Hétfői zeneajánló: OneRepublic - Wherever I go

Sziasztok!


Ismét egy nagyon várt bejegyzést hozok nektek. A One Republic a kedvenc bandáim közé tartozik, és eddig sajnos még nem tudtam egyik dalukról sem zeneajánlót írni. De végre itt vagyok a legújabb dalukkal a Wherever I go-val.







Amit már írtam, nagyon vártam a bejegyzést. A One republic az egyik -ha nem a legnagyobb - kedvenc együttesem. Egyszerűen imádom a dalaikat. Egyszerre érzelmes és lassú, mindenki át tudja érezni, mégis érezhető benne a rockos beütés és a jó ritmus, amire mindig mindenki tud bulizni. Kell ennél több egy dalba? Nem hiszem. Szóval engem már ezzel megvettek kilóra. 

Amikor végre megláttam, hogy új daluk van, majd kiugrottam a bőrömből. Tudtam, hogy jó lesz, tudtam, hogy imádni fogom. És hogy nem csak én fogom imádni, hanem az egész világ. A legutolsó ilyen megjelenésű daluk kb 1,5 éve volt, a Love Runs Out. Azzal is ugyanígy voltam. És az is óriási sláger lett. Ha valakinek nem tetszik meg már az első másodperctől, amikor megkezdődik a zene, akkor nem tudom...annak rossz a hallása. Jó nem, megértem, ha valaki nem ezt a műfajt szereti. De abban az esetben ha alapjában popos poprock dalokat hallgattok, akkor ez tuti, hogy a lejátszási lista élén lesz, folyamatos hallgatásra állítva.


A One Republic egy amerikai pop, rock, alternatívrock együttes. Tagjai Ryan Tedder, Zach Filkins, Drew Brown, Eddie Fisher, Brent Kutzle. Az átütő sikert pár évvel ezelőtt, a Counting Stars adta meg nekik. Innentől minden daluk slágerré vált, például az If I Lose Myself, a már említett Love Runs Out, az All The Right Moves és még sok más dal. 
Egyébként mi van mostanában az előadókkal? Annyira jó dalokkal állnak elő, hogy az valami hihetetlen. Ez természetesen nagyon nem probléma. Sőt.....nekem, mint bloggernek külön jó. 






A Wherever I Go nem túl régen, május 17.-én került fel a Youtube-ra, mostanra pedig már majdnem 13 milliós megtekintésnél jár. Spotify lejátszási listán azonban sajnos még nem találtam meg. De ami késik, nem múlik. 



Official Video

Spotify



Lyrics

I know I could lie but I’m telling the truth
Wherever I go there’s a shadow of you
I know I could try looking for something new
But wherever I go, I'll be looking for you

Some people lie but they're looking for magic
Others are quietly going insane
I feel alive when I’m close to the madness
No easy love could ever make me feel the same

I know I could lie, but I won't lie to you
Wherever I go, you're the ghost in the room
I don't even try looking for something new
Cause wherever I go, I'll be looking for you

Some people try but they can't find the magic
Others get down on their knees and they pray
I come alive when I’m close to the madness
No easy love could ever make me feel the same
Make me feel the same
Make me feel the same, same, same

I know I could lie but I’m telling the truth
Wherever I go there’s a shadow of you
I know I could try looking for something new
But wherever I go, I'll be looking for you
Wherever I go, I'll be looking for you, you

Some people pray to their God for some magic
Cause no easy love could ever make them feel the same
No easy love could ever make me feel the same
Make me feel the same, same, same

I know I could lie but I’m telling the truth
Wherever I go there’s a shadow of you
I know I could try looking for something new
But wherever I go, I'll be looking for you

You think it's a lie when I'm telling the truth
Wherever I go, I'll be looking for you
Wherever I go, I'll be looking for you
Looking for you, looking for you, ah


Remélem tetszett nektek a mai bejegyzés is. Szerintem méltó képen kezdte el ez a dal a júniust. 
A mai dalt is megtaláljátok a lejátszási listákban. 

A dalszöveget magyarul ezen a linken elérhetitek: kattints ide

Zenékben gazdag napot!:) 
        XOXO


(Következő bejegyzés: 2016. június 9.)


Forrás: youtube.com, azlyrics.com

You Might Also Like

0 megjegyzés