People's Choice Awards 2016 győztesek

Sziasztok!





Ma az év első díjkiosztójának eredményéről hozok nektek információkat. A bejegyzésben természetesen csak a zenei jelöltek és nyertesek kerülnek említésre, azonban az oldal alján lesz egy link, ahol megnézhetitek a filmes nyerteseket és jelölteket is.







Ebben az évben 13 kategóriában lehetett jelölni a különböző előadókat. Az eredmény néhol meglepő néhol pedig teljesen "egyértelmű" volt. A díjátadóra január 6.-án került sor.

Kedvenc férfi előadó

A jelöltek



  • Ed Sheeran
  • Justin Bieber
  • Luke Bryan
  • Nick Jonas
  • The Weeknd
A győztes: Ed Sheeran
Akinek szurkoltam: Ed Sheeran és Justin Bieber

Kedvenc női előadó

A jelöltek
  • Demi Lovato
  • Lana Del Rey
  • Madonna
  • Selena Gomez
  • Taylor Swift
A győztes: Taylor Swift
Akinek szurkoltam:
Demi Lovato, Selena Gomez, Taylor Swift

Kedvenc együttes:

A jelöltek
  • Fall out boy
  • Fifth Harmony
  • Imagine Dragons
  • Maroon5
  • One Direction
A győztes: Fifth Harmony
Akinek szurkoltam: Mindenki

Kedvenc feltörekvő előadó:

A jelöltek
  • Fetty Wap
  • Halsey
  • Shawn Mendes
  • Tori Kelly
  • The Weeknd
A győztes: Shawn Mendes
Akinek szurkoltam: Shawn Mendes

Kedvenc férfi country előadó:

A jelöltek
  • Blake Shelton
  • Brad Paisley
  • Dierks Bentley
  • Keith Urban
  • Luke Bryan
A győztes: Blake Shelton
Akinek szurkoltam: Ilyen nem volt

Kedvenc női country előadó:

A jelöltek
  • Carrie Underwood
  • Cassadee Pope
  • Kacey Musgraves
  • Miranda Lambert
  • Reba McEntire
A győztes: Carrie Underwood
Akinek szurkoltam: Szintén nem volt ilyen.

Kedvenc county együttes:

A jelöltek
  • The Band Perry
  • Florida Georgia Line
  • Lady Antebellum
  • Little Big Town
  • Zack Brown Ban
A győztes: Lady Antebellum
Akinek szurkoltam: Meglepő lesz, de itt sem volt senki olyan akit ismernék.

Kedvenc pop előadó:

A jelöltek
  • Demi Lovato
  • Ed Sheeran
  • Kelly Clarkson
  • Selena Gomez
  • Taylor Swift
A győztes: Taylor Swift
Akinek szurkoltam: Mindenki

Kedvenc hip-hop előadó:

A jelöltek
  • Big Sean
  • Drake
  • Kendrick Lamar
  • Nicki Minaj
  • Wiz Khalifa
A győztes: Nicki Minaj
Akinek szurkoltam: Nicki Minaj

Kedvenc R&B előadó:

A jelöltek
  • Chris Brown
  • Ciara
  • Janet Jackson
  • Ne-Yo
  • The Weeknd
A győztes: The Weeknd
Akinek szurkoltam: The Weeknd

Kedvenc album:

A jelöltek
  • Fall Out Boy - American Beauty/American Psycho
  • The Weeknd - Beauty Behing the Madness
  • Drake - If You're Reading this It's too late
  • Imagine Dragons - Smoke and Mirrors 
  • Meghan Trainor - Title
A győztes: Meghan Trainor - Title
Akinek szurkoltam: Imagine Dragons - Smoke and Mirrors

Kedvenc dal:

A jelöltek
Akinek szurkoltam: Mindenki

Kedvenc zenei ikon:

A jelöltek
  • Madonna
  • Paul McCartney
  • Prince
  • Steven Tyler
  • Stevie Wonder
A győztes: Madonna
Akinek szurkoltam: Paul McCartney


Ez lett volna az idei People's Choice Awards végeredménye. Remélem nektek is a kedvenceitek nyertek, mert ahogy elnézem szinte mindenhol az nyert akinek én szurkoltam. Ha pedig nem, akkor is olyan akit ettől függetlenül szeretek.

A linket pedig itt megtaláljátok, ha kíváncsiak vagytok a filmes eredményre: kattintsatok ide

Zenékben gazdag napot!:) 
    XOXO

(Következő bejegyzés: 2016. január 18.) 

Forrás: peopleschoice.com

You Might Also Like

0 megjegyzés