Magyar karácsonyi dalok BLOGMAS #22

Sziasztok!



Két kezemen nem tudom megszámolni hányszor említettem már, hogy nem rajongok annyira a magyar dalokért, ám van néhány kivétel amit szívesen hallgatok. Ma ennek a bejegyzésnek egy karácsonyi változatát hoztam el nektek, szóval 5 olyan magyar karácsonyi dalt mutatok be nektek, amiket én nagyon imádok. Ha kíváncsiak vagytok, tudjátok mi a dolgotok. 




#1
TNT - Fehér karácsony
Szerintem a legalapvetőbb magyar karácsonyi dal. Nem hiszem hogy van olyan aki nem ismeri, és nem szereti. Vagy ha van, akkor azzal most rögtön csinálni kell valamit. Egyébként a refrén részben verhetetlen vagyok. 


#2
Zséda - A szürke patás
Alap helyzetben nem hallgatok Zsédát. Konkrétan ez az egyetlen egy dal amit ismerek tőle. De ez a karácsonyi dala mindent visz. Nincs karácsonyom már vagy 3 éve enélkül a dal nélkül. Annyira kis aranyos a szövege, úgy imádom. 

#3
Csondor Kara - Add tovább
Ezzel a dallal egy kicsit csalok, mert nem olyan régóta számít kedvencnek, hiszen csak pár hete hallottam. Kitaláljátok hol? Igen...rádió. Köszönöm megint

#4
Wolf Kati, Pély Barna - Karácsonyi álom
Nincs rajta sok mesélni való. Egyszerűen imádom. Annyira jó a szövege és a dallama, hogy muszáj volt bekerülnie a listába. Amúgy meg, milyen cuki már a kisgyerek a végén. Legalábbis a hangja. 

#5
Bereczki Zoltán, Szinetár Dóra - Ajándék
Most pedig egy nagyon nagyon régi dal jön. Bevallom, én nagyon szeretem Bereczki dalait. Legalábbis azt a hármat amit ismerek. De az összes közül szerintem ez a legjobb. 



Ez lett volna a mai bejegyzés. Nektek mi a kedvenc magyar karácsonyi dalotok? És mi úgy alapjában a kedvenc karácsonyi dalotok? 


Jó karácsonyi várakozást!:) 
            XOXO


(Következő bejegyzés: 2016. december 23.) 





You Might Also Like

0 megjegyzés