Januári kedvencek I2017I

Sziasztok!





Február első hete van, tehát ahogy szokott lenni, ma is elhozom az elmúlt havi kedvenceimet. Sajnos most sem gyűlt össze sok újdonság, hiszen szinte mindegyik dalról volt már szó a blogon, ennek ellenére ez is egy jó kis bejegyzés lett, tehát ha kíváncsiak vagytok, olvassatok tovább.





#1
Ed Sheeran - Shape Of You 

Gondolom ez senkit nem lepett meg. Már a zeneajánlóban is ódákat zengtem erről a dalról, és annak ellenére, hogy kedvences bejegyzésbe max 1-2-szer raktam be eddig olyan dalt, ami eleinte nem tetszett, most ez is belekerül. Hiszen, ahogy már a bejegyzésben is elmondtam, nálam sajnos idő kell, ahhoz hogy megszeressek egy-egy Ed Sheeran dalt. 


#2
Ed Sheeran - Castle On The Hill

Ed Sheeran új dalai iránti imádatom második helyére értünk. Úgy gondoltam ezt így az elején lezavarjuk. Szóval azt már elmondtam, szintén az erről készült zeneajánlóban, hogy nekem ez egy kicsit jobban tetszik, mert olyan tipikus Ed dal (a Shape of You viszont mégis nagyobb sláger). Nem telik el úgy nap, hogy ne hallgatnám meg, amikor pedig nem hallgatom, akkor is a fejemben motoszkál a refrén és úgy alapjában az egész dal. 


#3
The Chainsmokers - Paris

Gyerekek! Már elmondtam a zeneajánlóban is, hogy mennyire jó ez a zene, és mennyire imádom. Azóta viszont úgy döntöttem hivatalosan is kimondom, szerintem ez jobb lett mint a Closer. Vagy legalábbis én jobban szeretem. Az tény, hogy mind a kettő hihetetlen nagy sláger lett, hiszen a minap pontosan egymás után játszották a rádióban, ráadásul két csatornán is, szóval ez nem lehet véletlen. Viszont jelenleg úgy érzem, ez számomra jobban sikerül még a Closernél is. Valahogy jobban és gyorsabban megragadt a dallama és a dalszövege.


#4
Zayn & Taylor Swift - I Don't Wanna Live Forever

Maradjunk a már említett, zeneajánlós daloknál. Zayn és Taylor együttműködése egy hihetetlen jó zárása lett a 2016-os évnek. A bejegyzésben azt írtam, hogy Zayn hangját szinte egyáltalán nem ismertem fel eleinte. Most azonban jelentem kb 100+ hallgatás után rájöttem, hogy igazából nagyon is felismerhető Zayn hangja. Minél többször meghallgatom a zenét, annál jobban tetszik. 


#5
 Maroon5 - Don't Wanna Know

Még októberben írtam zeneajánlót két hónap egymás után benne is volt a kedvenceim között, aztán decemberben kicsit hátraszorult a dal, a sok karácsonyi zene között, meg a nagy évösszegzések közepette. Aztán azt vettem észre, januárban megint nagyon sokszor hallgattam, így nem volt kérdéses, hogy belekerül a mostani bejegyzésbe. 


#6
James Arthur - Say You Won't Let Go

A decemberi kedvencek között megtalálható volt a dal, már akkor is imádtam. Meg persze a megjelenésekor. De talán ezzel is úgy vagyok, mint Zayn és Taylor duettjével, minél többször hallgatom annál jobban megszeretem. James Arthur dalokat pedig nem sűrűn hallgatok (pedig nagyszerű hangja van), de ez az első pillanattól kezdve betalált. 


#7
Shawn Mendes - Something Big

Az elmúlt két hónapban nem volt Shawn Mendes dal a bejegyzések között, és már őszintén kezdem hiányolni, hiszen minden dalt ugyanúgy hallgatok, és úgy gondoltam ezúttal ez a régebbi dal érdemli meg, hogy szót kapjon a blogon, valamint helyet a bejegyzésben. Az elmúlt pár hétben megnőtt a Shawn iránti imádatom. Elég sűrűn lejátszom folyamatosan egymás után az összes dalát. Pont emiatt is gondolkozom egy top10-es bejegyzésen. Mit szólnátok hozzá?


#8
Starley - Call On Me

A bejegyzés végére pedig hagytam azt a dalt, amiről még egyáltalán nem volt szó a blogon. Jesszus....hogy én milyen sokáig kerestem ezt a dalt, de végre megvan, és itt van, és imádom az egészet. Egyértelmű volt hogy nem hagyom ki. Nekem valahogy az eredeti jobban tetszik, de a remix változat is hihetetlen jó lett.



Ezek lettek volna az én kedvenceim így az év első hónapjában. Kíváncsi vagyok, ti miket hallgattatok a legszívesebben? Stimmel a listánk?


Zenékben gazdag napot!:) 
         XOXO


(Következő bejegyzés: 2017. február 6.) 




U.i.: Visszaolvasva a bejegyzést észrevettem, hogy milyen sokszor használom az "Ahogy már említettem" és az "Ahogy már a zeneajánlóban írtam" kifejezéseket. Ezért elnézést, de már tényleg volt róla szó, a szókincsem pedig úgy tűnik nem elég gazdag. Na mindegy, nagyobb viccesnek találtam, szóval meghagyom, hátha másnak is feltűnt és jót nevet rajta



Szeretnél látni a blogon egy általad írt bejegyzést? Légy vendégíró! A részletekért olvasd el a bejegyzést. 

You Might Also Like

0 megjegyzés