Karácsonyi visszaszámlálás I. - Zene

Sziasztok!





Mivel már csak pár hét van karácsonyig úgy döntöttem én is elkezdem a visszaszámlálást a blogon. A következő 3 hétben a csütörtöki bejegyzések mindegyike karácsony témájú lesz. Előre szólok, hogy nem mindegyik zenével kapcsolatos, de természetesen ez a fő téma. 




A karácsony örömére pedig a blogot is új köntösbe öltöztettem így a decemberi hónapra. Remélem tetszik nektek, mert nekem nagyon jó érzés ránézni a blogra.
A mai bejegyzésben megmutatom nektek az összes olyan zenét, amiket nagyon szeretek karácsonykor. Persze nem ez az összes amit hallgatok, de ezek a kedvenceim. 


#1
Justin Bieber - Misletoe
Úgy döntöttem gyorsan lezavarom a Justin imádatomat, és ezt a dalt rakom be elsőnek. Évek óta a karácsonyi lista tetején áll. 

#2
Mariah Carey - All I want for christmas is you 
Szerintem teljesen mindegy az ember hol lakik, hány éves, nincs olyan ember aki ezt a zenét ne ismerné, és ne hallgatná meg minden egyes évben karácsony közeledtével.

#3
Train - Shake up christmas
Kérem szépen én ezt a zenét kb 2 évig kerestem mire rájöttem, hogy mi a címe. Annyira imádom. Ez a listavezető karácsonyi dalom. Kedvenc örökre. 

#4
Wham! - Last Christmas
Az All I want for christmashez hasonlóan, szerintem nincs olyan ember aki ne ismerné. Vannak akik nem szeretik, de én nem tudom megunni. Remélem ti is így vagytok vele.

#5
Ariana Grande - Santa tell me
Értelem szerűen tavaly óta van a lejátszási listán. Eleinte pedig nagyon nem szerettem. Mostmár alap dal.

#6
Michael Buble - Let it snow
Az amerikai filmekből jól ismert karácsonyi dal. Egyébként szerintem Michael Bublénak vannak a világon a legjobb karácsonyi dalai. Érdemes meghallgatni. Mindet.

#7
Michael Bublé - White Christmas
És ha már neki vannak a legjobb dalai, ezt sem hagyhattam ki. Ezt itthon talán kevesebben ismerik, de a Let it showhoz hasonlóan alap filmes karácsonyi zene.

#8
Jingle Bell Rock
Bajos csajokból jól ismert karácsonyi zene. Jó hangulatú, aranyos kis dal. Teljesen különbözik az előbbiektől. Szerintem minden családnál hallható.

#9
Santa Claus is coming to town 
Hát persze, hogy a gyerek verzió.Annál nincs is jobb. Nagyon nagyon jó kis karácsonyi zene, bár nálunk inkább december 6.-ai zenének mondanám. De kétségtelen a helye a karácsonyi lejátszási listán.

#10
Rockin' around the christmas tree
Utoljára pedig megint egy "filmes" zenét tartogattam. Ezt a zenét nem olyan rég óta ismerem, kb mint a Train dalt, nem tudtam mi ez. De nagyon szeretem. Persze nem mindegyik karácsonyi zene csengettyűs meg ilyenek. Ez sem az, én mégis imádom. 

Remélem már ti is nagyon karácsonyi hangulatban vagytok, ha pedig eddig nem voltatok ezek a zenék meghozták a kedveteket a karácsonyhoz. Sok sikert mindenkinek az ajándékokhoz. Tudom milyen nehéz a tökéletes ajándékot kiválasztani. 

Zenékben gazdag napot!:)
     XOXO

(Következő bejegyzés: 2015. december 14)

Forrás: youtube.com

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Szia!
    Jaj, de jò :)
    Egy csomò jò emlék eszembejutott ezeknek a daloknak egyik feléről
    a mádik felét meg nem ismertem..
    Lessz min függni karàcsonyi készülődések közepette!
    Köszönöm neked ezt a fantasztikus bejegyzést!
    Tovabbi szep estet es elore is szep hetveget!
    Szia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm megint amiket írtál. Örülök, hogy tudtam újat mutatni. Remélem a másik 2 karácsonyi készülős bejegyzés is tetszeni fog!
      Jó hétvégét neked is :)

      Törlés