Karácsony Tag BLOGMAS #3

Sziasztok!



Ma ismét egy tag bejegyzéssel jelentkezem. A blogon eddig 2 ilyen bejegyzés volt, és a megtekintések alapján nagyon szerettétek (ide és ide kattintva megnézhetitek őket), szóval úgy gondoltam, hogy karácsony közeledtével elkészítem a Karácsony Tag-et. Ha kíváncsiak vagytok, olvassatok tovább.




1: What is your favourite Christmas Movie/s? - Melyik a kedvenc karácsonyi filmed?

Képtalálat a következőre: „holiday film”

Tavaly volt egy karácsonyi bejegyzésem, amiben elmondtam, melyik az a 10 film, amit kötelező karácsonykor nézni. Már akkor is megemlítettem, hogy a kedvencem a Holiday. Nincs olyan év amikor ne nézném meg. Van hogy többször. De most mit tegyek? A kedvenc színészeim játszanak benne, karácsonyi film, és annyira jó a története, hogy el sem hiszem. 

2: Do you open presents on Christmas Eve or Christmas Day? - Szenteste vagy Karácsony napján bontod ki az ajándékod?

Képtalálat a következőre: „christmas present opening”

Szerintem nálunk Magyarországon a legtöbb ember Szenteste nyitogat ajándékot. Ez az én családomban sincs másképp. Egyébként ez az egyik kedvenc részem. Félre ne értsétek, nem az én ajándékaim miatt, hanem mert imádom látni a rokonok arcát, amikor kibontják amit kaptak tőlem. 

3: Do you have a favourite Christmas memory? - Van kedvenc karácsonyi emléked?

Képtalálat a következőre: „santa's sleigh”

Olyan nagyon különös nincs. Számomra minden karácsony emlékezetes, hiszen ez a kedvenc ünnepem. 

4: Favourite festive food? - Kedvenc ünnepi étel? 

Képtalálat a következőre: „christmas food”

Bejgli, szaloncukor, bejgli, bejgli. Ezen kívül természetesen töltött káposzta. Nincs karácsony egy jó nagy adag töltött káposzta nélkül. És ezt három napon keresztül. Utána meg győzhetek futni járni. 

5: Favourite Christmas gift? - Kedvenc karácsonyi ajándék?

Képtalálat a következőre: „christmas present”

Igazából szerintem nincs egy kedvence senkinek sem. Viszont ha ebbe a kategóriába tartozik, akkor én a saját kézzel készített ajándékokat mondanám. Természetesen minden ajándékot megbecsülök amit kapok, de amit valaki készít nekem, és nem sajnálja az idejét arra, hogy szenvedjen egy ajándékkal csak azért, hogy nekem örömet okozzon. Ez mindennél többet jelent. 

6: Favourite Christmas scent? - Kedvenc karácsonyi illat?

Képtalálat a következőre: „christmas scent”

Határozottan a fahéj és alma illata együtt. Ilyenkor szinte csak fahéjas dolgokat eszem ,fahéj illatú termékeket használok, fahéjas teát iszok. Valamint nem tudom hogy ez csak nekem szokásom e, de minden évben "főzök" illatosítót. Igen ez talán furán hangzik. De forró vízbe rakok narancsszeletet, almaszeletet, egy rakat fahéjat (por állagút is és fahéjrudat is), és ez a csodálatos illat bejárja az egész lakást.

7: Do you have any Christmas Eve traditions? - Van valamilyen szentestei szokásod? 

Képtalálat a következőre: „christmas traditions”

A Szenteste az egész nap Szenteste. Reggel az első dolgom inni egy nagyon jó teát, majd egész délelőtt karácsonyi filmeket nézek. Ez után mindig csináljuk a kaját és sütünk, és természetesen feldíszítjük a karácsonyfát. Majd a nagy családi vacsora után természetesen karácsonyi zene mellett hatezerszer végighallgatom a régen látott rokonoktól, hogy hogy telik az idő. De ezt imádom. 

8: What tops your tree? - Mi díszíti a fád tetejét? 

Képtalálat a következőre: „christmas topper”

Minden évben más. Van amikor egy átlagos csúcsdísz, van amikor csillag. Van amikor matt, van amikor csillogós. Attól függ milyet van kedvünk felrakni, vagy éppen attól, hogy milyen színekben pompázik a fa többi része. 

9: As a kid what was the one gift you always asked for but never received? - Gyerekként mi volt az az egy dolog amit mindig kértél, de sosem kaptál meg?

Képtalálat a következőre: „christmas wishlist”

Őszintén nem emlékszem, de szerintem nem is nagyon volt ilyen. Soha nem voltak nagy kéréseim a Jézuskától. Mindig valami elérhetőt szerettem volna. Általában babát. Így nem csoda, hogy egy tonnányi babám volt kicsi koromban. 

10: What's the best part about Christmas for you? - Mi a kedvenc részed a karácsonyban?

Képtalálat a következőre: „santa claus”

Ahogy már mondtam, imádom nézni ahogyan kibontják mások az ajándékokat. Ez a legnagyobb kedvencem. De imádom a sütögetős, főzőcskézős részét is. Ilyenkor egész nap hangosan szól a karácsonyi zene. Mindenki a karácsonnyal van elfoglalva. 


Ez lett volna tehát ez a karácsonyi tag. Nagyon élveztem kitölteni. Ha kedvet kaptatok hozzá, akkor töltsétek ki ti is és feltétlenül küldjétek el nekem. Kíváncsi vagyok a válaszaitokra. 


Jó karácsonyi várhozást!
      XOXO


(Következő bejegyzés: 2016. december 4.) 



Forrás: makeupsavvy.co.uk




Szeretnél látni a blogon egy általad írt bejegyzést? Légy vendégíró! A részletekért olvasd el a bejegyzést. 

You Might Also Like

0 megjegyzés