Top 5: kedvenc nyári zenéim

Sziasztok!








A nyár minden ember számára egy nagyon jó időszak. Az iskolába járóknak pedig főleg. Nincs suli, korán kelés, tanulás. Ennél jobb nem lehet. Arról persze említést sem kell tennem, hogy ilyenkor milyen jól tud esni egy pár nap kikapcsolódás, nyaralás. Akár külföldön, akár belföldön. 




Igaz, hogy már gőzerővel haladunk a nyár vége felé, de azért még itt van nekünk 3 teljes hét. Ez idő alatt még sokan nyaralnak. A nyaralás mellé pedig elengedhetetlen egy jó kis Nyári lejátszási lista. Elhoztam nektek az én 5 top nyári zenémet, amiket egész nyáron non stop hallgattam, a nyárra emlékeztet, a nyárról szól.

#1
Maroon5 - This summer's gonna hurt like a motherf***r



#2
Afrojack - SummerThing



#3
Axwell ^ Ingrosso - Sun is shining



#4
Major Leazer & Dj Snake -Lean on



#5
Zedd - Beautiful now



Remélem tetszett az 5 zenéből legalább egy pár, és hogy új zenéket is ismertettem meg veletek. Ezek a zenék minden alkalommal megállják a helyüket.
Ha kíváncsi vagy a teljes listára, hogy mit hallgatok a nyáron, akkor nincs más teendőd, mint oldalt rákattintasz a spotyfi listámra, és befogja adni

Zenékben gazdag napot ;)
      XOXO

(Következő bejegyzés: 2015.augusztus 10.)

Forrás: youtube.com

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Szia, nagyon tetszett ez a bejegyzés. Mellesleg nagyon szeretem mind az 5 számot. Csak így tovább.
    Pusszancs, Anita

    VálaszTörlés