MTV VMA 2017 - A győztesek

Sziasztok!



Pár héttel ezelőtt került megrendezésre az idei VMA díjátadó. A mai bejegyzésben pedig szokás szerint ennek az eredményét hoztam el nektek. Szóval ha kíváncsiak vagytok nyertek e a kedvenceitek, olvassatok tovább.




Az év videója

A jelöltek:

  • Alessia Cara - Scars To Your Beautiful
  • Bruno Mars - 24k Magic
  • Dj Khaled ft Rihanna & Bryson Tiller - Wild Thoughts
  • Kendrick Lamar - HUMBLE
  • The Weeknd - Reminder
A győztes: Kendrick Lamar
Akinek szurkoltam: Alessia Cara, Bruno Mars


Az év előadója

A jelöltek:
  • Ariana Grande
  • Bruno Mars
  • Ed Sheeran
  • Kendrick Lamar
  • Lorde
  • The Weeknd
A győztes: Ed Sheeran
Akinek szurkoltam: Bruno Mars, Ed Sheeran


Legjobb új előadó

A jelöltek:
  • Julia Michaels
  • Khalid
  • Kodak Black
  • Noah Cyrus
  • SZA
  • Young M.A
A győzted: Khalid
Akinek szurkoltam: Noah Cyrus


Legjobb rendszer elleni lázadó dal

A jelöltek:
  • Alessia Cara - Scars To Your Beautiful
  • Big Sean - Light
  • John Legend - Surefire
  • The Hamilton Mixtape - Immigrants (We Get the Job Done) 
  • Logic ft Damian Lemar Hudson - Black SpiderMan
  • Taboo ft Shailene Woodley - Stand Up/ Stand N Rock #NoDAPL
A győztes: Mindenkit díjaztak
Akinek szurkoltam: Alessia Cara


Legjobb Hip Hop dal

A jelöltek:
  • Big Sean - Bounce Back
  • Chance The Rapper - Same Drugs
  • D.R.A.M. ft Lil Yachty - Broccoli
  • DJ Khaled ft Justin Bieber, Quavo, Chance The Rapper & Lil Wayne - I'm The One
  • Migos ft Lil Uzi Vert - Bad & Boujee
  • Kendrick Lamar - HUMBLE
A győztes: Kendrick Lamar
Akinek szurkoltam: Dj Khaled ft Justin Bieber, Quavo, Chance The Rapper & Lil Wayne


Legjobb tánczene

A jelöltek:
  • Afrojack ft Ty dolla $ign - Gone
  • Calvin Harris - My Way
  • Kygo x Selena Gomez - It Ain't Me
  • Major Lazer ft Justin Bieber & MO - Cold Water
  • Zedd & Alessia Cara - Stay
A győztes: Zedd & Alessia Cara
Akinek szurkoltam: Kygo x Selena Gomez, Major Lazer ft Justin Bieber & MO, Zedd & Alessia Cara


A nyár dala

A jelöltek:
  • Camila Cabello ft Quavo - OMG
  • Demi Lovato - Sorry Not Sorry
  • DJ Khaled ft Rihanna & Bryson Tiller - Wild Thoughts
  • Ed Sheeran - Shape Of You
  • Fifth Harmony ft Gucci Mane  - Down
  • Lil Uzi Vert - Xo Tour Llif3
  • Luis Fonsi & Daddy Yankee ft Justin Bieber - Despacito (Remix) 
  • Shawn Mendes - There's Nothing Holding Me Back
A győztes: Lil Uzi Vert
Akinek szurkoltam: Demi Lovato, Ed Sheeran, Luis Fonsi & Daddy Yannkee ft Justin Bieber, Shawn Mendes


Legjobb pop dal

A jelöltek:
  • Ed Sheeran - Shape Of You 
  • Harry Styles - Sign Of The Times
  • Fifth Harmony ft Gucci Mane - Down
  • Katy Perry ft Skip Marley - Chained To The Rhytm
  • Miley Cyrus - Malibu
  • Shawn Mendes - Treat You Better
A győztes: Fifth Harmony ft Gucci Mane
Akinek szurkoltam: Fifth Harmony kivételével mindenki (ezt a dalt annyira nem szeretem


Legjobb rock dal

A jelöltek:
  • Coldplay - A Head Full Of Dreams
  • Fall Out Boy - Young And Menace
  • Foo Fighters - Run
  • Green Day - Bang Band
  • Twenty One Pilot - Heavydirtysoul
A győztes: Twenty One Pilots
Akinek szurkoltam: Coldplay, Twenty One Pilots


Legjobb koreográfia

A jelöltek:
  • Ariana Grande ft Nicki Minaj - Side To Side
  • Fifth Harmony ft Gucci Mane - Down
  • Kanye West - Fade
  • Kendirck Lamar - HUMBLE
  • Sia - The Greatest
A győztes: Kanye West
Akinek szurkoltam: Sia


Legjobb együttműködés

A jelöltek:
  • Calvin Harris ft Pharell Williams, Katy Perry & Big Sean - Feels
  • Charlie Puth  ft Selena Gomez - We Don't Talk Anymore
  • D.R.A.M ft Lil Yachty - Broccoli
  • DJ Khaled ft Rihanna & Bryson Tiller - Wild Thoughts
  • The Chainsmokers ft Halsey - Closer
  • Zayn & Taylor Swift - I Don't Wanna Live Forever
A győztes: Zayn & Taylor Swift
Akinek szurkoltam: Mindenki kivétel D.R.A.M és Dj Khaled


Legjobb művészeti irányzat

A jelöltek:
  • Bruno Mars - 24K Magic
  • Dj Khaled ft rihanna & Bryson Tiller - Wild Thoughts
  • Katy Perry ft Migos - Bon Appetit
  • Kendrick Lamar - HUMBLE
  • The Weeknd - Reminder
A győztes: Kendrick Lamar
Akinek szurkoltam: Bruno Mars


Legjobb rendezés

A jelöltek:
  • Alessia Cara - Scars To Your Beautiful
  • Bruno Mars - 24K Magic
  • Katy Perry ft Skip Marley - Chained To The Rhythm
  • Kendrick Lamar - HUMBLE
  • The Weeknd - Reminder
A győztes: Kendrick Lamar
Akinek szurkoltam: Alessia Cara, Bruno Mars, Katy Perry


Legjobb szerkesztés

A jelöltek:
  • Future - Mask Off
  • Lorde - Green Light
  • The Chainsmokers ft Halsey - Closer
  • The Weeknd - Reminder
  • Young Thug - Wyclef Jean
A győztes: Young Thug
Akinek szurkoltam: The Chainsmokers ft Halsey


Legjobb vizuális effekt

A jelöltek:
  • A Tribe Called Quest - Dis Generation
  • Harry Styles - Sign Of The Times
  • Katy Perry ft Skip Marley - Chained To The Rhythm
  • KYLE ft Lil Yachty - iSpy
  • Kendrick Lamar - HUMBLE
A győztes: Kendrick Lamar
Akinek szurkoltam: Harry Styles, Katy Perry



Ők lettek volna tehát az idei VMA győztesei. Első ránézésre határozottan Kendrick Lamar vitte idén a prímet. Nektek nyertek a kedvenceitek? Írjátok meg kommentben!


Zenékben gazdag napot!:) 
        XOXO



(Következő bejegyzés: 2017. szeptember 18.) 


Forrás: mtv.com

You Might Also Like

0 megjegyzés