Hétfői zeneajánló: Pitbull & J Balvin ft Camila Cabello - Hey Ma

Sziasztok!




Ismét jelentkezek egy újabb zeneajánlóval. Ma pedig nem más a téma, mint Pitbull J Balvin és Camila Cabello legújabb közös dala, a Hey Ma. Méghozzá nem is akármilyen, spanyol verziója. 




Amikor megláttam, hogy Pitbull, Balvin és Camila egy közös dalon dolgozik bevallom eléggé meglepődtem, de egyszerre izgatott is lettem. Kíváncsi voltam mi is jön ki a hármuk zenei tudásából. Pitbullt már nagyon nagyon régóta, mondhatni kicsi korom óta hallgatom. Nagyon szeretem a zenéit, persze van, ami nem lett a legnagyobb kedvencem, de többségben szeretem. Camilat nem igazán ismertem. Persze tudtam ki ő, tudtam hogy a Fifth Harmony egyik tagja, valamint azt is tudtam, hogy nagyon jó hangja van. Hiszen Shawn Mendes oldalán nagyon nagy tehetséget villantott meg az I Know What You Did Last Summer-ben. J Balvin pedig. Hát igen, nem igazán tudtam hogy ki ő. De amint meghallottam a dal első másodpercében, tudtam, hogy nekem ez tetszeni fog és szeretni fogom. Én először a spanyol verziót hallgattam meg, és utána jött csak az angol de bevallom az utóbbi nem igazán nyerte el tetszésemet. Hogy miért? Talán azért - mert ahogy már sokszor elmondtam - imádom a spanyol zenéket. Ez pedig fokozottan igaz azóta, amióta tanulom is a spanyolt. Arról már nem is beszélve, hogy egyszerűen ki nem állhatom, ha egy spanyol zene le van fordítva angolra. Nem tudom miért, de nem szeretem. Biztosan azért van mert szívesebben hallgatom az angol szöveget, hiszen ritmusra semmi változtatás nincs. De szerintem ez megint csak az én butaságom. 



Képtalálat a következőre: „camila cabello”

Camila Cabello egy kubai származású énekesnő, dalszövegíró. Sokak számára ismerős lehet az amerikai Fifth Harmony nevű lánybandából. 2016 decemberében bejelentette, hogy kilép az együttesből. Eddig összesen 2 dala van, még arról az időszakról amikor az együttes tagja van. Az egyik, a már fentebb említett közös dala Shawn Mendes-sel, az I Know What You Did Last Summer, valamint a Bad Things


Kapcsolódó kép




Pitbull szintén kubai származású dalszövegíró, rapper. Pályafutása kezdete eredetileg 1997-re datálódik, azonban szerintem inkább 2009 óta hallhatunk róla jobban, és ismerhetünk meg tőle több dalt. Népszerű dalai közé tartozik az On The Floor, a Rain Over Me, Timber, Give Me Everything 


Képtalálat a következőre: „j balvin”





J. Balvin kolumbiai énekes, dalszövegíró rapper. Aktív évei 2004 óta számolhatók. Nevéhez fűződnek olyan népszerű dalok, mint az Ay Vamos, a Ginza valamint, a legfrissebb Safari.






A Hey Ma spanyol verziója március 10-én került fel Youtubera, azóta 50 milliós megtekintésnél jár. A dal angolul április 6-án látott napvilágot, és eddig 360 ezres megtekintésnél jár. Spotify lejátszási listán sajnos még nincs meg, de szerintem egyértelmű, hogy az emberek nagyon szeretik. Legalábbis a spanyol videó megtekintési száma ezt mutatja. 



Official Video (spanyol) 



Official video (angol) 



Spotify




Dalszöveg

Dale, sin miedo
Arriésgate y sígueme el juego
Sola, creo
Di a tus amigas hasta luego
No des explicaciones, solo vente
Que tu mente es malvada, eso yo lo sé
En tu mirada yo lo puedo ver
Te mata mi estilo y eso yo lo sé
Vamo’ a romper la disco, rampapampam
Baila que no te he visto, pampapampam
Porque tú eras lo que yo soñé
No perdamos el tiempo, pampapampam

I need you
Hey mama, hey mama, hey mama, hey ma’
I need you
Hey mama, hey mama, hey mama, hey ma’
Girl, it’s getting hotter
I can’t take much more
I need you
Hey mama, hey mama, hey mama, hey ma’
I need you

