Májusi kedvencek I2017I

Sziasztok!



Ismét eltelt egy hónap ami nem jelent mást, mint hogy jöhetnek az aktuális kedvenc dalok. Most 7 dalt gyűjtöttem össze nektek, amiket megállás nélkül hallgattam. Ha kíváncsiak vagytok melyek ezek, olvassatok tovább. 



#1
One Republic - No Vacancy

Kezdjük először azzal a dallal aminek a legjobban örültem, hogy megjelent. A zeneajánlóban már elárultam nektek mennyire imádom ezt a dalt, meg magát az együttest, szóval erről nem beszélnék mégegyszer és nem untatnálak vele titeket. Az viszont biztos, hogy nem utoljára hallottatok róla a blogon. 


#2
Imagine Dragons - Whatever It Takes

Jesszus atya úr isten. Komolyan. Még mindig a dal hatása alatt vagyok. A zeneajánlóban elmondtam, hogy amikor írtam a bejegyzést is ez a dal szólt. Folyamatosan. A végeredmény egyébként 6 meghallgatás lett egymás után. Szóval igen, most éppen nem ez van bekapcsolva, de ahogy írom ezeket a sorokat és ránézek a címre,folyamatosan megy a fejemben. 


#3
Imagine Dragons - Thunder
Marava az Imagine Dragons szálon. A Whatever It Takes előtt nem sokkal megjelent egy másik daluk is, ami a Thunder címre hallgat. Hát bevallom, első hallgatásra úgy voltam vele...ahh ez nem, valahogy most nem jött be. Nem a fiúk stílusa, olyan más nekem, kicsit elektrósabb (amit én ugye nem nagyon szeretek). Szerencsére ez a pillanatnyi eszmejárás csak 10 percig tartott kb. Mert bármennyire is úgy voltam vele, hogy ez nem tetszik nem ment ki a fejemből. Aztán újra el kellett indítanom. Akkor már teljesen más szemmel néztem, azóta pedig imádom. Tudom, fura. Veletek történt már ilyen?


#4
Luis Fonsi ft Daddy Yankee - Despacito
Már a múlthavi kedvenceim között is megtalálható volt ez a dal. Gondolom nagyon sokan így vannak ezzel, hiszen nagyon nagy slágerré vált. Nem tudom hogy ki melyik verziót szereti jobban. Én személy szerint nem rajongok azért, amiben Justin Bieber is szerepel. Jobban bírom az eredeti verziót. Azt viszont ezerrel hallgatom.


#5
Enrique Iglesias - Subeme La Radio

Most pedig a spanyol szálon maradva jön Enrique legújabb száma. Amiről már volt szó 2 hónappal ezelőtt. Akkor is elmondtam, hogy nagyon szeretem ezt a dalt, azóta semmi nem változott. Max annyi, hogy nyár lett. 


#6
Shawn Mendes - There's Nothing Holding Me Back
Szintén zeneajánlóban hallhattatok már a blogon a dalról. Ott is elmondtam már, hogy nincs olyan Shawn Mendes dal, amit ne imádnék. Ez pedig értelem szerűen a legújabban kiadott dalával sem volt másképp. De komolyan? Van olyan akinek ez nem tetszik?


#7
JOWST - Grab the moment
Végül de nem utolsó sorban pedig egy különleges kedvenc. Gondolom most sokan néztek, hogy oké, ez mi ez? Soha nem hallottam még ezt az együttes nevet, mi lehet ez? Kérem szépen, nem tudom ki mennyire követi az Eurovíziós Dalfesztivált. Erre idén is - mint oly sok éve mindig - májusban került sor. Nem is tudom, számomra olyan egyhangú volt az egész. Mindenki angolul énekelt (tisztelet a kivételnek) és a dalook is nagyon hasonlóak voltak. Na de mindegy, ez nem a kritika helye. Hanem. A norvégok dala. Hát igen, az elvarázsolt nagyon. Tehát a JOWST dalát az Eurovízió óta imádom, nincs olyan nap hogy ne hallgatnám meg. Szerintem nagyon "amerikai hangulatú". Egy esélyt érdemes neki adni.



Ezek lettek volna az én kedvenc falaim májusban. Kíváncsi vagyok Ti mit hallgattatok a legszívesebben. Szóval most is, mint minden alkalommal írjátok meg nekem feltétlenül. Hátha tudtok nekem valami nagyon új nagyon jó zenét mutatni.


Zenékben gazdag napot!:) 
        XOXO


(Következő bejegyzés: 2017. június 19.) 



You Might Also Like

0 megjegyzés