Hétfői zeneajánló: Kygo - Here for you

Sziasztok!


A mai bejegyzésben egy új Kygo dalt hoztam el nektek, ami az elmúlt pár napban folyamatosan ismétlésen volt a lejátszási listámon. Persze szigorúan csak a karácsonyi dalok mellett.



Nem hiszem, hogy eddig lett volna róla szó itt a blogon, de óriási Kygo rajongó vagyok. Kb 1-2 hónapja. Ami így viccesen hangzik de igaz. Az elmúlt pár hónapban rengeteg dalt hallgattam tőle. Ezeket láthattátok kedvences bejegyzések keretén belül, de így külön bejegyzést még nem szántam neki. Itt volt már az ideje. 

A Here for you-t teljesen véletlen találtam meg. Imádom amikor csak úgy elindítok egy általam már ismert zenét, utána kattintgatok össze-vissza. Minden zenét meghallgatok. Miközben valamit szöszmötölök. Némelyikre nem is figyelek, milyen a ritmusa vagy a szövege. De ha valami jó, arra már a második másodpercben felfigyelek. Így volt ezzel a dallal is. Majd miután megláttam ki az előadó, nem volt kétség hogy jobban odafigyelek rá. Utána meghallgattam mégegyszer, meg mégegyszer és mégegyszer utoljára, majd eldöntöttem, hogy írok róla egy bejegyzést. Vétek lenne ezt kihagyni.

Kygo egy norvág dj. A kezdeti sikereket ismertebb dalok feldolgozása, remix-ei hozták meg neki a sikert. Majd megjelent első saját dala a Firestone, ami rögtön óriási siker lett, ami egyáltalán nem meglepő. Szerintem kb minden ember hallotta már. Vagy a Stole the show-t. Az is nagyon jó zenéje.

A Here for you, egy picit régebben, szeptember 29.-én került fel a youtube-ra, most jelenleg pedig majdnem 10milliós megtekintésnél jár. Ez lássuk be, nem valami sok, de biztos vagyok benne, hogy máshol rengetegszer meghallgatták már, valamint sokan le is töltötték. 

Official videó


Lyrics

We'll be passing by, and they'll be wasting time
Just waiting for news,
And while they're chasing darts, we'll be dancing in their dust
Cause we're coming through
Whenever you need me, I'm behind
And I'll promise to take you up to the highs

When you feel you've had enough, and you've wasted all your love
I'll be here for you, here for you
When the dog has left his bone, and you've run away from home
I'll be here for you, here for you

I'm here for you, I'm here for you, you, you
I'm here for you, yeah, I'm here for you, you, you

And while they're on the ground, we'll be looking down
'Cause we've found the truth
And the fire in our hearts, we'll be blowing up the stars
Now we're coming through, yeah
Whenever you feeling down inside
I'll promise to take you up to the highs

Ah yeah, I'm here for you
And when you feel you've had enough and you've wasted all your love
I'll be here for you

I'm here for you, I'm here for you, you, you
I'm here for you, yeah, I'm here for you, you, you


Remélem tetszett nektek a mai dal is. Valamint, hamarosan jön egy másik zeneajánló is tőle. Nem is olyan sokára. Figyeljétek az oldalsávot. 

FRISS: A cím sajnos el van írva, de ezen a linken megtaláljátok a dalszöveget magyarul: katt ide

Dalszöveget magyarul nem találtam, de amint lesz linkelek.

Zenékben gazdag napot!:) 
     XOXO

(Következő bejegyzés: 2015. december 31.) 

Forrás: youtube.com, azlyrics.com

You Might Also Like

0 megjegyzés