Top20: Legnépszerűbb nyári dalok a Youtube-on I2016I

Sziasztok!



A tavalyi évhez hasonlóan, idén is összegyűjtöttem nektek azokat a dalokat, amik szerintem a nyáron a legnépszerűbbek voltak. Sorrendbe állítottam őket nézettség szerint és a végén kiderült, melyek azok a dalok amik a képzeletbeli dobogón állnak és melyik az az előadó amelyik a megtekintések alapján megnyerte magának az idei nyarat. Ha kíváncsiak vagytok olvassatok tovább.




Kisebb nagyobb változtatásokat tettem a tavalyi és az idei bejegyzés között. Hiszen akkor csak  10 dalt gyűjtöttem össze és két videó (dalszöveges és eredeti) alapján állítottam őket sorba. Most 20 zenét gyűjtöttem össze és mindössze az eredeti videóklipet (ahol nem volt, a legnézettebbet) néztem meg és az alapján állítottam fel a listát. Plusz változtatás, hogy úgy gondoltam annak érdekében hogy reálisabb legyen az eredmény, nem csak azokat a zenéket vettem számításba amiket én szerettem, hanem azokat is amikről tudtam hogy népszerű, annak ellenére, hogy nekem nem tetszik. Hiszen nem rólam szól ez a bejegyzés. Még egy apró változtatás, hogy mivel mostanában próbálok normálisabban fogalmazni, nem csak belinkelem a zenéket hanem odaírom róluk a véleményemet is, valamint ha szerepelt esetleg valamelyik bejegyzésemben azt is oda írom alá. Ennyi újdonság után pedig következzen az a húsz zene. 


#20
Dua Lipa - Hotter Than Hell
Megjelenés: 2016. május 6.
Megtekintés: 13.107.686

Tudtam, hogy az utolsók között fog szerepelni ez a zene, hiszen nem lett olyan nagyon népszerű. Én azonban sokszor hallgattam ezt a dalt a nyár folyamán, és ha már olyan dalokat is rakok be amiket nem szerettem, olyannak is itt szabad lennie, amit csak én szerettem. Na jó nem, mert szerintem az a 13 millió sem kevés megtekintés. És határozottan kijelenthetem, hogy nem mind én vagyok! 

Bejegyzés amiben említettem:


#19
Dj Snake ft Justin Bieber - Let Me Love You 
Megjelenés: 2016. augusztus 05.
Megtekintés: 35.419.188

Gondolkoztam rajta, hogy belerakjam e, hiszen olyan friss ez a zene, hogy esélye sem lett volna a lista tetején lenni. Végül úgy döntöttem mégis beleszámítom, hiszen tudom, hogy ha hamarabb adták volna ki ezt a fantasztikus dalt, akkor toronymagasan ez lenne az első. És szerintem az a 35 milliós megtekintés egy nem hivatalos youtube videón kb az ötöde annak, ahányan már letöltötték és más platformokon hallgatják. 



#18
Gnash - I hate you, I love you 
Megjelenés: 2016. március 7.
Megtekintés: 84,551,783

Személy szerint én nem rajongok ezért a zenéért annyira, de sokan szeretik így beleraktam.  Nem is a zenével van baj igazából, mert szerintem nagyon szép. Csak mint tudjátok nem rajongok az eféle lassú dalokért. Szóval ez az én stílusom hibája. Azonban a szöveget nézve nagyon jó zene, és a dallama is aranyos, csak nem az én stílusom. Egyébként csak én hallom benne Alessia Cara hangját? 


#17
The Chainsmoker ft Halsey - Closer
Megjelenés: 2016. július 29.
Megtekintés: 89.435.194

Szintén egy frissebb dal, de nagyon nyárias. És ennél is azt gondolom, hogy ha hamarabb megjelenik akkor sokkal több nézettséggel került volna fel erre a listára. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint hogy jelenleg a Billboard Hot100-as listáján első helyen áll. 