Pa’lante con la libertad de Cuba
Y que la isla entera suba
De la Habana hasta Santiago
Todo mundo fumando puros y tomando tragos
¡Qué relajo! El vago trabaja doble
So, ponte las pilas
Todo mundo quiere una Cubana, ponte en fila
Esto es un party, que siga, como sea
¿Cómo qué? Como tú quieras, a tu manera
Are you single?
Quítate las payamitas pa’ que tú veas
No soy un mono vestido de seda
Esas mujeres están calientes y mucho más
Te queman por aquí, te queman por allá

No miraré atrás, oh, no, ya no
No puedo respirar sin tu amor
Baby, tu amor

I need you
Hey mama, hey mama, hey mama, hey ma’
I need you
Hey, mama hey mama, hey mama, hey ma’
Girl, it’s getting hotter
I can’t take much more
I need you
Hey mama, hey mama, hey mama, hey ma’
I need you
I need you
Hey

Si tocas mi piel
Tú saciarás mi sed
Oh, voy a enloquecer
Dime lo que vas a hacer
Dime lo que vas a hacer, no, no, no, no, no, no, no

I need you
Hey mama, hey mama, hey mama, hey ma’
I need you
Hey, mama, hey, mama, hey, mama, hey, ma’
Girl, it’s getting hotter
I can’t take much more
I need you
Hey mama, hey mama, hey mama, hey ma’
I need you


I need you, hey!
Pa mi gente latina, stand up!
¡Cuba!



A dalszövegeket sajnos magyarul még nem találtam meg, de amint meglesz frissítem a posztot és linkelem nektek. 


5 dolog amit talán nem tudtál......

J. Balvinról
  1. Gondolom sokaknak nem hordoz igazán nagy jelentőséget a neve, mert nem olyan mainstream előadó mint másik két társa. Ám a háttérben elég sokszor találkozhatunk vele. Tudtad, hogy például a Maroon5 nagy sikerű Maps című dala mögött is ott áll?
  2. Na jó, lehet hogy csak nekünk európaiaknak nem mondd sokat a neve. Azonban a Billboards Latin dalainak listájának rekordere, hiszen 22 hétig volt az első helyek egyikén Ginza című dala.
  3. Legnagyobb félelme a bukás, és hogy egyedül marad
  4. Nagy rajongója The Weeknd-nek
  5. Hatalmas állatrajongó. Mindennél többet jelent neki, Enzo nevű kutyája. 


Pitbullról
  1. Gyerekkorában imádott kosarazni. És elég jó is volt benne
  2. Önálló dalai nem igazán vannak. Rengeteg népszerű előadóval van közös dala, ilyen  például az LMFAO, Kelly Rowland, NE-YO, Sean Paul, Shakira, Enrique Iglesias, Jennifer Lopez és még sokan mások
  3. Saját tv műsora volt a Mun2 nevű csatornán, a műsor címe pedig La Esquina volt.
  4. Három gyereke van, egy fia és két lánya
  5. Közös ruházati üzlete van Diddy-vel

Camila Cabelloról
  1. Mivel kubai származású, értelem szerűen az anyanyelve spanyol. Amikor Miami-ba költözött rájött, hogy kénytelen lesz megtanulni angolul, ekkor beíratkozott egy nyelviskolába, de az angol nyelvtudásának nagy részét saját magának és rengeteg tévés műsornak köszönheti,
  2. Jó barátságot ápol Taylor Swifttel. Az énekesnő még rendezett is neki egy bulit 18. szülinapja alkalmából.
  3. Hatalmas könyvmoly, és a legtöbb nővel ellentétben nem igazán szereti a romantikus történeteket.
  4. Amikor kicsi volt, senkinek sem engedte meg, hogy hallgassa ahogyan énekel. 
  5. Mai napig nagyon izgatott lesz amikor meghallja a hangját a rádióban. Legyen az egy Fifth Harmonys dalban, vagy egy szóló szerzeményben.


Ez lett volna tehát a mai bejegyzés. Remélem tetszett nektek, és megkedveltétek a dalt. 


Zenékben gazdag napot!:) 
        XOXO


(Következő bejegyzés: 2017. április 15.) 



Forrás: wikipedia.hu, azlyrics.com

You Might Also Like

0 megjegyzés