Karácsonyi ajándékok zene imádóknak BLOGMAS #17

Sziasztok!




A mai napon az utolsó ajándékozós bejegyzést hoztam el nektek. Ma a hozzám hasonlóan nagy zene imádóknak hoztam el 5 ajándék ötletet, amit könnyen elkészíthetsz/ könnyen meg is vásárolhatod. Szóval ha kíváncsi vagy mik ezek, olvass tovább.



#1
Nyaklánc
Partituras colgante de frasco de vidrio para amantes de la música con la voluta de partitura vintage reciclado y un cobre alambre regalo Musical clave de sol
(Forrás a képre kattintva) 


Nagyon nagyon megtetszett már az első alkalommal ez a nyaklánc, amit te is nagyon könnyen elkészíthetsz. Nincs másra szükséged mint egy ilyen mini üvegre (papírboltban beszerezhető), láncra és az ajándékozott egyik kedvenc dalának egy részletére. Ez lehet a dalszöveg szimplán, de szerintem ahogy a képen is van, a kottás még mutatósabb. Annyi a dolgod, hogy ezt a kottát feltekered, belerakod a kis üvegcsébe, ezt ráhúzod a nyakláncra és már kész is vagy. 

#2
Gitár pengető
Personalized Guitar Pick  Custom Guitar Pick  by Sapphire9Jewelry:
(Forrás a képre kattintva) 

Szerintem nagyon nagyon jó ötlet, ha mondjuk egy gitáros barátodnak/családtagodnak egy személyre szabott pengetőt adsz ajándékba. Könnyen belegravíroztathatsz amit csak szeretnél, sőt ha tovább szeretnéd vinni a dolgot, akkor egy nyakláncot is készíthetsz belőle, hiszen csak egy lyukat kell rá fúrnod. 

#3
Óra
The Original Music Note Clock... I need to get one of these for the hubby!!:
(Forrás a képre kattintva) 

Istenem, hogy ez is egy milyen jó ötlet. Mondjuk ezt kétlem, hogy olyan egyszerűen el tudja készíteni valaki, de ha mégis akkor elismerésem. Mindenesetre neten nagyon sok ilyen kreatív bolt van, ahol megálmodod hogy milyen bögrét/órát stb-t szeretnél, küldesz róla egy képet és elkészítik neked. Nagyon sokszor rendeltem már ilyen oldalakról, szóval csak ajánlani tudom. Főleg ennél az ajándéknál, mert ha én egy ilyet kapnék....többé nem fogadnék el semmilyen ajándékot senkitől. 

#4
Csoki gitár
Sweet Guitar Made from Chocolate Music Lover
(Forrás a képre kattintva) 

Jesszusom, ha én így kapnék egy új gitárt akkor kb az ablakon kiugranék örömömben. Természetesen a gitárt nem tudod elkészíteni, de milyen jó ötlet már hogy bonbonokkal van befedve? Tipp: ha ezt az ajándékot adnád valakinek idén, akkor inkább kétoldalú ragasztót használj a bonbon felhelyezésére, hogy ne maradjon ragasztó foltos a vadi új gitár. 
Persze ha nem szeretnél egy teljes gitárt venni, akkor az alapját könnyen megcsinálhatod kartonból, és arra ragaszthatsz bonbont, a tetejére pedig - ahogy a képen is látható - kisebb csokikat. Erre az esetre ad leírást a link. 

#5
Gyertyatartó
I love this! I would make a whole bunch as gifts and keep some for myself... so perfect for any holiday or occasion!:
(Forrás a képre kattintva) 

Végül de nem utolsó sorban pedig egy nagyon aranyos kis gyertyatartó, amit akár már most is el tudna készíteni bárki. Csak egy tiszta befőttes üvegre, egy mécsesre vagy gyertyára és egy kottalapra van szükséged. Semmi más dolgod nincs, mint rászabni a kottát a befőttes üvegre, a közepén kivágni egy szív formát, majd decoupage ragasztóval ráragasztani az üvegre. Fontos, hogy a tetejét is fesd át a ragasztóval, nyugi teljesen átlátszóra szárad. 



Remélem tetszett nektek ez a mai, utolsó ajándékozós bejegyzés is és kipróbáljátok az összesen 20 ajándék közül legalább az egyiket. 

Más. Gondolom nem okozok azzal nagy meglepetést, hogy elárulom, hogy a bejegyzéseimet hamarabb megírom, mint ahogy posztolom őket. Ez különösen most igaz, a karácsonyi bejegyzésekre. Ennek következtében én nem járok fel minden nap a blogra. Igen tudom, nem szép dolog, de eléggé elfoglalt vagyok mostanában és még arra sincs időm, hogy megnézzem minden rendben van e a blogon. Pont ennek "köszönhetően" történt az a baleset, hogy én múlt héten véletlenül privátra állítottam a blogomat, így a közzétett bejegyzések közül egyet sem láthattatok. Sőt...az egész blog láthatatlanná vált (de gondolom ezt néhányan észleltétek) Ezért most szeretnék elnézést kérni. Egészen a mai napig nem vettem ezt észre, de amint megláttam orvosoltam a problémát. A jövőben igyekszem odafigyelni, hogy ilyen ne történjen. 


Jó karácsonyi várakozást!:) 
          XOXO


(Következő bejegyzés: 2016. december 18.) 






Szeretnél látni a blogon egy általad írt bejegyzést? Légy vendégíró! A részletekért olvasd el a bejegyzést.

You Might Also Like

1 megjegyzés

  1. A blog személy valóban szemet gyönyörködtető. Örülünk ebben. Nagyon köszönöm, hogy megbeszéltem ezt a különleges lenyűgöző írásos darabot mellettem.
    ajándékötletek

    VálaszTörlés