Bejegyzés, amiben említettem:


#16
Shawn Mendes - Treat You Better
Megjelenés: 2016. július 12.
Megtekintés: 106.442.325

Jelenleg az egyik legnagyobb kedvencem ez a zene. Shawn Mendes mostanában csak jó dalokkal tud előrukkolni. Sajnálom, hogy a közelünkben nem koncertezik, mert tuti, hogy elsők között csapnék le néhány jegyre. A dal hozza a legjobb formáját, és azt ami a népnek kell. Többek között nekem is. Szintén nem túl régi, de a megtekintések azért elég magason vannak. 

Bejegyzés amiben említettem:


#15
FloRida - My House
Megjelenés: 2015. szeptember 24.
Megtekintés: 155.686.178

Az egyik legrégebbi dal, ami a listán van. De hű szerettem volna önmagamhoz. Már nagyon régen volt, hogy megmondtam, hogy ezt a zenét nagyon sokszor fogom hallgatni a nyáron. Így is lett, és mivel ezt tettem muszáj volt helyet adnom neki ebben a listában. 

Bejegyzés amiben említettem:


#14
Ariana Grande - Into You 
Megjelenés: 2016. május 23.
Megtekintés: 179.673.357

Ariana Grande zenéi közül, és azok közül is amik az én kedvenceim, ez az alján van a listának. De ettől függetlenül nagyon szeretem, csak vannak jobban is. Valamint a rádiókban sokat adják és sokan szeretik így beraktam. Meg elvégre is én is hallgattam sokat, csak nem annyiszor mint a többit. Például a Dangerous Woman-t, azt agyon hallgattam (hallgatom).

Bejegyzés amiben említettem:


#13
Selena Gomez - Kill 'em with kindness
Megjelenés: 2016. június 6.
Megtekintés: 182.900.482

Selena legújabb zenéjét nagyon sokan megszerették. És mostanában egyre jobban elhíresült a jó öreg "Kill them with kindness" mondás. Szóval a lényeg, hogy belopta magát ez a dal az emberek szívébe és gondolatmenetében. Olyannyira, hogy 3 hónap alatt több mint 182 millióan kattintottak rá. 

Bejegyzés amiben említettem:


#12
DNCE - Cake By The Ocean
Megjelenés: 2015. október 16.
Megtekintés: 183.743,542

Bevallom őszintén, hogy nagyon örültem volna ha ez a dal nyeri az egész "versenyt" mivel az összes igazán nyári zene közül, ez a legnagyobb kedvencem. De sajnos csak a 12. helyig ért el. Mindegy, ez sem olyan rossz, viszont jobbra számítottam.

Bejegyzés amiben említettem:


#11
Justin Timberlake - Can't Stop The Feeling
Megjelenés: 2016. május 16.
Megtekintés: 188.671.999

Ugyanaz a helyzet ezzel a zenével is, mint az előbbivel. Sokkal előrébb gondoltam hogy lesz, mint ahol most áll. Akkora nagy rajongás volt körülötte, hogy nem is értem miért van "csak" a 11.helyen. 

Bejegyzés amiben említettem:

#10
Meghan Trainor - No
Megjelenés: 2016. március 21.
Megtekintés: 341.166.355

Szintén egy nagyon nagyon népszerű dal. És szerintem nyárra is tökéletes volt. Nem az a tipikus nyárias hangzású de mégis sokan hallgatták egész nyáron. Muszáj volt helyet kapnia itt is. 

Bejegyzés amiben említettem:


 #9
Lukas Graham - 7 Years
Megjelenés: 2015. december 15.
Megtekintés: 345.800.665

Próbálom rövidre fogni az együtteshez szóló imádatomat. Valamint azt, hogy mennyire imádom a dalt. Szóval csak annyit mondok, jó helyen van ez itt a lista első felén. Hiszen - elmondom ebben a bejegyzésemben is - a 7 Years-t nem lehet megunni.

Bejegyzés amiben említettem:


#8
Sia - Cheap Thrills
Megjelenés: 2016. február 10.
Megtekintés: 484.788.620

Az énekesnő nemrég látogatott el hazánkba a Sziget Fesztivál keretein belül és egy jó kis koncertet adott. Szerintem az összes közül a legfrissebb dala, a Cheap Thrills lett a legnagyobb sláger. Nagyon szereti mindenki és a nyolcadik hely pont jó hely neki. 

