Karácsonyi visszaszámlálás III - Film

Sziasztok!!




Ez is eljött. Az utolsó karácsonyi bejegyzés. Most pedig nem lesz szó másról, csak a filmekről. Mivel ma van Szenteste, úgy gondolom, hogy a legjobb program az az esti vacsora és ajándék bontogatás után, ha előveszünk néhány jó filmet.




Biztosan mindenkinek/ minden családnak megvan az a filmje, amit minden karácsonykor megnéztek. Azonban ha idén kicsit beújítanátok, akkor mutatok nektek néhány filmet, amit én minden decemberben újranézek és már a kedvenceimmé váltak. Véleményem szerint ezeket mindenki ismeri, de lehetséges, hogy feledésbe merült, vagy kedvetek lesz csak úgy, újra megnézni. 

#1
Reszkessetek betörők
Igen, tudom. Ezzel nem okoztam nagy meglepetést. De mit tegyek?! Mindenki tudja, hogy nincs karácsony Kevin nélkül. És ez teljesen így van rendjén. Van olyan ember aki nem látta ezt a filmet legalább egyszer? Nem nagyon hiszem. Must!! Azt hiszem 4 része van, de az első kettő az, ami az igazi.
Link a filmhez:
Első rész  


#2
Elf/Mi a manó

Először is, én nem tudom megszokni a magyar címét. Mindig az eredetit mondom, szerintem jobb. Meg rövidebb. Szerintem ez is olyan film, amit szinte mindenki ismer. Lehet, hogy nem annyira népszerű, mint a Reszkessetek betörők, de biztos vagyok benne, hogy ez a film is sokak kedvence. Nem csak karácsonykor, akár az év bármely időszakában.


#3
Kelekótya karácsony
Folytatnám a sort. Ha nincs karácsony Kevin nélkül, akkor nincs család Krank-ék nélkül sem. Csaj ez egy másik csatornán van. Minden évben megnézem. Minden évben úgy nézem, mintha először látnám. Van egy olyan érzésem, hogy ez egy jó darabig nem fog megváltozni. 


#4
Télapu 
Az összes része nagyon jó, mégis azt mondanám az elsőt a legérdemesebb megnézni. Én azzal is elvagyok. A többi részt kb 3szor láttam. Csak!!! Ne akarjátok megtudni az elsőt mennyiszer néztem meg. Ilyen az élet, ha valaki annyira karácsony mániás mint én vagyok. Remélem nem vagyok egyedül ezzel az érzéssel.
Link a filmhez:


#5
Holiday
Kedvenc karácsonyi film. Csak ennyit mondanék. Nem olyan mértékben karácsonyi, mint a többi. Mégis hihetetlenül jó "karácsonyi" film. Ha nem láttátok még, most azonnal nézzétek meg, mert egy nagyon jó filmet hagytatok ki eddig.


#6
Karácsonyi lidércnyomás
Amerikában főként Halloween közeledtével szokták inkább nézni, de ez mégiscsak egy karácsonyi film. Nevezhető ez filmnek? Igazából animáció. Nagyon jó, én imádom. Ezt is nagyon érdemes megnézni a családdal vagy a barátokkal. Esetleg egyedül, egy unalmas délutánon.


#7
Karácsony Artúr
Azt hiszem, ez a legfrissebb az összes ajánlott film közül. Aranyos kis animáció. Másabb, mint az előbb említett Karácsonyi lidércnyomás. Jó kis hangulat hozó mese. Kisebb tesóval vagy rokonnal érdemes ezzel kezdeni a karácsonyt.


#8
Hóbarát
Egy hihetetlenül jó téli film. Megható, azonban vicces is egyszerre. A top3ban benne van, ez biztos. Sajnos csak az elmúlt 2-3 évben tudtam agyonnézni. Régen sokszor adták a tévében, de mostanában nem nagyon szokták,ezért hosszú idő után nehéz volt megtalálni. Főleg úgy, hogy még a címét sem tudtam. Remélem nem vagyok/voltam egyedül, és most tudok segíteni néhányotoknak.


#9
Télbratyó
A végére hagytam a másik nagy kedvencemet a Télbratyót. Imádom ezt a filmet is. És amikor azt mondom, hogy imádom, nagyon imádom. Nem annyira, mint a Holidayt, de majdnem. Lehet, hogy a főszereplő miatt is vagyok annyira oda a filmért. Vince Vaughn az egyik kedvenc színészem, tehát szerintem nem kell tovább magyarázkodnom.


Tehát ezek lettek volna a kedvenc karácsonyi filmjeim. Remélem tetszett nektek ez a kis külön, zenétől elhatárolódó bejegyzés is. Valamint remélem hasznos volt számotokra ez a három karácsony témájú bejegyzés is. Ha nem olvastátok volna az előző kettő akkor kattintsatok ide (zenékért) és ide (ajándék ötletekért). Mindenkinek nagyon boldog karácsonyt kívánok!!!!!

(Következő bejegyzés: 2015. december 28.) 

You Might Also Like

0 megjegyzés