Hétfői zeneajánló: Wellhello - A város szemei

Sziasztok!



Ritka alkalmak egyike, de ma ismét egy magyar dalt hoztam el nektek. Ezúttal egy Wellhello dalra esett a választásom, ha kíváncsi vagy a véleményemre a dalról, akkor olvass tovább.




Nincs nyár Wellhello nélkül. Szerintem ebben mindannyian egyetérthetünk. Függetlenül attól, hogy melyik évszakban adnak ki új dalt, mindig a nyarat hozza el számunkra. Így van ez a mostani, legújabb A város szemei című dallal is.

Amikor először hallottam nagyon az jutott eszembe, hogy ez egy korábbi, az Apu vedd meg című daluk, csak más szöveggel. Ha jobban megfigyelitek nagyon hasonlít rá. Persze, lehet mondani, hogy ez azért van mert ugyanaz az előadó. De ez akkor is így vagy. Azonban már 10-15 meghallgatás után észreveszi az ember a különbségeket és két külön dalnak kezeli. Nálam legalábbis így volt. Remélem ezzel nem vagyok egyedül. És örülhetünk, hiszen ezzel a dallal bővült a nyári lejátszási listánk. Hiszen ha ez nem nyári dal, akkor egyik sem.
Én személy szerint szeretem a Wellhello-t, valamint Diazt és Fluort külön-külön is. Együtt pedig még jobbak.

Magáról a zenéről, és a szövegről csak annyi, hogy tipikus Wellhello dal, nincs semmi különlegesség benne, viszont hatalmas előnye hogy nagyon könnyen megjegyezhető. Beleékelődik az ember fülébe és agyába. 

A Wellhello, egy pár évvel ezelőtt - 2014 - alakult duó. Tagjai Diaz és Fluor Tomi, akik külön-külön is szerencsét próbáltak már a zenei iparban, majd sikeres magyar előadókká váltak. Ezután úgy döntöttek, a későbbiekben együtt folytatják a zenélést. A nevükhez kötődnek olyan nyári slágerek, mint például a Rakpart, az Apu vedd meg, vagy az Emlékszem Sopronban




A dalnak csak Lyrics verziója található meg eddig a Youtube-on, ez 2,5 hete, május 5.-én került fel az oldalra. Azóta több, mint 403 ezres megtekintésnél tart. Spotify lejátszási listán még nem találtam meg. Természetesen itt nem a nemzetköziről beszélek, hanem a magyarról, azonban szerintem nemsokára találkozhatunk vele ott is. 


Official Lyrics video


Spotify



Lyrics
(annak ellenére, hogy a videóban is benne van)

Egy gondolat megszállt most
és magamra zártam a belvárost
hogy úgy, mint régebben
összefussak veled majdnem véletlen
félhomály, kis italka
nincs talán, a kártyáink kirakva
van némi sejtésem, mi lesz ma
mondhatni nincs semmi dilemma
valami közeleg, ó, jaj
a nyelvem, a nyakad, egy sóhaj
szólj, ha messzire mennék
egy titok vagy, amivel eldicsekednék


A város szemei rajtunk,

utánunk fordul mindenki
kicsit egymásba zuhantunk,
de játsszuk el, hogy nincs semmi
bámulnak az utcák és minden tér
de más nem látott úgy, mint én
a város szemei rajtunk
utánunk fordul mindenki


Összenézünk, összeérünk

a történetekkel visszatérünk
lehet, nincs is miértjük
csak mi tudjuk, csak mi értjük
minden érzelem túltolva
közelről beszélünk, suttogva
száj a szájtól fél centi
veled a legjobb eltévedni
hipnotizálva megyek fel hozzád
míg az éj ütemét meghozzák
a kopogó léptek a Dob utcán
minden percünk lefotóznám
A város szemei rajtunk,
utánunk fordul mindenki
kicsit egymásba zuhantunk,
de játsszuk el, hogy nincs semmi
bámulnak az utcák és minden tér
de más nem látott úgy, mint én
a város szemei rajtunk
utánunk fordul mindenki

Ez a mienk, és ilyet nem tud más

a valóságból kiugrás
szikra robban, szoknya libben
szétpattannak a gombok az ingen
a liftben, a világ elnémul
az ész kitenné a ne zavarj-táblát
a kezem a stop-gomb felé nyúl
talán ez több, mint barátság
A város szemei rajtunk,
utánunk fordul mindenki
kicsit egymásba zuhantunk,
de játsszuk el, hogy nincs semmi
bámulnak az utcák és minden tér
de más nem látott úgy, mint én
a város szemei rajtunk
utánunk fordul mindenki



Remélem tetszett nektek a mai bejegyzés. Már nemsokára nyár, szóval a sulisoknak kitartás! Addig ameddig még a padot kell koptatni hallgassatok nyári zenéket, utána meg már....mehet a buli. A dalt megtaláljátok a szokásos helyeken.



Zenékben gazdag napot!:) 
            XOXO


(Következő bejegyzés: 2016. május 26.) 



Forrás: youtube.com, koncertsziget.hu

You Might Also Like

0 megjegyzés