Top10: Kedvenc One Direction dalaim

Sziasztok!




Már nagyon régen volt top10-es lista egy adott előadótól. Sőt, bandától még nem is volt szóval úgy gondoltam, ma ezt bepótoljuk és kezdjük is a sort a One Direction-nel. 





Nem azt mondom, hogy olyan rajongója vagyok a fiú bandának, aki minden megmozdulásukról tud és minden tagnak tudja a fél életrajzát, valamint a létező összes daluk szövegét álmából felkelte is tudja, de azért nagyon szeretem őket és van 1-2 dal amit kifejezetten szeretek tőle. Igen ám, ennél az 1-2 dalnál volt egy kis problémám. Nem gondoltam volna, hogy ilyen nehéz lesz 10 kedvencet kiválasztani, mert rá kellett jönnöm, hogy több dalukat szeretem és ismerem, mint amennyit én észben tudok tartani. Szóval egy kicsit  nagyon hosszú gondolkozás után kész lettem az én top10-es listámmal, ami a következő.



#10
One Thing 
Kezdjük a listát hátulról azzal a dallal, amivel megismertem a srácokat. Nem akarok nagy kiemeléseket tenni, de Niall már akkor is megnyert magának :D 2-3 meghallgatás után már nem ment ki a fejemből a szöveg, majd azt vettem észre, hogy egyre többet hallgatom. Valamint engem megnyert a klipp is. Tudjátok, hogy nem vagyok nagy klipp megnézős ember, de annyira tetszett itt az egyszerűség, ahol a felnőttnek nem mondható fiúk énekelnek London utcáin. Akárhányszor One Direction maratont tartok. Mindig ez az első dal, amit elindítok. 


#9
Fireproof
Kicsit frissebb dal egy frissebb albumról, de nem annyira friss még, hogy csak 4-en énekeljék a zenét. Talán ez az egyik olyan dal, ami nem lett akkora sláger, hogy minden másodpercben játszák a különböző zenei műsorokban, valamint klippet sem készítettek hozzá, mindössze az audio verzió létezik. Számomra azonban mégis rajta van ezen a listán, hiszen egy könnyed zenéről beszélünk, ami engem sokszor felvidít szimplán csak a hangzásával.


#8
Steal My Girl
Nem is tudom pontosan megmondani miért szeretem ezt a dalt annyira, amennyire. Egyszerűen csak nagyszerű. Vagy túl könnyen lezavarom ezt a részt. Sajnos tényleg nem tudom megmondani miért fogott meg. Talán a jó hangzása miatt?! De az meg milyen magyarázat lenne? Szeretem és kész :D


#7
Rock Me
Egy újabb dal a régebbi időkből. Szintén kicsit háttérben maradt dal, de én nagyon szeretem. Akárhányszor meghallom a ritmusa táncra hív. Nem arra az őrült nagyon gyors táncra, hanem arra a könnyedebb de mégis ritmusos táncra. Imádom a kicsit keményebb hangzását. A folyamatos ütéseket. Emlékszem, hogy még angol tudásom elején jártam és sok idő volt megtanulnom a szövegből az "R-O-C-K me again" részt. Igen, a betűzés miatt. Nevetni ér. Egyébként egy kis háttér információ: nem tudom megállni most sem táncolás nélkül, szóval eléggé viccesen írogatok most az asztalnál ülve. 


#6
Story Of My Life
Kicsit belassulunk ezután a jó kis pörgős zene után.  Bevallom, képes vagyok ezen a dalon sírni. Persze nem mindig, csak amikor alapjában is picit szomorkásabb hangulatomban van. A fő oka a "Story of my life" cím. Hiszen nem vagyok olyan hű de idős és nincsenek is nagy tapasztalataim, de legyen bármilyen idős az ember van egy története az életének. Ez a dal engem mindig arra ösztönöz, hogy az életemet minél több pozitív dologgal tudjam megtölteni az én saját történetemet. 


