Hétfői zeneajánló: Zayn - Like I Would

Sziasztok!




Ma ismét Zayn egyik dalát hoztam el nektek. Már csak egy pár napot kell várni Zayn első, Mind Of Mine című albumának megjelenéséig. Az elmúlt hetekben erről összesen 4 dalt ismerhettünk meg. Én most a harmadik, Like I Would című dalt hoztam el nektek. 






Lehet, hogy rossz dolog, de muszáj voltam összehasonlítani a Pillowtalkkal és az It's you-val. A blogon már leírtam a Pillowtalk-ról a véleményem, ha azt nem láttátok volna, akkor kattintsatok ide. Ez után megjelent az It's you is, amit még kevésbé kedveltem mint a Pillowtalkot. Amikor láttam 1 héttel ezelőtt, hogy napvilágot látott egy harmadik dal is, félve kezdtem el meghallgatni. De csodák csodájára hatalmasat csalódtam. Eddig nekem ez a kedvenc dalom az albumról. Hihetetlen jó, más is. Remélem a továbbiak is inkább ilyenek lesznek. Ezzel nem kellett barátkozni, egyből a barátommá vált. A szövege is jó, a dallama is és úgy minden nagyon jól egyben van. Nem gondoltam volna, hogy ilyen gyorsan megszeretem ezt a dalt, de már 3 nappal később kívülről tudtam a szöveget és folyamatosan azt dúdoltam. Sajnos azonban van egy olyan érzésem, hogy a Pillowtalk így is sokkal nagyobb népszerűségnek fog örvendni, mint ez a dal. Pedig szerintem ez mérföldekkel jobb annál. Egyébként, sikerült azzal is megbarátkoznom és mostmár még sűrűbben hallgatom, szóval sikeres volt a próbálkozásom, lehet hogy később az It's you-val is így leszek. És - amint már mondtam - ha a további dalok is ilyenek lesznek az albumról, szerintem bővíthetem a kedvenc albumaim listát. 
Azt viszont aláírom, hogy Zayn-nek nagyon jól tett az, hogy kivált az 1D-ből. Még pont időben. A többiek még most kezdik majd a saját karrierjük építését, ő pedig már egy nagyon erős albumot ad ki. Valamint látszik a dalokon is, hogy az 1D-ben nem tudott igazán önmaga lenni. Szerintem ez a zenei stílus az, amit ő igazán képviselni akar, nem az a "tinipop", amit mindenki hallani akart tőle/tőlük. 

Zayn-ről már egy korábbi bejegyzésemben írtam, ha el szeretnétek olvasni, kattintsatok ide. 

A dalnak értelemszerűen még csak audio változata van meg, és ezt tudjátok meghallgatni a Youtube-on. Ez március 10.-én került fel, és már több mint 6 milliós megtekintésnél jár. Nem meglepő módon a Spotify nemzetközi toplistájára is felkerült, ott jelenleg a 32. helyen áll. 


Audio video

FRISS: Már megtekinthető az Official video 




Lyrics

Hey what's up, it's been a while
Talking 'bout it's not my style
Thought I'd see what's up
While I'm lighting up
It's cold-hearted, cold-hearted

Know it's late but I'm so wired
Saw your face and got inspired
Guess you let it go, now you're good to go
It's cold-hearted, cold-hearted

Oh, oh
It's probably gonna sound wrong
Promise it won't last long
Oh, oh
If we can never go back
Thought you'd like to know that

He won't touch you like I do
He won't love you like I would
He don't know your body
He don't do you right
He won't love you like I would
Love you like I would

It's okay to want me, 'cause I want you
Been thinkin' it over, but I'm through
So stop wasting all my time, messing with my mind
It's cold-hearted, cold-hearted

Oh, oh
It's probably gonna sound wrong
Promise it won't last long
Oh, oh
If we can never go back
Thought you'd like to know that

[2x]
He won't touch you like I do
He won't love you like I would
He don't know your body
He don't do you right
He won't love you like I would
Love you like I would, like I would

He can't love you like I would
He can't love you like I could
He don't know your body
He don't know your body

He, won't touch you like I do
He, won't love you like I would
He don't know your body
He don't do you right
He won't love you like I would
Love you like I would
Like I would

He can't touch you like I would
Won't touch you like I do
He can't love you like I could
Won't love you like I would
He don't know your body
He don't do you right
He won't love you like I would
Love you like I would
Like I would


A dalszöveg magyar fordítását itt megtalálhatjátok: kattints ide

Remélem tetszett a mai bejegyzés és ezt a Zayn dalt is megszerettétek. 

Zenékben gazdag napot!:) 
      XOXO


(Következő bejegyzés: 2016. március 24.) 


Forrás: azlyrics.com, youtube.com             

You Might Also Like

0 megjegyzés