Hétfői zeneajánló: David Guetta ft Justin Bieber - 2U

Sziasztok!



A mai nappal megkezdődik az idei Szülinapi hetünk a blogon. Először, a hétfőhöz méltóan kezdjünk is egy zeneajánlóval. A tavalyi évvel ellentétben most nem egy szülinapos dalt hoztam nektek, csak simán egy olyan dalt, amit szeretek (mostmár). Szóval ha kíváncsiak vagytok, akkor olvassatok tovább. 





Mindig furán érzem magam, ha egy olyan dalról hozok zeneajánlót, ami nem igazán tetszett mondjuk egy héttel ezelőtt még. De úgy gondolom, hogy azt is be kell mutatnom, hogy attól, hogy egy dal nem tetszik első alkalommal, még nem kell egyből leírni, és nem hallgatni többet. Ugyanis tudjátok, hogy velem nagyon sokszor fordul elő, hogy először nagyon nem szeretek valamit, utána pedig szó szerint a megszállotjává válok. Így volt ez a mai zeneajánló áldozatával is. Ahogy azt már sokan tudhatjátok, Justin Bieber a kedvenc énekeseim közé tartozik. És nem...én nem vagyok olyan óriási rajongó, hogy minden zenéjét szeressem, és tele legyen a falam az ő képeivel. Nem, egyszerűen csak szeretem a dalait és a hangját. Illetve régen nagyon szerettem David Guettat is. Nagyon jó előadókkal dolgozott együtt és nagyon jó dalok kerültek ki a keze alól. Az elmúlt 1 -1,5 évben sajnos nem hallgattam tőle olyan sok dalt, mint régen, de ettől függetlenül még mindig nagyon szeretem. Ezért is örültem nagyon, amikor megláttam, hogy ők ketten közös dallal rukkoltak elő. Rögtön rá is kattintottam. Meghallgattam egyszer, aztán mégegyszer. De valahogy nem éreztem azt hogy igen, én ezt most nagyon sokszor fogom hallgatni. Sőt....még a Kedvenceim nevű listámra sem tette fel. Tehát lényegében elástam ezt a dalt, azzal a mondattal, hogy ez nekem nem tetszik, nem hallgatom. Aztán kb 1 hete hallgattam a Spotify-t telefonon. És tudjátok, hogy ott korlátozott a zenék közötti ugrálás lehetősége, illetve, hogy sokszor ugranak be reklámok. Az egyik reklám alatt pedig ez a dal szólt, utána pedig randomra be is dobta. És én mindkétszer meghallgattam. Aztán úgy voltam vele, most van hozzá kedvem, meghallgatom mégegysze. És igen, ez volt az a pillanat amikor már úgy éreztem, hogy jesszus....én szeretem ezt a zenét. Azóta pedig felraktam a Kedvenceim nevű listámra, és nincs nap hogy ne hallgatnám meg. Hát nem aranyos kis történet? Na de most komolyan, tényleg így történt. Ezzel pedig tényleg csak azt akartam mondani, hogy ha úgy érzitek, hogy egy dal, ami egy olyan előadótól származik, akit szerettek nem tetszik, akkor adjatok neki egy kis időt. Azért is hogy megemésszétek, illetve azért is, mert ha tényleg olyan jó, akkor 1 hét múlva a csapból is az fog folyni, és nem tudod elkerüli. Amiből egyenesen következik az is, hogy hiába is ellenálnál, de ti megszereted. 

Képtalálat

David Guetta egy francia származású zenei producer, illetve Dj. Karrierje 2009 óta ível felfelé. Rengeteg slágerdal fűzhető a nevéhez, ilyen például a Hey Mama, Memories, a Dangerous, a Lovers on The Sun vagy a Sia-val közös Titanium. 


Képtalálat a következőre: „justin bieber”





Justin Bieberről már korábban egy párszor volt szó, szóval értelem szerűen még régebben írtam róla pár sort. Ha erre kíváncsiak vagytok, akkor kattintsatok ide. 






A 2U 2 hónappal ezelőtt, június 8-án került fel a Youtube-ra. Azóta majdnem 144 milliós megtekintésnél jár. A videó különlegessége, hogy teljes egészében Victoria's Secret Modellek szerepelnek benne. Spotify Nemzetközi Ötvenes Toplistán pedig az előkelő 5. helyen áll majdnem 3 milliós meghallgatottsággal. 


Official Video


Spotify


Dalszöveg

No limit in the sky
That I won't fly for ya
No amount of tears in my eyes
That I won't cry for ya, oh no
With every breath that I take
I want you to share that air with me
There's no promise that I won't keep
I'll climb a mountain, there's none too steep

When it comes to you
There's no crime
Let's take both of our souls
And intertwine
When it comes to you
Don't be blind
Watch me speak from my heart
When it comes to you
Comes to you

Want you to share that
(When it comes to you)

Cupid ain't a lie
Arrow got your name on it, oh yeah
Don't miss out on a love
And regret yourself on it, oh
Open up your mind, clear your head
Ain't gotta wake up to an empty bed
Share my life, it's yours to keep
Now that I give to you all of me, oh

When it comes to you
There's no crime
Let's take both of our souls
And intertwine
When it comes to you
Don't be blind
Watch me speak from my heart
When it comes to you
Comes to you

Want you to share that
(Share) When it comes to you
Want you to share that

When it comes to you
There's no crime
Let's take both of our souls
And intertwine
When it comes to you
Don't be blind
Watch me speak from my heart
When it comes to you
Comes to you


A dalszöveget magyarul szokás szerint ide kattintva tudod megnézni. 



5 dolog, amit talán nem tudtál Justin Bieberről és David Guettáról:
  1. Pár évvel ezelőtt nagyon (nem is tudom hogy mondjam) "menő" volt a "SWAG" illetve a "YOLO" szavak. Tudjátok, biztosan emlékeztek rá. Justin elmondása szerint, ki nem állhatta ezt a swag őrületet, utálta ezt a szót. Egyébként ez azért érdekes, mert nem tudom emlékeztek e rá, de pár évvel ezelőtt a Boyfriend című dalában számtalanszor hallható.
  2. David Guettanak saját applikációja van. 2011-ben hozta nyílvánosságra saját appját Electrobeats néven. Eredetileg csak Apple termékeken érhető el, de rengeteg hasonló appot találtok mostmár. A lényege az egésznek, hogy újra lehet remixelni Guetta eddigi dalait. 
  3. Justin Bieber első számú mentorának tarta Will Smith-t. Nagyon közeli a kapcsolatuk, és ezt folyamatosan csak megerősítik
  4. Guetta bevallása szerint soha nem iszik alkoholt. Annak ellenére, hogy a munkájának köszönhetően élete nagy részét fesztiválokon és koncerteken tölti, soha nem iszik. Meghagyja azt a rajongóinak. 
  5. Többen követik Justin Biebert Twitteren, mint egész Kanada lakossága. Ez azért érdekes, mert Kanadából származik. 


Ez lett volna a mai bejegyzés. És ahogy már mondtam, szülinapi hét van, tehát minden nap láthattok tőlem új bejegyzéseket ezen a héten. Szóval feltétlen nézzetek vissza minden nap, ha szeretnétek érdekesnél érdekesebb posztokat olvasni. Illetve kikerült oldalra egy szavazás is, ami az egyik eheti bejegyzéssel kapcsolatos. Arra feltétlenül szavazzatok. 



Zenékben gazdag napot!:) 
         XOXO


(Következő bejegyzés: 2017. augusztus 1) 



Forrás: azlyrics.com



You Might Also Like

0 megjegyzés