Hétfői zeneajánló: FloRida - My house

Sziasztok!




Ma egy kisebb "visszatekintés" szerű zeneajánlót hoztam nektek. A My House Flo Rida legújabb lemezének a címe, valamint az egyik nyár végén megjelent dala. 






Talán kicsit elmaradott vagyok, de hozzám még csak most ért el ez a hatalmas My house imádat. Igazából ez előtt nem nagyon hallgattam meg az albumon lévő dalokat, kivéve az I don't like it, I love it-ot. Azt nagyon imádtam, és most így vagyok ezzel a dallal is. Egyébként magát FloRida-t is nagyon szeretem, szóval nagyon nem tudom, hogyan kerülhette el a figyelmemet az album és úgy maga a zene. Valamint úgy vettem észre, hogy mostanában a nyár érzés vesz körül, mert ahogy az előbbi zeneajánlóban is mondtam ( ha nem láttad kattints ide), nyáriasnak éreztem a zenét. Így van most ennél a dalnál is, lehet hogy itt viszont a megjelenés az oka, de mégis olyan jó érezni a nyarat dalokon keresztül. Ami azért vicces mert pár hete még nagyon a telet és a karácsonyt éreztem.

FloRida egy 36 éves amerikai rapper. Első legnépszerűbb dala a Low volt, amit T-Painnel együtt készített. Ez után folyamatosan jöttek a népszerűbbnél népszerűbb dalai. Hatalmas slágerei közé tartozik a Right Round, a Whistle, a Good Feeling, és a Wild Ones. Ezek mellett persze még számos ismert dala van, például GDFR, I don't like it, I love it és még órákon keresztül sorolhatnám őket.

A My house című dal a youtube-ra 2015. szeptember 29.-én került fel, azóta majdnem 9milliós megtekintésnél jár, valamint a Spotify nemzetközi toplistájának 35. helyén áll, és hétről hétre egyre feljebb kerül.

Official videó

Lyrics

Open up the champagne, pop!
It's my house, come on, turn it up

Hear a knock on the door and the night begins
Cause we done this before so you come on in
Make yourself at my home, tell me where you been
Pour yourself something cold, baby, cheers to this

[Pre-Chorus:]
Sometimes you gotta stay in
And you know where I live
Yeah, you know what we is
Sometimes you gotta stay in, in

[Chorus:]
Welcome to my house
Baby take control now
We can even slow down
We don't have to go out
Welcome to my house
Play that music too loud
Show me what you do now
We don't have to go out
Welcome to my house
Welcome to my house

Morning comes and you know that you wanna stay
Close the blinds, let's pretend that the time has changed
Keep our clothes on the floor, open up champagne
Let's continue tonight, come on, celebrate

[Pre-Chorus]

[Chorus]

Welcome to my duck off the crib, the spot, the pad
But my house is your house if you throwin' it back
Excuse me if my home bringing the sad,
Soon as these happy faces land you can run with the cash
Homerun, slam dunk, touchdown, pass
Mi casa es tu casa so it ain't no holding back
Another shot of vodka, you know what's in my glass
It's my house, just relax

[Chorus]

Welcome to my house
It's my house


Remélem a mai zeneajánló is elnyerte a tetszéseteket. 



Magyarul ezt a dalt sem találtam meg, mint ahogy az elmúlt pár zeneajánló dalainál sem. Erősen gondolkozom azon, hogy elkezdem én fordítani őket, ha van rá igény.


FRISS: A magyar dalszöveget ide kattintva megtekinthetitek

Zenékben gazdag napot!:)
     XOXO

(Következő bejegyzés: 2016. január 21.) 


Forrás: youtube.com, azlyrics.com

You Might Also Like

0 megjegyzés