#5
Night Changes
Lehet hogy most hülyeséget mondok, de azt hiszem ez az utolsó videóklipp és dal, amiben Zayn is közreműködött még. Ez szintén egy lassabb dal, és be kell vallanom, nem voltam oda soha Zayn-ért Valahogy nem volt szimpatikus. De valamilyen oknál fogva ebben a dalban megfogott. Számomra ebben a dalban máshogy szólt volna a hangja. És hogy kicsit térjünk vissza az imádatomhoz, nagyon örültem volna neki ha Niall nekem hozza azt a másik bögre valamit (nevezzük kakaónak) és velem társasjátékozik, mert az a mosoly amit elejt, az felejthetetlen. 


#4
Kiss You 
Megint egy régebbi dal. A régiek közül a legnagyobb kedvencem. Emlékszem rá, hogy mennyire imádtam a klippjét, és minden másodpercben tudtam mi következik, és amennyire csak lehetett leutánoztam azt a kevés táncnak nem igazán nevezhető részt. A kedvencem pedig a síelés volt. Nem tudom miért. Egyébként nagyon vicces, mert már nagyon rég nem láttam magát a klippet de még mindig emlékszem a nagy részére és nagyon jó nosztalgikus érzést kelt bennem. Ja és a képeknél a matrózos volt a legnagyobb kedvencem. Milyen jó már?


#3
Drag Me Down 
Az első dal, amelyben már csak négyen szerepelnek. Már többször is elmondtam, hogy bármennyire nevetségesen is hangzik nekem van valami plusz ebben a dalban, annak ellenére hogy hiányt kellene felfedeznem Zayn távozása miatt. Meg merem kockáztatni, hogy ez a banda legismertebb és legszeretettebb dala is. Személy szerint én is fel tudnék hozni legalább 4 olyan ismerősömet, akik nem igazán ugrálnak a banda dalaiért, de ezt még ők is a kedvenceik közé tették. Valamit tudnak ezek a fiúk.


#2
Perfect 
Nagyon sokat hezitáltam, hogy ez a második vagy az első helyen legyen e, de végül úgy döntöttem "csak" a második helyre kerül. A klipp itt is nagyon tetszik megint csak az egyszerűségével. A fekete-fehér videó már az első pillanatban elragadtatott. Ahogy természetesen a zene is. Nem hiába áll itt az elején a listának. 


#1
History
Lehet, hogy nem túl egyedi lezárása ennek az egésznek ez a dal. de mégis ez az összes dal közül a legnagyobb kedvencem. Mondhatom rá, hogy tökéletes búcsúzás? Nem szeretném a búcsú szót használni, mégis ezt használom. Hihetetlenül jó végignézni a videót. Honnan, hová kerültek. És igen, leszögeztem az elején, hogy nem a legnagyobb rajongók közé tartozom, de olykor ez a dal is meg tud siratni. 




Ez lett volna a 10 legnagyobb kedvencem. Tudom, tudom most kérdezhetitek néhányan, hogy hol a Best Song Ever, Live While We're Young, You & I és társai. Mindet imádom, de a tíz az tíz. Viszont ha szeretnétek szívesen csinálok egy másik 10-es listát, amiben azokat a dalokat mutatom be amik nem olyan ismertek, de én szeretem. Ha érdekelne egy ilyen, azt jelezzétek nekem. 

A History-val lezárult egy korszak. Persze minden rajongóban benne van a remény, hogy egyszer újra összeállnak. Ez bennem is megvan, hiszen nagyon szerettem és még mindig szeretem a dalaikat, de be kell vallanom, részben örülök is hogy külön utakat járnak mostmár. Így mindannyian tudnak érvényesülni. És hallottam pár nagyon jó részletet is néhány dalból, amiken dolgoznak (persze külön-külön).


Remélem tetszett nektek a mai bejegyzés. Nektek melyik a kedvenc dalotok az együttestől? Stimmel a lista? Írjátok meg nekem kommentben!

Zenékben gazdag napot!:) 
        XOXO



(Következő bejegyzés: 2016. augusztus 22.) 

You Might Also Like

2 megjegyzés