Billboard Music Award 2017 - A győztesek

Sziasztok!




Vasárnap került megrendezésre az egyik legnépszerűbb zenei díjátadó, a Billboard Music Award. A mai bejegyzésben a megszokott formában elhoztam nektek a jelölteket, a győzteseket, illetve hogy én kiknek szurkoltam.






Legjobb előadó

A jelöltek:


  • Adele
  • Ariana Grade
  • Beyoncé
  • Drake
  • Justin Bieber
  • Rihanna
  • Shawn Mendes
  • The Chainsmokers
  • The Weeknd
  • Twenty One Pilots
A győztes: Drake
Akinek szurkoltam: Justin Bieber, Shawn Mendes, Twenty One Pilots, The Chainsmokers

Legjobb új előadó

A jelöltek:
  • Alessia Cara
  • Desiigner
  • Lil Uzi Vert
  • Lukas Graham
  • Zayn
A győztes: Zayn
Akinek szurkoltam: Alessia Cara, Lukas Graham

Billboard Chart Achievement Díj

A jelöltek:
  • Luke Bryan
  • Nicki Minaj
  • The Chainsmokers
  • The Weeknd
  • Twenty One Pilots
A győztes: Twenty One Pilots
Akinek szurkoltam: Twenty One Pilots, The Chainsmokers

Legjobb férfi előadó:

A jelöltek:
  • Future
  • Drake
  • Justin Bieber
  • Shawn Mendes
  • The Weeknd
A győztes: Drake
Akinek szurkoltam: Justin Bieber, Shawn Mendes

Legjobb női előadó

A jelöltek:
  • Adele
  • Ariana Grande
  • Beyoncé
  • Rihanna
  • Sia
A győztes: Beyoncé
Akinek szurkoltam: Sia

Legjobb duo/csapat

A jelöltek:
  • Coldplay
  • Florida Georgia Line
  • Guns N' Roses
  • The Chainsmokers
  • Twenty One Pilots
A győztes: Twenty One Pilots
Akinek szurkoltam: Coldplay, Guns N' Roses, The Chainsmookers, Twenty One Pilots

Legjobb Billboard 200 előadó

A jelöltek:
  • Beyoncé
  • Drake
  • Prince
  • The Weeknd
  • Twenty One Pilots
A győztes: Drake
Akinek szurkoltam: Twenty One Pilots

Legjobb Hot 100 előadó

A jelöltek:
  • Drake
  • Rihanna
  • The Chainsmokers
  • The Weeknd
  • Twenty One Pilots
A győztes: Drake
Akinek szurkoltam: Twenty One Pilots, The Chainsmokers

Legtöbb eladás

A jelöltek:
  • Drake
  • Justin Timberlake
  • Prince
  • The Chainsmokers
  • Twenty One Pilots
A győztes: Drake
Akinek szurkoltam: Justin Timberlake, The Chainsmokers, Twenty One Pilots

Legjobb rádiós dal előadója

A jelöltek:
  • Drake
  • Justin Bieber
  • Rihanna
  • The Chainsmokers
  • Twenty One Pilots
A győztes: Twenty One Pilots
Akinek szurkoltam: Justin Bieber, The Chainsmokers, Twenty One Pilots

Legtöbbet játszott dal előadója

A jelöltek:
  • Desiigner
  • Drake
  • Rihanna
  • The Chainsmokers
  • Twenty One Pilots
A győztes: Drake
Akinek szurkoltam: Twenty One Pilots, The Chainsmokers

Legjobb közösségi előadó

A jelöltek:
  • Ariana Grande
  • BTS
  • Justin Bieber
  • Selena Gomez
  • Shawn Mendes
A győztes: BTS
Akinek szurkoltam: Ariana Grande, Justin Bieber, Selena Gomez, Shawn Mendes

Legjobb turnézó előadó

A jelöltek:
  • Beyoncé
  • Bruce Springsteen & The E Street Band
  • Coldplay
  • Guns N' Roses
  • Justin Bieber
A győztes: Beyoncé
Akinek szurkoltam: Coldplay, Guns N' Roses, Justin Bieber

Legjobb R&B előadó

A jelöltek:
  • Beyoncé
  • Bruno Mars
  • Fran Ocean
  • Rihanna
  • The Weeknd
A győztes: Beyoncé
Akinek szurkoltam: Bruno Mars

