Áprilisi kedvencek I2017I

Sziasztok!



Mivel a kisebb szünet miatt eddig nem volt alkalmam bemutatni, mik is voltak azok a dalok amiket április hónap folyamán hallgattam, úgy gondoltam hogy ma ezeket hozom el nektek. Jobb később mint soha. 




Bár ebben a hónapban nagyon nem hallgattam semmi új zenét, úgy gondoltam, talán ez a pár zene (szám szerint 7) is érdekelhet benneteket. Meg már a blog indulása óta minden hónapban megírom a kedvences bejegyzéseimet. Nem hagyhatom ki most sem. 


#1
Bruno Mars - Chunky
Első és legnagyobb kedvencem ebben a hónapban Bruno Mars albuma volt. Arról is a Chunky az, ami szinte az egész hónapomat végigkísérte. Nem volt nap, hogy ne hallgattam volna meg legalább háromszor. Ezen kívül minden utazás alkalmával ezt dúdolgattam. 


#2
Ed Sheeran - Galway Girl
Jó pár hete már annak, hogy a rádióban hallottam a dal refrénjét. De csak egy pár szót ismertem fel belőle, így nem ugrott be először melyik dal is ez. Meg Ed többi új dala között bevallom kicsit el is törpült nekem. Aztán annak a pár szónak köszönhetően megtaláltam a dalt és rájöttem, hogy nagyon nagy butaság volt elfelejtenem, hogy ez egy ilyen jó zene. Oda meg vissza vagyok érte. 


#3
DNCE - Kissing Strangers
Ahogy már hétfőn elmondtam a zeneajánlóban, kb minden DNCE zene beleragad a fejembe, és hónapokig képes vagyok azokat dúdolni, énekelni, hallgatni. Ez nincs máshogy a Kissing Strangers-sel sem. Április közepe óta folyamatos lejátszáson van. 


#4
Clean Bandit ft Zara Larsson - Symphony
Már a márciusi kedvenceim között is megtalálható volt dal. Az imádatom azóta sem csillapodik. Nagyon imádom. A ritmusa, a hangzása és úgy alapjában mindene. Tökéletes dal. 


#5
Luis Fonsi ft Daddy Yankee - Despacito
Tudjátok mennyire imádom a spanyol-latin zenéket. Így amikor meghallottam a Despacito-t már tudtam, hogy ez nagyon nagy kedvencem lesz jó hosszú ideig. Nem is tévedtem. Egyszerűen nem tudom kiverni a fejemből, mennyire jó a ritmusa az egész zenének. Oké, bevallom a szöveget még nem értem teljesen, de haladok vele. 


#6
Imagine Dragons - Believer
Nem hinném hogy valaha is mondani fogok olyat, hogy nem szeretem az Imagine Dragons bármelyik zenéjét. Ez a kijelentés fokozottan vonatkozik erre a dalra is (meg amúgy a Roots-ra is). Komolyan, lehet egy zene ennyire jó? Aztán már itt van két másik új zenéjük is, amiért élek hala. Imagine Dragons! Mit teszel velem?


#7
Harry Styles - Sing Of The Times
Be kell vallanom, hogy ha pár héttel ezelőtt (a megjelenéskor) valaki azt mondja nekem, hogy ez a dal áprilisban a kedvenceim között lesz, akkor azt azon nyomban kinevetem. Nem, egyszerűen nem tetszett nekem ez a dal. Oké, fogjuk arra, hogy nem szeretem a lassú dalokat. Vagy fogjuk arra, hogy az 1D-ben Harry volt az akit a legkevésbé szerettem. Nem tudom. Nem tetszett. Aztán tudjátok, van az amikor már annyiszor hallasz egy zenét, amit utálsz, hogy a végén megszereted.  Na velem kb ez történt. Szóval kijelentem, ma már szeretem a dalt, és nagyon nagyon sokat hallgatom. 
Amúgy....nem tudom, lehet csak nekem tűnt fel, de nekem eddig egyik "volt" 1D tag saját dala nem tetszett elsőnek. Először ott volt Zayn Pillowtalk-ja (megszerettem), aztán Niall This Town-ja(megszerettem), most pedig Harry dala. 





Ezek lettek volna az én kedvenceim áprilisban. Kíváncsi vagyok, nektek melyik dalok voltak azok, amik megállás nélkül mentek? Írjátok meg nekem! 


Zenékben gazdag napot!:) 
          XOXO


(Következő bejegyzés: 2017. május 20.) 





You Might Also Like

0 megjegyzés