EXTRA BEJEGYZÉS: "Hétfői" zeneajánló: Alessia Cara - Here

Sziasztok!




Meglepetés! Ma kaptok egy extra bejegyzést, méghozzá egy extra hétfői zeneajánlót. Annak ellenére, hogy nem hétfő van. Azonban mostanában mindenki nagyon beindult a "zenegyártással" Alessia Cara első saját dalát pedig nem hagyhattam ki a zeneajánlók sorából. Szóval +1 bejegyzés a hétre a Here lesz.





Igazából már több, mint egy hónapja tervezgetem, hogy mikor fogok írni a dalról, de mindig jött valami új. Eredetileg most hétfőn kaptátok volna meg a bejegyzést, azonban szombaton Ariana meglepett a Dangerous Womannel, majd Zayn is....szóval kénytelen voltam elhalasztani. Tovább halogatni viszont már nem szeretném. Így is már elég sokáig húztam ezt az egészet és szerintem már mindenki hallotta és megszerette - esetleg néhányan már meg is unták - ezt a dalt.

A legrosszabb egyébként az, hogy most kell rájönnöm, hogy ez a dal már majdnem egy évvel ezelőtti megjelenésű. Én vagyok nagyon lemaradva, vagy tényleg egy pár hónappal ezelőtt robbant be ez a dal úgy igazán a köztudatba?! Na mindegy, akárhogy is legyen, a lényeg az, hogy nagyon szeretem. És szerencsére ez a dal is azok közé tartozik, amiket már az első hallgatásra megszeretek. Sok helyen hallottam, rákerestem meghallgattam és megimádtam. Hihetetlenül nagyon. Kb annyira, mint az I Know What You Did Last Summer-t, amit szívem szerint még most is beleraknék minden egyes hónap kedvence bejegyzésbe. Biztosan ti is tudjátok milyen érzés ez, amikor nem tudnátok megmondani, hogy miért szerettek nagyon egy zenét, de nagyon szeretitek. És ez nem azért van, mert mindenki szereti és akkor már én sem maradhatok ki a sorból, csak úgy jön. Ha nagyon szépen kellene megfogalmaznom, akkor engem az fogott meg a legjobban a dalban, hogy lassan gyors. Nekem nagyon fontos egy dal üteme, de ezzel gondolom nem vagyok egyedül. Bár mostanában egész jól megbarátkoztam a lassú zenékkel, még mindig jobban preferálom a gyors zenéket. Ebben mind a kettő megtalálható. Az alap ritmusa lassú lenne, de van benne egy plusz, ami miatt kicsit ritmusosabb az egész.

És akkor ennyi össze-vissza beszélés után jöjjön a megszokott pár mondat, hogy ki is valójában Alessia Cara
Alessia egy 19 éves kanadai énekesnő. A karrierje a Here című dallal kezdődött, ami hatalmas siker lett a hallgatóközönség körében. 6 évvel lőtte azonban létrehozta a saját youtube csatornáját, ahová mások ismert dalainak feldolgozásait töltötte fel. Szintén hihetetlen nagy sikerrel. Ezt követő nagy sikerű dala a Wild Things(amiről szintén lesz majd zeneajánló, de psztt...) 

Az eredeti videót - ahogy már említettem - lassan egy éve töltötték fel a youtube-ra. Egészen pontosan május 26.-án. azóta több mint 77 milliós megtekintésnél jár. Spotify-on sajnos már nem találtam meg egyik toplistán sem, de biztos vagyok benne, hogy pár hónappal ezelőtt egy előkelő helyen foglalt helyet a zene. 


Official videó
Lyrics

I'm sorry if I seem uninterested
Or I'm not listenin' or I'm indifferent
Truly, I ain't got no business here
But since my friends are here
I just came to kick it but really
I would rather be at home all by myself not in this room
With people who don't even care about my well-being
I don't dance, don't ask, I don't need a boyfriend
So you can go back, please enjoy your party
I'll be here, somewhere in the corner under clouds of marijuana
With this boy who's hollering I can hardly hear
Over this music I don't listen to and I don't wanna get with you
So tell my friends that I'll be over here

Oh oh oh here oh oh oh here oh oh oh
I ask myself what am I doing here?
Oh oh oh here oh oh oh here
And I can't wait till we can break up outta here

Excuse me if I seem a little unimpressed with this
An anti-social pessimist but usually I don't mess with this
And I know you mean only the best and
Your intentions aren't to bother me
But honestly I'd rather be
Somewhere with my people we can kick it and just listen
To some music with the message (like we usually do)
And we'll discuss our big dreams
How we plan to take over the planet
So pardon my manners, I hope you'll understand it
That I'll be here
Not there in the kitchen with the girl
Who's always gossiping about her friends
So tell them I'll be here
Right next to the boy who's throwing up cause
He can't take what's in his cup no more
Oh God why am I here?

Oh oh oh here oh oh oh here oh oh oh
I ask myself what am I doing here?
Oh oh oh here oh oh oh here
And I can't wait till we can break up outta here

Hours later congregating next to the refrigerator
Some girl's talking bout her haters
She ain't got none
How did it ever come to this
I shoulda never come to this
So holla at me I'll be in the car when you're done
I'm standoffish, don't want what you're offering
And I'm done talking
Awfully sad it had to be that way
So tell my people when they're ready that I'm ready
And I'm standing by the TV with my beanie low
Yo I'll be over here

Oh oh oh here oh oh oh here oh oh oh
I ask myself what am I doing here?
Oh oh oh here oh oh oh here
And I can't wait till we can break up outta here

Oh oh oh oh oh oh
Oh oh oh oh oh oh




És....papapapaaam! Van magyar dalszöveg. Szóval ha kíváncsiak vagytok rá ide kattintva megnézhetitek azt is. 

Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés és örültök ennek a kis szombati meglepinek. 

Zenékben gazdag napot!:) 
        XOXO


(Következő bejegyzés: 2016. március 21.) 


Forrás: youtube.com, azlyrics.com  

You Might Also Like

0 megjegyzés