Legjobb R&B turné

A jelöltek:
  • Beyoncé
  • Lionel Richie
  • Rihanna
A győztes: Beyoncé
Akinek szurkoltam: -

Legjobb rap előadó

A jelöltek:
  • Desiigner
  • Drake
  • Future
  • J. Cole
  • Rae Sremmurd
A győztes: Drake
Akinek szurkoltam: -

Legjobb rap turné

A jelöltek:
  • Drake
  • Future
  • Kanye West
A győztes: Drake
Akinek szurkoltam. -

Legjobb country előadó

A jelöltek:
  • Blake Shelton
  • Chris Stapleton
  • Florida Georgia Line
  • Jason Aldean
  • Keith Urban
A győztes: Blake Shelton
Akinek szurkoltam: -

Legjobb country turné

A jelöltek:
  • Dixie Chicks
  • Kenny Chesney
  • Luke Bryan
A győztes: Kenny Chesney
Akinek szurkoltam: -

Legjobb rock előadó

A jelöltek:
  • Coldplay
  • Metallica
  • The Lumineers
  • Twenty One Pilots
  • X Amassadors
A győztes: Twenty One Pilots
Akinek szurkoltam: Coldplay, Twenty One Pilots

Legjobb rock turné

A jelöltek:
  • Coldplay
  • Bruce Springsteen & The E Street Band
  • Guns N' Roses
A győztes: Coldplay
Akinek szurkoltam: Coldplay, Guns N' Roses

Legjobb latin előadó

A jelöltek: 
  • J Balvin
  • Juan Gabriel 
  • Los Plebes del Rancho de Ariel Camacho
  • Maluma
  • Nicky Jam
A győztes: Juan Gabriel
Akinek szurkoltam: J Balvin, Nicky Jam

Legjobb elektronikus előadó

A jelöltek:
  • Calvin Harris
  • Dj Snake
  • Lindsey Stirling
  • Major Lazer
  • The Chainsmokers
A győztes: The Chainsmokers
Akinek szurkoltam: The Chainsmokers

Legjobb keresztény előadó

A jelöltek:
  • Chris Tomlin
  • Hillary Scott & The Scott Family
  • Hillsong Workship
  • Lauren Daigle
  • Skillet
A győztes: Lauren Daigle
Akinek szurkoltam: -

Legjobb gospel előadó

A jelöltek:
  • Hezekiah Walker
  • Jekalyn Carr
  • Kirk Franklin
  • Tamela Mann
  • Travis Greene
A győztes: Kirk Franklin
Akinek szurkoltam: -

Legjobb Billboard 200 album

A jelöltek:
  • Beyoncé - Lemonade
  • Drake - Views
  • Rihanna - Anti
  • The Weeknd - Starboy
  • Twenty One Pilors - Blurryface
A győztes: Drake
Akinek szurkoltam: Twenty One Pilots

Legjobb zenelista

A jelöltek:
  • Hamilton: Am American Musical
  • Moana
  • Purple Rain
  • Suicide Squad: The Album
  • Trolls
A győztes: Hamilton: An American Musical
Akinek szurkoltam: Suicide Squad (a zenék jók) 

Legjobb R&B album

A jelöltek:
  • Beyoncé - Lemonade
  • Bruno Mars - 24K Magic
  • Frank Ocean - Blonde
  • Rihanna - Anti
  • The Weeknd - Starboy
A győztes: Beyoncé
Akinek szurkoltam: Bruno Mars

Legjobb rap album

A jelöltek:
  • A Tribe Called Quest - We Got It From Here... Thank You 4 Your Service
  • DJ Khaled - Major Key
  • Drake - Views
  • J. Cole - 4 Your Eyez Only
  • Kein Gates - Islah
A győztes: Drake
Akinek szurkoltam. -

Legjobb country album

A jelöltek:
  • Blake Shelton - If I'm Honest
  • Chris Stapleton - Traveller
  • Florida Georgira Line - Dig Your Roots
  • Jason Aldean - They Don't Know
  • Keith Urban - Ripcord
A győztes: Chris Stapleton
Akinek szurkoltam: -

Legjobb rock album

A jelöltek:
  • Metallica - Hardwired....To Self-Destruct
  • Radiohead - A Moon Shaped Pool
  • Red Hot Cili Peppers - The Getaway
  • The Lumineers - Cleopatra
  • Twenty One Pilots - Blurryface
A győztes: Metallica
Akinek szurkoltam: Twenty One Pilots

