Mégha félálomban is van. 


#6
I Gotta Feeling
Ismét a régi szép emlékek. Emlékszem, ez volt a csengőhangom egy pár éve. Még mostanában is nagyon sűrűn idézek belőle, csak randomra. 


 #5
Shut Up
Azt hiszem annak idején ez volt az első dal, amit hallottam a csapattól. Mit is monjak? Szerelem volt első hallásra. Ennél többet nem is kell mesélnem róla. Ja, de a szövegét 4 hallás után megtanultam, és mai napig is fejből tudom. Mondjuk, ez nagyon sok dalnál van így, és szerintem nem csak én vagyok ezekkel így. 


#4
Where Is The Love
Azt hiszem tavaly adták ki ennek a dalnak egy újabb feldolgozását. Azt is nagyon imádtam, a régit meg főle. Emlékszem, akkor még lehetett kapni pár 100 Ft-ért a Cd-ket, amin egy csomó zenei válogatás volt, és ez a dal is rajta volt. A Cd azóta már karcos, és lejátszhatatlan, annyiszor tekertem vissza erre a dalra. 


#3
Boom Boom Pow
A Kit Kat dal. Igen, jól olvastátok. Pár évvel ezelőtt minden barátommal csak így hívtuk ezt a dalt. Hogy miért? A válasz eyszerő, mert első hallásra a " Gotta Get That" részt félrehallottuk. Logikus, nem igaz?


#2
Hey Mama
Oké, már majdnem a lista végén vagyunk. Ezt a dalt szerintem mindenki ismeri, és szereti, vagy szerette valamikor. De ha mégsem lenne így, akkor egy nagyon rövidke részletet már biztosan hallottatok belőle a Garfield című filmben. Na? Megvan már?

#1
Pump It
TAXIIIIII!!!! Íme a legnagyobb kedvencem. Már évek óta. Ezt a dalt egyszerűen nem lehet megverni. Ha csak 2 másodpercet hallok belőle, már tudom, hogy ez az a dal és konkrétan megőrülök tőle. Mentsetek ki! Ugye nem vagyok egyedül?



Ezek lettek volna tehát az én kedvenc dalaim az együttestől. Ti szeretitek/szerettétek a The Black Eyed Peas-t? Ha igen, melyik a kedvenc dalotok az együttestől?  Mindenképpen írjátok meg kommentben! 


Zenékben gazdag napot!:) 
        XOXO


(Következő bejegyzés: 2017. szeptember 28.)

You Might Also Like

0 megjegyzés