Hétfői zeneajánló: Ed Sheeran - Castle On The Hill

Sziasztok!



Tudom, tudom 2 hete is Ed Sheeran-os bejegyzés volt, mi az hogy megint ezzel jövök nektek? De most tényleg muszáj a Castle On The Hill-t is zeneajánló formájában megmutatnom nektek. Ha kíváncsiak vagytok, olvassatok tovább.




Bevallom, már múlt hétre ezt a bejegyzést terveztem, de aztán vasárnap úgy voltam vele, hogy szerintem túl sok lenne már két egymást követő héten a két dal, így beékeltem a kettő közé a The Chainsmokers új dalát (ezt a bejegyzést, itt megnézheted). Bár szerintem már mindenki hallotta ezt a dalt aki szerette volna, sőt szerintem azok is akik nem, annyira mindenhol ott van most.
Ha bárkiben felmerült volna, a kérdés, hogy „és akkor most ezt a dalt sem szeretted először?”, akkor erre az a válaszom, hogy pontosan. Nem annyira tetszett. Ha választanom kellett volna a Shape Of You-t választom, hogy az jobb és jobban tetszik. Aztán rájöttem egy pár nap múlva, hogy tévedtem. Nem a Shape Of You a jobb, hanem ez. Jobban meghallgatva a két dalt, arra jöttem, rá, hogy a Castle Of The Hill az jobban Ed dala. Valahogy jobban érzem benne őt magát. Talán azért, mert ez a dal egy kicsit lassabb, érzelmesebb. A Shape Of You most már nekem olyan mintha egy kicsi Ed egy újabb arcát szeretné megmutatni. Amivel semmi gond nincs, hiszen még mindig szeretem azt az oldalt, azt a dalt is, csak valahogy nekem szimpatikusabb a Castle Of Hill és Ed „Castle Of Hill oldala”. Lehet, hogy ezzel csak én vagyok így. Szerintetek?



Képtalálat a következőre: „ed sheeran”

Ha még nem láttátok volna, azt a pár sort amit Ed-ről írtam, akkor ide kattintva elolvashatjátok. Valamint, mivel voltam olyan okos, hogy elfelejtettem, hogy már korábban is volt szó róla, egy régebbi -még Wikipédiás – írásomat elolvashatod itt.





Őszintén, picit bajban vagyok, hogy most melyikről is írjak, a dalszöveges, vagy az eredeti videóról. Hiszen egy hete jelent meg az eredeti videós változat – pontosabban január 23.-án –, ami azóta 20 milliós megtekintésnél jár. A dalszöveges videó pedig január 5 óta 75 milliós megtekintésnél tart. Spotify nemzetközi 50-es listán pedig pontosan úgy áll, ahogyan a zeneajánló volt, a harmadik helyen, a Shape Of You és a Paris után.


Official Video



Spotify




Dalszöveg

When I was six years old I broke my leg
I was running from my brother and his friends
And tasted the sweet perfume of the mountain grass as I rolled down

I was younger then,
Take me back to when...

I found my heart and broke it here
Made friends and lost them through the years
And I've not seen the roaring fields in so long,
I know I've grown
And I can't wait to go home

I'm on my way
Driving at 90 down those country lanes
Singing to "Tiny Dancer"
And I miss the way
You make me feel,
And it's real
We watched the sunset over the castle on the hill

Fifteen years old and smoking hand-rolled cigarettes
Running from the law through the backfields and getting drunk with my friends
Had my first kiss on a Friday night,
I don't reckon that I did it right

But I was younger then,
Take me back to when...

We found weekend jobs, when we got paid
We'd buy cheap spirits and drink them straight
Me and my friends have not thrown up in so long,
Oh, how we've grown
But I can't wait to go home

I'm on my way
Driving at 90 down those country lanes
Singing to "Tiny Dancer"
And I miss the way
You make me feel,
And it's real
We watched the sunset over the castle on the hill
Over the castle on the hill
Over the castle on the hill

One friend left to sell clothes
One works down by the coast
One had two kids but lives alone
One's brother overdosed
One's already on his second wife
One's just barely getting by
But these people raised me
And I can't wait to go home

And I'm on my way,
I still remember these old country lanes
When we did not know the answers
And I miss the way
You make me feel,
It's real
We watched the sunset over the castle on the hill
Over the castle on the hill
Over the castle on the hill


A dalszöveget magyarul, ide kattintva megtalálod. 



5 dolog, amit talán nem tudtál Ed Sheeran-ről:
  1. Ha bármikor is igazi fangirl voltál, fontos tudnod-hogy Ed-nek a legfontosabb egy lányban az, hogy legyen humorérzéke és szépek legyenek a szemei
  2. Maradva a témánál. Ed egyik legőrültebb dolga amit egy lányért tett, hogy a fél világot átutazta, csak hogy a kiszemeltjével tölthessen egy délutánt. 
  3. Az összes látogatott ország közül Ausztrália a kedvence
  4. Kedvenc zuhanyzás közbeni dala, Britney Spears Everytime című zenéje
  5. Ha lánynak született volna, a neve Emma lett volna.


Ez lett volna a mai bejegyzés. Annyit megígérhetek, hogy mostanában szerintem nem jövök Ed Sheeran-os bejegyzéssel. Kivéve ha előrukkol egy újabb gyöngyszemmel. 

Nektek melyik dal tetszik jobban a Shape of You vagy a Castle Of The Hill? 


Zenékben gazdag napot!:) 
        XOXO


(Következő bejegyzés: 2017. február 2.) 


Forrás: azlyrics,com, mtv.com






Szeretnél látni a blogon egy általad írt bejegyzést? Légy vendégíró! A részletekért olvasd el a bejegyzést. 

You Might Also Like

0 megjegyzés