Tudod honnan idézek?

Sziasztok!



Mára egy laza bejegyzést hoztam nektek. Tele lesz képekkel és tesztelhetitek a tudásotokat, hogy mennyire ismeritek egyes dalok dalszövegét. Ha kíváncsi vagy, olvass tovább. 




A feladat annyi lenne, hogy összegyűjtöttem 15 képet, amin dalszöveg részletek vannak. Olyanokat válogattam amiket én szeretek, de szerintem ezeket a dalokat legtöbben ismeritek. Szóval a képen elolvassátok a szöveget, megpróbáltok rájönni mi az. Ha ezzel kész vagy kattints rá a képre, és már át is ugrasz a zenéhez. Így tudod ellenőrizni jól tippeltél e, vagy ha nem ismerted akkor megismerheted. Remélem tetszeni fog, most pedig lássuk a képeket.


#1


#2 



#3


#4


#5


#6


#7



#8


#9


#10


#11


#12

#13



#14



#15




Na mennyit sikerült eltalálni? Remélem tetszett a bejegyzés, és nem gond hogy ma csak képes bejegyzést hoztam, de szerintem néha ilyen is kell, szóval ha szeretnétek még a későbbiekben is hasonló bejegyzést akkor írjátok meg nekem. 

Ezzel a bejegyzéssel pedig sajnos véget is ért a szülinapi hét. Nagyon jól éreztem magam és nagyon jó volt minden nap bejegyzéseket írni nektek és köszönöm hogy olvastátok őket. Fura lesz mostmár a heti kettőre visszaállni. Mondjuk a jövőhéten lesz még egy extra bejegyzés is, ahol már egy korábban említett dologról fogok bővebben írni. Még egyszer köszönöm, hogy egész héten itt voltatok velem és ünnepeltünk. Remélem a következő szülinap is ilyen lesz. 



Zenékben gazdag napot!
       XOXO



(Következő bejegyzés: 2016. augusztus 8.) 


Forrás: pinterest.com



Még több szülinapos bejegyzés:

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Többször is lehetne ilyen bejegyzés. Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Örülök hogy tetszett, biztosan csinálni fogok hamarosan még egyet :)

      Törlés