Februári kedvencek

Sziasztok!



Végre itt a március, végre itt a jó idő és a tavasz. Búcsút mondunk a fagyos reggeleknek és kiszámíthatatlan délutánoknak, és hogyan búcsúztathatnánk jobban a telet a blogon, mint egy februári kedvences bejegyzéssel? 



#1
Bruno Mars - That's What I Like
That's What I Like. Néha elgondolkozom, hogy még a 24k Magicnél is jobban szeretem ezt a dalt. Kérlek szépen Bruno...mit művelsz már megint? Egyre jobban megszállottá válok a dalaidnak!

#2
Enrique Iglesias- Subeme La Radio
Tudjátok milyen nagy imádattal vagyok Enrique Iglesias és úgy alapjában a latin/spanyol dalok iránt. Így nem volt kérdés hogy az énekes legújabb dala is bekerül a februári kedvenceim közé. Nem volt nap, hogy ne hallgattam volna meg. Hihetetlenül nagy nyári érzetet közvetít számomra. Pontosan emiatt biztos vagyok benne, hogy a nyári lejátszási listám között is megtalálható lesz. 

#3
Katy Perry - Chained To The Rhytm
Istenem mióta vártam már ezt. Imádom Katy Perryt és a dalait. Már nagyon de nagyon hiányzott, hogy egy újabb slágerét énekelhessem nap mint nap, és láss csodát meg is kaptam. Valahogy olyan érzésem van, hogy ezt a dalt is agyon fogom hallgatni, mint az énekesnő összes többi dalát. 

#4
One Rebublic - Kids
Visszatérő kedvenc. Az elmúlt 1 hónapban újra nagyon sokszor szembejött velem a OneRepublic egyik új dala, a legutóbbi 3-4 napban pedig konkrétan megöl a dal, annyiszor énekelem és hallgatom. Egyszerűen nem megy ki a fejemből. Szinte már jobban szeretem, mint amikor először hallottam, pedig akkor is eléggé bejövős volt. 

#5
Maroon5 - Cold
Már a zeneajánlóban áradoztam róla, hogy mennyire örülök az újabb Maroon5 dalnak is. Nem meglepő módon ezt a dalt is sűrűn hallgattam, ha már olyan "cold" volt. Ennek ellenére szerintem a melegebb, márciusi napokon is hű társam lesz az utazások során. 

#6
Imagine Dragons - Beliver
0-24. Ennyit tudok mondani erről a dalról is. De ebben semmi különleges nincs, hiszen az összes Imagine Dragons dallal így vagyok. 

#7
Sia - Never Give Up

Valahogy engem ez a dal az elmúlt pár hónapban kikerült. Hallottam már a címét, de soha nem jutottam el odáig, hogy meg is hallgassam. Egészen 2 héttel ezelőttig, amikor szintén nem önszántamból, de meghallgattam a rádiónak hála. És jesszus....miért hagytam ki eddig?



Ezek lettek volna a februári kedvenceim. Őszintén megmondom, büszke vagyok rá, hiszen most eléggé sok olyan dal került bele a bejegyzésbe amiről még eddig nem volt szó. Remélem tudtam nektek 1-2 újdonságot mutatni. Nektek mik voltak a kedvenceitek ebben a rövid, februári hónapban? Írjátok mag! :) 

Élvezzétek ki a napsütést, a jó időt és a tavaszt, áprilisban pedig hozom a következő kedvences bejegyzést, utána pedig már nem sok időt kell kibírni a nyárig. Akkor meg aztán jövök a szokásos rengetek lejátszási listával.

Zenékben gazdag napot!:) 
        XOXO


(Következő bejegyzés: 2017. március 6.) 

You Might Also Like

0 megjegyzés