Szeptemberi kedvencek I2016I

Sziasztok!




Megint eltelt egy hónap, ami nem jelenthet mást, mint hogy érkezik a legújabb hónap kedvencei bejegyzésem. Ha kíváncsiak vagytok miket hallgattam szeptemberben, olvassatok tovább.



Bevallom, hogy akárhogy is szeretném új zenékkel bővíteni ezt a bejegyzést, nem fogom tudni. A szeptember az a szünet időszaka volt az általam kedvelt előadóknál, agy csak egyetlen egy olyan zene van, amiről még nem volt szó a blogon. A többi valamilyen formában már előfordult, szóval ezért elnézéseteket kérem, viszont azt megígérhetem, hogy az októberi sokkal színesebb lesz.


#1
Green Day - Wake Me Up When September Ends
Tavaly már elmondtam a zeneajánlóban, hogy ezt a zenét minden áldott szeptemberben 0-24-ben hallgatom. Ez idén sem volt másképp. És még mielőtt megkérdezné valaki, nem....nem untam még meg. 


#2
Twenty One Pilots - Heathens
Ebben a hónapban megszállottja voltam a Suicide Squad zenéinek. Annyira jó az összes, nekem az egyik legnagyobb kedvencem a Heathens, amiről nem rég írtam zeneajánlót. Szóval ha szeretnétek, akkor azt ide kattintva elolvashatjátok.

#3
Lil Wayne, Wiz Khalifa, Imagine Dragons - Sucker For Pain
És ha már megszállottja vagyok a film zenéinek, akkor nem maradhat ki a legnagyobb kedvencem sem, a Sucker For Pain. Bevallom, hogy talán soha nem hallgatom meg a zenét ha nincs köztük az Imagine Dragons név, de szerencsére ott van. És rákattintottam, és a legnagyobb kedvencemmé vált. Mindenki, aki közreműködik a dalban, pótolhatatlan. Bővebben a zeneajánlóban írtam róla. 

#4
Shawn Mendes - Mercy
Mit is mondjak a dalról azon kívül, hogy imádom? Talán azt, hogy jelenleg ez a második kedvencem dalom, és úgy alapjában a második kedvenc Shawn dalom. És higgyétek el, nehéz ezt mondanom, hiszen a jelenlegi albumról minden dalt imádok. Nagyon. A zeneajánlóhoz, kattintsatok ide

#5
Shawn Mendes - Treat You Better
Oké, azt mondtam, hogy a Mercy a második kedvenc dalom, akkor természetesen ezúttal sem hagyhatom ki a legnagyobb kedvencem, ami nem más, mind a Treat You Better. Lehet ennél jobb zenével előrukkolni? Nem hiszem. Zeneajánló itt.

#6
One Republic - Kids
A hónapban elárasztott új dalokkal az egyik kedvenc együttesem is, a One republic. Kezdték a Wherever I Go-val, ami szintén óriási kedvencem volt a hónapban, aztán jött a Kids, ami megint olyan jó volt, hogy megérdemelt egy zeneajánlót. Meg persze azt is hogy itt legyen.  Mit művelnek velünk ezek a srácok? 

#7
One Republic - Future Looks Good
És ha már a One Republic-nál tartunk, akkor végre hozok egy kis újdonságot is. A zenéről nem csináltam zeneajánlót, de nagyon nagyon megszerettem ezt a dalt is az albumról. Mondjuk, melyiket nem? Egyébként csak engem emlékeztet egy másik zenére ez a dal? A címe semmi áron nem jut eszembe, pedig már annyiszor újrahallgattam, de semmi. Esetleg ti tudjátok? 

#8
Major Lazer ft Justin Bieber - Cold Water
Igen, nem olyan rég Justin Bieber és Major Lazer is megajándékozott minket egy gigaslágerrel, amit szintén nem hagyhattam ki ebből a kedvences bejegyzésből. Szerintem ezt a zenét még azok is imádják, akik alapjában inkább kerülik Justin munkásságát. 

#9
Dj Snake ft Justin Bieber - Let Me Love You
Ahogy már a zeneajánlóban is elmondtam, annak ellenére, hogy a Cold Water nagyobb figyelmet kap, egy hangyányit sem jobb dal. Teljesen egy szinten vannak nálam. Ami annyit jelent, hogy mind a kettőt imádom. 

#10
The Chainsmokers ft Halsey - Closer
Szerintem kijelenthetem, hogy jelenleg Európában és Amerikában ez a legeslegnagyobb sláger. Amit persze meg is tudok érteni, mert tényleg egy nagyon nagyon jó dalról van szó. Ha rangsorolnom kellene, akkor a Shawn Mendes dalok után, a Closer a 3. kedvencem. Zeneajánlóért kattints ide



A bejegyzés végére érve, rá kellett jönnöm, hogy annak ellenére, hogy nem volt olyan dal, amivel meglepetést okoztam volna, a kicsit több mint egy év alatt ez az a kedvences bejegyzés, ahol a legtöbb zenét mutattam meg nektek. A poén pedig az, hogy még mindig nincs itt az összes dal. Ahogy írtam a Wherever I Go is nagy kedvencem volt, és úgy alapjában sok, a nyár folyamán összegyűlt dal. Hiszen attól, hogy az időjárás már erősen az őszben van, sőt halad a tél felé, bent a meleg szobában én még mindig szívesen hallgatom a nyári slágereket és érzem a nyár melegét. Ti is így szoktátok? 

Remélem tetszett nektek a bejegyzés!:) 
  

Zenékben gazdag napot!:) 
          XOXO


(Következő bejegyzés: 2016. október 10.) 



Szeretnél látni a blogon egy általad írt bejegyzést? Légy vendégíró! A részletekért olvasd el a bejegyzést. 

You Might Also Like

0 megjegyzés