Top10: 2016 nyári zenék

Sziasztok!




Két hete már írtam egy ehhez hasonló bejegyzést nektek. Abban azt a 10 dalt mutattam be nektek, ami egyik évben sem maradhat le a nyári lejátszási listámról. A mai bejegyzésben pedig megmutatom azt a 10-et, ami az idei év dalaiból tevődött össze. 




#1
DNCE - Cake by the ocean
Gondolta volna valaki, hogy ez lesz az első dal? Szerintem mindenki tudta, de van olyan ember akinek ez a dal nincs rajta a lejátszási listáján? Már maga a zene is meghozza az embernek a nyári hangulatot, hát még ha megnézi valaki a klippet, akkor már teljes nyári hangulatban lesz. A dalról készült zeneajánlót, ide kattintva elolvashatod.


#2
FloRida - My House
A dalról még januárban írtam zeneajánlót, de már akkor megmondtam, hogy ez a dal benne lesz a nyári lejátszási listámban. És igazam is lett. Igazi bulizós szám, amit szerintem egyik házibuli alkalmával sem lehet kihagyni. Hiszen az tény, hogy az a buli, ahol FloRida ott van (legalább a zenéivel) unalmas nem lehet. 


#3
FloRida - Hello Friday
Ismét egy FloRida dal. Igaz, hogy ilyenkor nyáron már nem nagyon zavarja az embereket milyen nap van, de aki dolgozik, annak egy ugyanúgy egy nagy himnusz, hiszen mire vár az ember már vasárnap?! A péntekre. 
(Zeneajánló itt

#4
Justin Timberlake - Can't stop the feeling
Tavaly a Lean On volt a nyár abszolút nagy slágere, idén ezt a helyet a Can't stop the feeling fogja átvenni. Már most óriási sláger, és kedvenc sokak számára. Hát még mi lesz ez alatt a 3 hónap alatt?! Az tény, hogy ennél jobb visszatérés nem kell Justin Timberlakenek. A zeneajánlót ide kattintva olvashatod. 

#5
Wellhello - A város szemei
Nincs nyár WellHello nélkül. Ez már hivatalos. Kezdődött a Rakparttal, folytatódott az Emlékszem Sopronban című dalukkal, most pedig itt van nekünk A város szemei című új, nagyon nagy slágerük. Ez természetesen az én listámról sem maradhatott le. 
(Zeneajánló itt)

#6
Meghan Trainor - No
Talán Justin Timberlake dala mellett, ez az amit még szinte mindenki hallgat. Vagy ha nem is hallgatják, de mindenki ismeri. Szerintem nagyon jó nyári sláger és Meghan Trainor is egyre jobban fejlődik, szóval érdemes jól bevésni az agyunkba a nevét is és ezt a dalt is. 
(Zeneajánló itt

#7
Sia - Cheap Thrills
Talán első hallásra a dal nem kiált nyár után, de számomra ez a dal elmaradhatatlan ebből a listából. Nem csak nyáron, minden alkalommal a kedvencem. 
(Zeneajánló itt)

#8
Dua Lipa - Hotter Than Hell
Erről a dalról különösen még nem volt szó a blogon, viszont ezt is be kellett raknom a top10-be. Ez a zene szerintem nem örvend olyan nagy népszerűségnek, mint az eddigiek, hiszen egy ismeretlen előadóról van szó, de mégis a dala olyan nyári hatást hoz ki belőlem. Ha nem ismertétek hallgassátok meg, remélem tetszeni fog. 

#9
Fifth Harmony - Work from home
Március környékén megnőtt a "Work" című dalok száma. Rihanna és a Fifth Harmony zenéje közül, én most az utóbbi lánycsapat dalát választottam, mivel ezt jobban preferálom mint a másikat. Persze Rihannáéval sincs semmi baj, csak nekem az nem annyira a stílusom. Ez a dal viszont nagyon jól el van találva. Fülbemászó és ritmusos. Már meg is van a 2 alapfeltétel, ami ahhoz szükséges hogy nyári kedvenccé váljon.

#10
Jason Derulo - Get Ugly
És elértünk az utolsó dalhoz is. Jason Derulo legújabb dala sem maradhatott ki. Annyira jó ritmusa van és annyira jól lehet erre a dalra táncolni, hogy szerintem nagyon jól passzol a nagy nyári dalok mellé. 


Készen is lennénk az idei 10 kedvenc nyári dalommal. Eddig. Hiszen a nyáron úgyis jönnek még kiló számra a jobbnál jobb slágerek. A nyár végi bejegyzésben pedig majd kiderül, hogy ez a 10 dal mikkel bővült még. 
A ti fejetekben már összeállt a "top nyári dalok" lista? Ha nem, remélem tudtam segíteni a mostani és az előző bejegyzésemmel.

Zenékben gazdag napot!:) 
           XOXO


(Következő bejegyzés: 2016. június 27.) 



Forrás: youtube.com

You Might Also Like

0 megjegyzés