Hétfői zeneajánló: Zayn Malik & Taylor Swift - I Don't Wanna Live Forever

Sziasztok!



Már múlthéten, az évösszegzős bejegyzésembe is beleraktam ezt a dalt, az év egyik "sikerdalaként", ma pedig el is hozom a zeneajánlót is róla. Szóval ha kíváncsiak vagytok, olvassatok tovább. 





Azt vettem észre, hogy mostanában nagyon sok filmzenét hozok nektek az ajánlókban, de ez teljesen véletlen. Így legalább ti is kettőt üttök egy csapásra. Kaptok egy nagyon jó zenéről egy ajánlást, valamint egy újabb filmmel ismerkedhettek meg. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de ha egy általam szeretett zene egy film betétdala, akkor nekem azt mindig meg kell néznem. Sajnos, A szürke ötven árnyalatát nem láttam, és hogy őszinte legyek nem is igazán az én műfajom szóval nem is tervezem megnézni, de azt alá kell írnom hogy nagyon jó filmes zenéi voltak. És úgy tűnik, ezzel az új dallal sem lesz másképp a film második részében. Nagyon örültem és nagyon meglepődtem is egyben amikor megláttam, hogy Zayn és Taylor együttesen van egy dalban. Meglepődtem, mivel nagyon nem számítottam egy ilyen duettre sem a közeljövőben, sem a távoliban. De ezzel egy időben nagyon is örültem, hiszen tudjátok mennyire imádom Taylort és a dalait, valamint Zayn saját dalait is agyon hallgattam már. Együttműködésük végeredménye pedig egy fantasztikus új sláger. Hihetetlenül fülbemászó, mint az a slágereknél szokott lenni. A refrén nagyon nagyon jó, és bevallom, nekem a kedvenc részem az "oh...ohohoh" rész. (most énekeltem írás közben) Szerintem az nagyon kell bele. Azt természetesen meg sem kell említenem, hogy a hangjuk nagyon jó együtt. Bár nem tudom, Zayn hangját nem ismertem volna fel, fogalmam sincs miért. 


Képtalálat a következőre: „taylor swift”



Kapcsolódó képHa kíváncsi vagy mit írtam egy korábbi bejegyzésemben Taylor-ról, akkor azt ide kattintva elolvashatod.










Zayn-ről pedig ebben a bejegyzésben olvashatsz pár dolgot. 






Youtube-on sajnos még nincs fent hivatalos videó, és nagyon sok olyan van ami csak cover. Én most a legjobbat, vagyis a legnézettebb eredetit választottam ki nektek. Ez december 16-án lett feltöltve és jelenleg 4 milliós megtekintésnél jár. Azonban ez mit sem számít, hiszen Spotify Nemzetközi lejátszási listában a negyedik helyen áll már egy ideje. 

Lyric video


Spotify


Dalszöveg

[Zayn:]
Been sittin' eyes wide open behind these four walls, hopin' you'll call
It's just a cruel existence like it's no point hopin' at all

Baby, baby, I feel crazy
Up all night, all night and every day
Give me somethin', oh, but you say nothin'
What is happenin' to me?

I don't wanna live forever
'Cause I know I'll be livin' in vain
And I don't wanna fit wherever
I just wanna keep callin' your name
Until you come back home
I just wanna keep callin' your name
Until you come back home
I just wanna keep callin' your name
Until you come back home

[Taylor Swift:]
I'm sittin' eyes wide open and I got one thing stuck in my mind
Wondering if I dodged a bullet or just lost the love of my life

Baby, baby, I feel crazy
Up all night, all night and every day
I gave you something, but you gave me nothing
What is happening to me?

[Zayn & Taylor Swift:]
I don't wanna live forever
'Cause I know I'll be livin' in vain
And I don't wanna fit (fit, babe) wherever (wherever)
I just wanna keep callin' your name
Until you come back home
I just wanna keep callin' your name
Until you come back home
I just wanna keep callin' your name
Until you come back home

I've been looking sad in all the nicest places
(Baby, baby, I feel crazy)
I see you around in all these empty faces
(Up all night, all night and every day)
I've been looking sad in all the nicest places
(Give me somethin', oh, but you say nothin')
Now I'm in a cab, I tell him where your place is
What is happenin' to me?

[Zayn:]
I don't wanna live forever
'Cause I know I'll be livin' in vain
And I don't wanna fit wherever
I just wanna keep callin' your name
Until you come back home
I just wanna keep callin' your name
Until you come back home
I just wanna keep callin' your name
Until you come back home
I just wanna keep callin' your name
Until you come back home
I just wanna keep callin' your name
Until you come back home

[Taylor Swift & Zayn:]
I just wanna keep callin' your name
Until you come back home
Until you come back home

A dalszöveget magyarul ide kattintva meg tudod nézni. 


3-3 dolog, amit talán nem tudtál a két énekesről:
  1. Taylor Swift 14 évesen a legfiatalabb dalszöveg író volt a Sony/ATV zeneműkiadónál. 
  2. Taylor a legfiatalabb előadó, aki valaha megnyerte a Grammy Év albuma díját. 
  3. Taylor eredetileg pénzügyi tanácsadó szeretett volna lenni.
  4. Zayn érdekes mániája, hogy minden egyes fellépés előtt, megmossa a fogát. Nem csoda, hogy ilyen szép fehérek.
  5. Zayn félelmei közé tartozik a víztől való iszonyat, valamint a tériszony. Ebből következően nem volt a kedvenc elfoglaltsága olyan sokszor átrepülni az óceán felett. 
  6. 2014-ben a GQ szerint Zayn volt a Legjobban öltöző férfi. Nem tévedtek sokat. 



Ez lett volna a mai bejegyzés. Remélem tetszett nektek. Ti hogy álltok ezzel a filmmel? Szeretitek? :) 
Egyébként, nagyon vicces, hogy a tavalyi évet Taylor egyik dalával kezdetem (bejegyzés itt), és most is az ő keze közül kikerült dal az első idei zeneajánló. Esküszöm, nem tervezett. 


Zenékben gazdag napot!:) 
            XOXO



(Következő bejegyzés: 2017. január 5.) 



Forrás: azlyrics.com, youtube.com


Szeretnél látni a blogon egy általad írt bejegyzést? Légy vendégíró! A részletekért olvasd el a bejegyzést. 

You Might Also Like

0 megjegyzés