Júliusi kedvencek I2017I

Sziasztok!



Igaz, hogy péntek van, de mivel eltelt egy újabb hónap, ezért itt vagyok ma nektek a júliusi kedvenceimmel. Nem sok gyűlt össze, de ezeket a dalokat nagyon, de nagyon szeretem. 




#1
Imagine Dragons - Walking The Wire
Tényleg nincs úgy hónap, hogy ne szeretnék meg egy új Imagine Dragons dalt, vagy egy régebbit ne hallgatnék agyonra. Az újdonság kedvéért ma a Walking The Wire című dalukat raktam be a kedvencek közé. Szerelem volt első hallásra. 

#2
Liam Payne - Strip That Down
Ez a dal.....nem tud kimenni a fejemből. De komolyan, ha egyszer meghallgatjátok, onnan már nincs visszaút. Ez fog éjjel nappal a fejetekben lenni, ezt fogjátok dúdolni, és mindig ez lesz az első dal, amit elindítotok ha egy kis kikapcsolódásra vágytok. Nálam legalábbis így volt. 

#3
Lauv - I Like Me Better
Imádom. Nem tudom megfogalmazni miért, de nagyon megszerettem a dalt. Pár héttel ezelőtt találtam rá nagyon véletlen Spotify hallgatása közben. Először nem gondoltam volna, hogy ez tetszeni fog, de nem vagyok Premium felhasználó, ezért muszáj volt meghallgatnom. De jó is volt. Valahogy a meghallgatás után úgy voltam vele, na jó tévedtem, ez nagyon jó, ez nagyon tetszik. 

#4
Demi Lovato - Sorry Not Sorry
Legújabb nyári kedvenc dalom. Már elmondtam a zeneajánlóban is, hogy mennyire szeretem Demi dalait, és ez alól a legújabb dala sem kivétel. Egyértelmű volt, hogy itt kell lennie a kedvenceim között. És van egy olyan érzésem, hogy a következő kedvencek között is megtalálható lesz, hiszen tényleg újabb dallal bővült a nyári kedvencek lista.


#5
Jonas Blue - Mama 
Már az előző havi kedvencek között is megtalálható volt a dal. Ott is elmondtam, hogy mennyire imádom, és mennyire megszerettem az első pillanattól kezdve. Ez azóta mit sem változott, inkább csak erősödött. Imádom a refrént, egyszerűen megunhatatlan. 


#6
Zedd & Liam Payne - Get Low
Nem elég egy Liam dal júliusra. Kell még egy. De ha ennyire jó? Mondtam, idén hagyományt török, és két Zedd dal lett a kedvencem. És még csak július van. Az előző két dalhoz hasonlóan, hatalmas nyári kedvenc lett. 


#7
Rag'n'Bone Man - Human
El sem tudjátok képzelni mennyi ideje kerestem ezt a dalt. Régen mindig csak a refrénjét hallottam, és abból is csak pár másodperceket. Így nagyon nehéz lett volna rájönnöm, mi is a dal címe. De pár hete! A rádióban ezt adták. És online hallgattam a rádiót, szóval kiírta mit is játszanak. Ne tudjátok meg mennyire megörültem, hogy végre kiderítettem mi is ez a dal. Azóta nem tudok vele betelni. 

Ezek lettek volna tehát az én kedvenc dalaim júliusban. Ti miket hallgattatok a legszívesebben? Írjátok meg a kommentben!  És ne felejtsetek el visszanézni holnap, egy újabb izgalmas bejegyzésért. 


Zenékben gazdag napot!:) 
        XOXO


(Következő bejegyzés: 2017. augusztus 5) 

You Might Also Like

0 megjegyzés