BET Awards 2017 - A győztesek

Sziasztok!



Hétfőn került megrendezésre az idei BET Awards, ma pedig jó szokásomhoz híven, elhoztam nektek a jelöltek listáját, hogy kik nyertek, illetve hogy kik azok, akiknek én szurkoltam. Ezen kívül természetesen minden zene linkelve lesz, ahogy az szokott lenni, szóval ha még kedvet kaptatok is hozzá, akkor meghallgatni is megtudjátok. 






A legjobb női előadó

A jelöltek:

  • Beyoncé
  • Kehlani
  • Mary J.Blige
  • Rihanna
  • Solange
A győztes: Beyoncé
Akinek szurkoltam: senki?!


A legjobb férfi előadó

A jelöltek:
  • Bruno Mars
  • Chris Brown
  • The Weeknd
  • Trey Songz
  • Usher
A győztes: Bruno Mars
Akinek szurkoltam: Bruno Mars

A nézők által megszavazott díj 

A jelöltek:
Akinek szurkoltam: Bruno Mars

A legjobb csapat

A jelöltek: 
  • 2 Chainz and Lil Wayne
  • A Tribe Called Quest
  • Fat Joe And Remy MA
  • Migos
  • Rae Sremmurd
A győztes: Migos
Akinek szurkoltam: -

A legjobb együttműködés

A jelöltek:
Akinek szurkoltam: -

A legjobb férfi Hip/Hop előadó

A jelöltek:
  • Chance the Rapper
  • Big Sean
  • Drake
  • J. Cole
  • Future
  • Kendrick Lamar
A győztes: Kendrick Lamar
Akinek szurkoltam: -

A legjobb női Hip/Hop előadó

 A jelöltek:
  • Cardi B
  • Young M.A
  • Missy Elliott
  • Nicki Minaj
  • Ramy MA
A győztes: Remy MA
Akinek szurkoltam: -

A legjobb videó

A jelöltek:
Akinek szurkoltam: Bruno Mars

A legjobb videóklipp rendező

A jelöltek:
A győztes:Kahlil Joseph
Akinek szurkoltam: Bruno Mars

A legjobb új előadó

A jelölek:
  • 21 Savage
  • Cardi B
  • Chance The Rapper
  • Young M.A
  • Khalid
A győztes: Chance The Rapper
Akinek szurkoltam:

A legjobb album

A jelöltek:
Akinek szurkoltam: Bruno Mars



Ők lettek volna tehát az idei Bet Awards zenei kategóriájának győztesei. Ahogyan észrevehettétek ez nem igazán azok közé tartozik, ahol az én kedvenceim szereplnének (kivétel Bruno Mars), de annak ellenére biztosan sokan vagytok,akiket ez az eredméy is érdekel.


Zenékben gazdag napot!:) 
       XOXO


(Következő bejegyzés: 2017. július 3.) 



Forrás: bet.com

You Might Also Like

0 megjegyzés