Novemberi kedvencek BLOGMAS #1

Sziasztok!



Ismét eljött a hónap azon időszaka, amikor megmutatom nektek a hónapban legtöbbet hallgatott dalaimat. Valamint a bejegyzés végén egy kis infót olvashattok, amit érdemes elolvasni, ha szeretnétek tudni, mi fog történni a következő hónapban.




Bevallom, ezzel a bejegyzéssel nem fogok nagy meglepetéseket okozni. Mivel a november kezdete nálam egyenlő a karácsonyi időszak kezdetével, ebben a hónapban szinte csak karácsonyi dalokat hallgattam. Emellett azonban van 1-2 olyan dal is, ami "normális", viszont ezeket már szinte mindet mutattam nektek valamilyen formában. Ennek ellenére, íme a novemberi kedvenceim.


#1
Bruno Mars - 24K Magic
Tegye fel a kezét az, akit megleptem azzal, hogy ez a dal szerepel az első helyen. Gondolom nincs ilyen ember. Tudjátok mennyire imádom a dalt, az embert a mindent. 
A zeneajánlót ide kattintva elolvashatod.

#2
Clean Bandit - Tears
A 2 héttel ezelőtti zeneajánlóban elmondtam, hogy mennyire megszerettem ezt a dalt és hogy szokásomhoz híven mennyire el voltam vele maradva. Minden be lett pótolva, szerintem nincs olyan ember aki többször meghallgatta volna, mint én. 

#3 
Clean Bandit - Rockabye
Szintén a 2 héttel ezelőtti bejegyzésemben megemlítettem egy másik Clean Bandit dalt, aminek mostanában függője vagyok. Ez pedig nem más, mint a Rockabye. A Clean Bandit mellett Sean Paul hangja is megszólal, amit imádok. Persze semmi extra nincs benne, mintha rendesen énekelne, de számomra mégis egy kis pluszt visz az egész dalba. 

#4
Maroon5 - Don't Wanna Know
Már a múlthavi bejegyzésben is írtam, hogy mennyire szeretem ezt a dalt, sőt zeneajánló is volt. A véleményem azóta sem változott. Imádom a Maroon5-ot és imádom ezt a dalt, annyira jó. 

#5
Olly Murs - You Don't Know Love
A legutóbbi zeneajánlóban Olly Murs legújabb daláról volt szó, és említettem mennyire szeretem a You Don't Know Love című új zenéjét is. Ennek értelmében kétségkívül muszáj volt beraknom a kedvenceim közé. 

#6
Train - Drive By
Szintén ismétlődő dal, hiszen már az Októberi kedvenceimben is megtalálható volt. De kérem szépen lehet ezt a dalt nem szeretni? Szerintem nem. És megunni? Azt sem. Tökéletes dal. 

#7
Train - Shake Up Christmas
Igen, a Train és a karácsonyi imádatom az nagyon nagy. Úgy gondoltam a végére hagyok két karácsonyi dalt, hiszen ezeket is 0-24-ben hallgattam. Már egy pár éve nagy kedvencem ez a Train szám, és azt hiszem idén ez lesz a legnagyobb kedvencem. Hogy miért? Fogalmam sincs, de ezt hallgatom a legsűrűbben. 

#8
Michael Bublé - White Christmas
Ez a dal is ismerős lehet nektek már tavalyról. Nem egy mai zenéről beszélünk, de mégis megunhatatlan. Imádom. Nincs olyan karácsonyi film amiben ne lenne benne, és nincs olyan karácsony az életemben amiben ne lenne benne. 


Tehát ezek lettek volna az én kedvenceim novemberben. Ti miket hallgattatok legszívesebben? Ugye karácsonyi dalokat? 


Na és akkor az a kis infó, valamint hogy mit is jelent a címben az a kis "Blogmas #1" kifejezés. Ha sok videót néztek Youtube-on, akkor gondolom már feltűnt, hogy ilyenkor karácsonykor sokan csinálnak úgynevezett vlogmas-t. Ami nem jelent mást, mint hogy decemberben minden nap raknak ki videókat a csatornájukra. Ez természetesen blogokon is elterjedt, de én nem nagyon láttam még magyar blogon sok Blogmas-t szóval úgy döntöttem, hogy én hozzákezdenék. Ennek értelmében december 24.-éig minden nap kaptok egy karácsony témájú bejegyzést. Kivétel a hétfői és csütörtöki, mert az a szokásos zenés bejegyzés lesz. Remélem tetszeni fog. És ha nektek is megjött hozzá a kedvetek, akkor kezdjetek bele ti is. 

Remélem tetszett nektek a mai bejegyzés.
       

Zenékben gazdag napot!:) 
            XOXO


(Következő bejegyzés: 2016. december 2.) 

You Might Also Like

0 megjegyzés