Áprilisi kedvencek I2016I

Sziasztok!





Csak én gondolom úgy, hogy kb tegnap írtam meg a Márciusi kedvencek bejegyzésemet? Remélem, hogy nem. Hihetetlenül gyorsan telik az idő, ami egy részből jó, más részből nem. De nekünk ez most nagyon jó, hiszen újra megmutathatom nektek a kedvenc dalaimat, ebben a hónapban.





Nagy meglepetéseket nem fogok okozni, hiszen lesznek dalok, amiről már zeneajánlót is láttatok. Valamint nagyon sok zenét, most a hónap végén szerettem meg, szóval azokat még nem raktam bele a listámba. De nyugi, a májusi kedvencek között biztosan találkoztok minddel. Valamint 1-2-ről zeneajánló formájában is fogok beszélni. De elég a rizsából, mutatom az áprilisi kedvenceimet


#1
Sia - Cheap Thrills
Gondolom nem okoztam nagy csalódást azzal, hogy ezt a dalt beleraktam a kedvenceim közé. Már a zeneajánlóban (ide kattintva olvashatod) is istenítettem ezt a zenét. Teljesen mindegy hol vagyok, ha meghallom táncolni és énekelni van kedvem. Ami egy kicsit érdekesen néz ki a bevásárlóközpont közepén.

#2
Meghan Trainor - No
A zeneajánlóban (bejegyzéshez katt) már elárultam, hogy nekem a korai 2000-es évek dalait juttatja az eszembe, amiket nem mellesleg imádtam és még mindig imádom. Talán ez lehet az oka annak, hogy most a kedvenceim között szerepel. Valamint nem lehet elmenni amellett sem, hogy nagyon fülbemászó dal, tehát ha akartam volna, se tudtam volna elfelejteni. 

#3
Nick Jonas - Champagne Problems
1 héttel ezelőtt írtam a dalról a zeneajánlót (bejegyzésért kattint ide) és már ott is elmondtam nektek, hogy mennyire szeretem a dalt. Meg úgy alapjában Nick Jonast. Ebben a hónapban ez még jobban megerősödött bennem. Mondhatom, hogy az április nálam Nick Jonas hónapja volt.

#4
Nick Jonas - Close
Erősíteném azt amit egy pár mondattam ezelőtt írtam. Ez tényleg egy Nick Jonas hónap volt. Nem tehetek róla. Egyébként a Close nem mindig volt a kedvencem. Eleinte például ki nem állhattam a dalt, de szerencsére ez megváltozott (mint az esetek többségében) és ma olvashatjátok a kedvenceim között.

#5
Nick Jonas - Levels
Esküszöm, hogy ez az utolsó, de muszáj volt beraknom a harmadik kedvencemet is az énekestől. Egyébként ez nem az első alkalom, hiszen már a szeptemberi kedvenceim (bejegyzéshez kattints) között is láthattátok a dalt. 

#6
Charlie Puth ft Selena Gomez - We don't talk anymore
Pár hónap késéssel, de végre megtalálható a kedvenceim között Charlie Puth és Selena Gomez közös dala. Annak idején még zeneajánlót is terveztem, de sajnos elmaradt, úgyhogy most egy pár sorban fejteném ki az imádatomat. Még nem is hallottam a dalt, de már tudtam, hogy szeretni fogom, hiszen Selena amúgy is az egyik kedvencem Charlie-t pedig a See You Again óta imádom. Egyszerűen gyönyörű hangja van. A dal pedig nem okozott csalódást a meghallgatás után sem. Tényleg nem tudom miért maradt ki az eddigi kedvencekből.

#7
Zayn - Befour

Az egyik kedvenc dalom a Mind of Mine albumról, ahogy már a bejegyzésben is írtam. Egyébként néha még mindig nem hiszem el, hogy az Zayn. Remélem nem vagyok ezzel egyedül. De nem ő az egyetlen akinél így érzek, Rihanna legújabb, Calvin Harrissel közös dalánál is az az érzésem, hogy nem is Rihannát hallom. Lehet hogy ez is csak időszakos hülyeségem? Nem lehet tudni. Azt viszont igen, hogy imádom ezt a zenét is.

#8
Enrique Iglesias - Duele El Corazon
Enrique Iglesias-nak a hónapban 2 dala is megjelent, az egyiken Pitbullal együtt hallható. Az nekem annyira nem jött be, azonban a Duele El Corazon....Na azt imádom. Azt már rengetegszer írtam, hogy imádom a spanyol dalokat, főleg Enrique dalai azok, amik első hallásra a kedvenceimmé válnak. Ez ennél a dalnál sem volt máshogy. Nagyon jó a ritmusa, nagyon jó a szövege és segít tanulni a spanyolt. 


Ez a 8 dal lett volna a hónapban a legtöbbet játszott zeném. Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés, annak ellenére, hogy egy kicsit (nagyon) tele volt a Nick Jonas imádatommal. De mit tegyek ha ennyire jók a dalok? Ne mondjátok, hogy nektek nem tetszenek!


Zenékben gazdag napot!:) 
          XOXO


(Következő bejegyzés: 2016. május 9. ) 



Forrás: youtube.com

You Might Also Like

0 megjegyzés