Legjobb latin album

A jelöltek:
  • CNCO - Primera Cira
  • J Balvin - Energia
  • Juan Gabriel - Los Duo 2
  • Juan Gabriel - Vestido De Etiqueta Por Eduardo Magallanes
  • Los Plebes del Rancho de Ariel Camacho - Recuerden Mi Estilo
A győztes: Juan Gabriel
Akinek szurkoltam: -

Legjobb elektronikus album

A jelöltek:
  • Flume - Skin
  • Kygo - Cloud Nine
  • Lindsey Stirling - Brava Enough
  • The Chainsmokers - Bouquet
  • The Chainsmokers - Collage
A győztes: Lindsey Stirling
Akinek szurkoltam: The Chainsmokers


Legjobb keresztény album

A jelöltek:
  • Casting Crowns - The Very Next Thing
  • Hillary Scott & The Scott Family - Love Remains
  • Joey + Rory - Hymns
  • Lauren Daigle - How Can It Be
  • Skillet - Unleashed
A győztes: Lauren Daigle
Akinek szurkoltam: -

Legjobb gospel album

A jelöltek:
  • Hezekiah Walker - Better: Azusa The Next Generation 2
  • Kirk Frankin - Losing My Religin
  • Tamela Mann - One Way
  • Tasha Cobbs - One Place: Live
  • Travis Greene - The Hill
A győztes: Tamela Mann
Akinek szurkoltam: -

Legjobb Hot 100 dal

A jelöltek:
Akinek szurkoltam: Justin Timberlake, The Chainsmokers, Twenty One Pilots

Legjobban eladott dal

A jelöltek:
Akinek szurkoltam: Justin Timberlake, The Chainsmokers, Twenty One Pilots


Legjobb rádiós dal

A jelöltek:
Akinek szurkoltam: Justin Timberlake, Sia ft Sean Paul, The Chainsmokers

Legtöbbet játszott dal (audió)

A jelöltek:
Akinek szurkoltam: The Chainsmokers ft Halsey

Legtöbbet játszott dal (video) 

A jelöltek:
Akinek szurkoltam: Desiigner (ezt a dalát szeretem), Twenty One Pilots, The Chainsmokers ft Halsey

Legjobb együttműködés

A jelöltek:
Akinek szurkoltam: The Chainsmokers, Sia ft Sean Paul


Legjobb R&B dal

A jelöltek:
Akinek szurkoltam: Bruno Mars

Legjobb R&B együttműködés

A jelöltek:
Akinek szurkoltam: -

Legjobb rap dal

A jelöltek:
Akinek szurkoltam: Desiigner


Legjobb rap együttműködés

A jelöltek:
Akinek szurkoltam: -


Legjobb country dal

A jelöltek:
Akinek szurkoltam: -


Legjobb country együttműködés

A jelöltek:
Akinek szurkoltam: -


Legjobb rock dal

A jelöltek:
Akinek szurkoltam: Lil Wayne, Wiz Khalifa......, Twenty One Pilots


Legjobb latin dal

A jelöltek:
Akinek szurkoltam: Enrique Iglesias ft Wisin, Nicky Jam


Legjobb elektronikus dal

A jelöltek:
Akinek szurkoltam: The Chainsmokers, Major Lazer ft Justin Bieber, DJ Dnake ft Justin Bieber


Legjobb keresztény dal

A jelöltek:
Akinek szurkoltam: -


Legjobb gospel dal

A jelöltek:
Akinek szurkoltam: -


Egy kis statisztika:

Aki a legtöbb díjat hazavitte: Drake (13)
Akit a legtöbbször jelöltek: The Chainsmokers


Ők lettek volna tehát az idei Billboard Award győztesei. Hosszú a lista, az tény, de igazából az azonos műfajokon belül nem igazán váltakoznak a jelöltek. Sőt, a győztesek sem, szóval szerintem ez egy nagyon kiszámítható eredmény lett. Nektek mi a véleményetek róla? Örültök az eredménynek?

A dalokat mint mindig most is meg tudjátok hallgatni, ha rákattintotok a felsorolásnál ;) 


Zenékben gazdag napot!:) 
    XOXO


(Következő bejegyzés: 2017, május 27)


Forrás: billboarmusicawards.com

You Might Also Like

0 megjegyzés