Bejegyzés amiben említettem:

#7
 Rihanna & Calvin Harris - This Is What You Came For
Megjelenés 2016. június 16.
Megtekintés: 519.903.355

Lehet, hogy most gonosznak tartotok, de sajnálom, hogy ennyire az elején van ez a dal a listának. De attól, hogy én nem szerettem, attól még Ti és nagyon sokan mások szerették. Szóval, hetedik hely Rihannáéké.


#6
Mike Posner - I Took A Pill In Ibiza
Megjelenés: 2016. február 26.
Megtekintés: 533.204.135.

Mike Posner azon kedvenceim közé tartozik, akit sajnos csak kevesen ismernek. Sok zenéjét szeretem, így van ez a legújabb slágerével is. Szerencsére, ez a dal eléggé jól befutott, szóval többen megismerhették az előadót is és a dalt is. 


#5
Twenty One Pilots - Stressed Out
Megjelenés: 2015. április 27.
Megtekintés: 587.334.258.

A Lukas Graham-hez hasonlóan nem szeretnék ódákat zengeni és órákon át beszélni az együttesről és a dalról. Csak annyit, hogy sokan imádják még mindig és hogy nem lehet megunni. 

Bejegyzés amiben említettem:


#4
Alan Walker - Faded
Megjelenés: 2015. december 3.
Megtekintés: 597.644.669

Sajnálom, hogy pont lecsúszott a dobogóról, viszont örülök neki, hogy ennyire előre került a listán. Nagyon jó bemutatkozó dal volt, és még mindig nem tudom elhinni, hogy milyen fiatal Alan Walker. A lényeg, hogy a zene nagyon jó, az emberek nagyon szeretik, a helyezés tökéletes. 

Bejegyzés amiben említettem:


#3
Rihanna - Work
Megjelenés: 2016. február 22.
Megtekintés: 640.307.428

Bronzérmes dalunk a Work. Volt már szó a dalról, igaz hogy nem a legpozitívabb bejegyzésben, de volt. Nem tehetek róla, nekem nem lopta bele a szívembe magát a dal, de sokatoknak igen. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint a harmadik hely?

Bejegyzés amiben említettem:


#2
Fifth Harmony - Work From Home
Megjelenés: 2016. február 26.
Megtekintés: 863.428.609

Az ezüst érmes a Fifth Harmony népszerű dala lett. Ennek örülök a legjobban. Ezt határozottan kijelenthetem. Viszont meglepődtem is, hogy ilyen sok megtekintésnek örvendhet a Youtube-on. 

Bejegyzés amiben említettem:

#1
Drake - Hotline Bling
Megjelenés: 2015. október 26.
Megtekintés: 901.597.826

Hát igen. Az aranyérmesünk Drake legnépszerűbb, és egyben berobbanó dala lett. Őszintén, nem okozott meglepetést számomra. És amikor eldöntöttem, hogy általam ne túlságosan kedvelt dalokat is be fogok rakni, éreztem, hogy ez lesz az első. De nem vagyok csalódott. Hiszen ahogy már mondtam, ez a bejegyzés nem rólam szól, hanem a zenékről. És a legtöbben ezt a dalt szerették, szóval az én listámon is első helyen végzett. 

Bejegyzés amiben említettem:


És el is érkeztünk a bejegyzés végéhez. Összességében elégedett vagyok a végeredménnyel. Persze van olyan, amit feljebb toltam volna, de így lett jó ez a lista. A megtekintési adatok maiak, de pár nappal ezelőtt is kb ez volt az arány, ahogy a különbségeket is láthatjátok. 
Nektek mi a véleményetek a listáról? Van olyan dal amit hiányoltok róla? Írjátok meg! 

A tavalyi bejegyzést itt megtaláljátok.


Zenékben gazdag napot!
        XOXO


(Következő bejegyzés: 2016. augusztus 29.) 

You Might Also Like

0 megjegyzés