Márciusi kedvencek I2017I

Sziasztok!




Végre, végre, végre, telik az idő. Végre jó idő van, süt a nap és tavasz van. Ezt már az előző  bejegyzésemben is megbeszéltük. Most pedig, hogy elkezdődött az április nincs is más dolgom, mint megmutatni nektek, mik is voltak azok a dalok amiket agyonhallgattam az első tavaszi hónapon. 




Bevallom  egy kisebb válságban vagyok a zenék terén. Ahogy már egy korábbi bejegyzésemben említettem, és az elmúlt pár hónapban észre is vehettétek, nem minden hétfőn van zeneajánló. Ami persze azért van, mert nem igazán találok olyan dalokat, amiket igazán megszeretnék és tudnék róla egy normális bejegyzést írni. Ebből egyenesen következik, hogy nem sok új dalt tudok mutatni nektek a mai kedvences bejegyzésemben sem, de azért megpróbálkozok vele. 



#1
Ed Sheeran - Perfect
Nyílt titok, hogy egyszerűen nem tudok betelni Ed Sheeran új albumával. Ha valaki azt mondaná, hogy csak 3 kedvenc dalt említsek meg róla, akkor csak kinevetném, mert egyszerűen minden egyes dal hihetetlen. Most ide a Perfect című dalt raktam be nektek. Ebben a hónapban ő képviseli az egész albumot


#2
Clean Bandit - Symphony
Tudjátok, hogy mennyire imádom a Clean Bandit-et. Sokat gondolkoztam, rajta, hogy a legújabb Symphony című dalukról csinálok majd egy zeneajánlót, de akárhányszor belefogtam nem jutottam nagyon messzire. Pedig tényleg nagyon imádom. Pont azért van most a kedvenceim között. Szerintem egyszerűen csak nem zeneajánlós bejegyzés kész. Szóval értitek....


#3
Bruno Mars - That's What I Like
Hónapok óta, hónapokig nagy kedvenc. Ez már egészen biztos. De ez nem is meglepő, hiszen Bruno Mars. És tudjátok hogy vagyok az ő dalaival. Ha csak Bruno Mars dalokat kellene hallgatnom egész életemben, akkor szép életem lenne. Egyébként mennyire tapadós szövege van már? Lehetetlenség elfelejteni. Még akkor is ha nem szereted (rossz ember vagy) 


#4
Kygo & Selena Gomez - If Ain't Me
Pár hónappal ezelőtt meséltem, hogy ezt a dalt folyamatosan összekevertem Alessia Cara és Zedd Stay című dalával. Azóta már fejlődtem, hiszen annyira agyonhallgattam mind a két dalt, hogy lehetetlenség összekeverni. Amúgy nekem tetszik ez a párosítás. Selenát nagyon régóta szeretem, Kygo-t tavaly kedveltem meg. A kettőjük dala pedig nagyon nagyon nagyon jó lett. Ezt vártam.


#5
AC/DC - Back in Black
Meglepetés! Tudom én is, de be kell vallanom az elmúlt 1-2 hétben nagyon nagyon rá vagyok állva a rock zenére. Megállás nélkül azt hallgatom. Talán ez is az oka annak, hogy nem találom a megfelelő dalokat a zeneajánlókhoz. Túl magasra teszem a lécet, ha alapjában AC/DC-t hallgatok. A lényeg, hogy nagyon nagy most (újra) a szerelem. 


#6
Bon Jovi - It's My Life
A két héttel ezelőtt kirakott bejegyzésem hatása ez a dal is. Ahogyan egyébként az előző is. A lényeg, hogy nem csak simán a rock dalokat hallgatom végig ezerszer, hanem a régi rock dalokat. És tudjátok, azoknál jobb csak nagyon kevés van. Pont ezért gondolkozom is egy ilyen témájú bejegyzésen. Ha szeretnétek látni, akkor írjátok meg kommentben.




6 zene egy kedvences bejegyzésben? Lehet hogy kevés, de bevallom többet nem tudok előhúzni a tarsolyomból. Hacsak nem akarjátok, hogy hatvanszor elmondjam mennyire imádom Ed új albumát, Bruno Mars összes dalát, és a régi rock-ot. Akkor még tudok mutatni egy pár kedvencet, bár úgy szerintem hamar unalmassá válna az egész bejegyzés. 



Nektek mik voltak a kedvenc dalaitok ebben a hónapban? Kíváncsiak vagytok egy rock zenék témájú bejegyzésre? Írjátok meg kommentben!


Zenékben gazdag napot!:) 
       XOXO


(Következő bejegyzés: 2017. április 10.) 


Szeretnél látni a blogon egy általad írt bejegyzést? Légy vendégíró! A részletekért olvasd el a bejegyzést. 

You Might Also Like

0 megjegyzés